vierailija
Säveltää myös muutakin.Bojan on sanonut tehneensä kaikkien biisien sanat/vokaalimelodiat.
Säveltää myös muutakin.Bojan on sanonut tehneensä kaikkien biisien sanat/vokaalimelodiat.
Mä tykkään hivenen enenmän S biisistä, mutta L on mun toinen suosikki.Joo taisi olla aika musta hevonen tuo Lips. Nace osasi yllättää. Oma lempparini se ei ole, mutta kiva, että heillä on nyt myös rakastettu enkunkielinen kappale, kun ovat englanninkielisyydestä saaneet aiemmin niin paljon kritiikkiä.
Voi Nace.Joo ja kokenut muutenkin, että hänen täytyy "todistaa" olevansa sopiva ja tärkeä osa bändiä. Ihanaa, että hänen biisistään pidetään niin kovasti.
Nace on tosi symppis tyyppi.Voi Nace.
Täällä olisin mieluummin jos porukkaa tänne siirtyy kun en pidä niistä kärkkäistä K&B-jutuista mutta saa nähdä. Hypin tämän ja kompostin välillä nyt ainakin.Missä ketjussa suurin osa porukasta aikoo keskustella?
Mulla vähän tää sama. Kompostissa kyllä viihtyisin edelleen ilman noita tosishippaajia.Täällä olisin mieluummin jos porukkaa tänne siirtyy kun en pidä niistä kärkkäistä K&B-jutuista mutta saa nähdä. Hypin tämän ja kompostin välillä nyt ainakin.
Joo, oon nähnyt ja tahtoisin lisää!Oot varmaan jo nähnyt, mutta Carpe Diem -vlogisarjan ekassa osassa ollaan studiolla ja yhdessä Welcome to the backstage -vlogin osassa äänitetään SSOL studiolla.
Varmaan täällä, jos meno jatkuu kauhean toksisena toisessa ketjussa.Missä ketjussa suurin osa porukasta aikoo keskustella?
Okei, eli se osuus siis on Lipsissäkin hänen.Bojan on sanonut tehneensä kaikkien biisien sanat/vokaalimelodiat.
Sama juttu mulla.Täällä olisin mieluummin jos porukkaa tänne siirtyy kun en pidä niistä kärkkäistä K&B-jutuista mutta saa nähdä. Hypin tämän ja kompostin välillä nyt ainakin.
Eikö kompostissa ole aina välillä ollut vai kaipaatko enemmän?Onko jossakin muualla keskustelua D:stä suomeksi? Ei mua enkku haittaa mitenkään, mutta olisi kiva keskustella hänestä muiden suomalaisten kanssa.
En tiedä yhtään, en oo huomannut muualla kuin täällä, mut en oo kyllä etsinytkään.Onko jossakin muualla keskustelua D:stä suomeksi? Ei mua enkku haittaa mitenkään, mutta olisi kiva keskustella hänestä muiden suomalaisten kanssa.
Multa on mennyt tämä ohi, onko siis joku näistä uusista levypromoista? Ihanaa kuulla että paniikkikohtaukset on väistyneet.Huomasitteko muuten, että B sanoi yhdessä haastattelussa että sen jälkeen kun hän pääsi paniikkikohtauksista eroon, hän on alkanut taas löytää entistä itseään. Kuulostaa hyvältä, ehkä kesä meni sitten niiden suhteen paremmin. Se oli kirjallinen haastattelu, voin tarkistaa mikä, ellei joku satu tässä muistamaan.
Kaipaan ehkä enemmän tai oikeastaan kai haluaisin, että sitä käytäisiin paremmassa hengessä. Täällä on paljon ihania kirjoittajia, mutta kaikki kiva hukkuu joskus sen metelin alle. Jos sitten tässä ketjussa olisi enemmän potentiaalia.Eikö kompostissa ole aina välillä ollut vai kaipaatko enemmän?
Kuulostaa tosi hyvältä. Musta on hienoa, kun hän uskaltaa puhua niin suoraan ja rehellisesti näistä asioista. Ihan niin kuin D ja oikeastaan myös K.Huomasitteko muuten, että B sanoi yhdessä haastattelussa että sen jälkeen kun hän pääsi paniikkikohtauksista eroon, hän on alkanut taas löytää entistä itseään. Kuulostaa hyvältä, ehkä kesä meni sitten niiden suhteen paremmin. Se oli kirjallinen haastattelu, voin tarkistaa mikä, ellei joku satu tässä muistamaan.
Joo tarkistin, se on tuo Slovenske Novicen haastattelu, mikä JoSubsit on kääntäneet. Bojan on siinä kansikuvassa äitinsä kanssa. Hyvä haastattelu oli muutenkin.Multa on mennyt tämä ohi, onko siis joku näistä uusista levypromoista? Ihanaa kuulla että paniikkikohtaukset on väistyneet.
Mäkin toivon niitä hyviä keskusteluja kaikenlaista asioista lisää, täällä on ollut kivaa porukkaa keskusteluissa monesti.Kaipaan ehkä enemmän tai oikeastaan kai haluaisin, että sitä käytäisiin paremmassa hengessä. Täällä on paljon ihania kirjoittajia, mutta kaikki kiva hukkuu joskus sen metelin alle. Jos sitten tässä ketjussa olisi enemmän potentiaalia.
Kiitos. Nyt on tullut niin paljon haastatteluita että olen vaan nopeasti silmäillyt läpi osan.Joo tarkistin, se on tuo Slovenske Novicen haastattelu, mikä JoSubsit on kääntäneet. Bojan on siinä kansikuvassa äitinsä kanssa. Hyvä haastattelu oli muutenkin.
Kiitos. Nyt on tullut niin paljon haastatteluita että olen vaan nopeasti silmäillyt läpi osan.
Mäkin toivon niitä hyviä keskusteluja kaikenlaista asioista lisää, täällä on ollut kivaa porukkaa keskusteluissa monesti.