rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

No onhan sitä jo tuossa vaiheessa kuka tahansa melko kypsä vartoamiseen :D Olikos sulla mones lapsi tulossa? En muista kysyinkö tätä jo aiemmin...
On tässä pitkässä odotuksessa kyllä se erinomainen puoli, että tarpeeksi tuskaannuttuaan ei pelkää sitä koitosta enää. Mulla on melkein hävinnyt jo mielestä molemmat painajaismaiset synnytykset :xmas:
mulla on yks tyttö ennestään,siitäkin synnytyksestä on jo kohta 12 v :whistle: joten tää on vähän niinkun esikoista odottais :D se synnytys käynnistettiin 42+3,joten varmaan tämäkin kaveri sitten pitelee kynsin ja hampain yksiöstään kiinni,niin kauan kun mahdollista :D ekan synnytys oli kyl helppo ja nopee ( 5 t 19 min ) ja vedin luomuna,tämäkin ajattelin vetää sitten samaan tapaan :whistle:
 
mulla on yks tyttö ennestään,siitäkin synnytyksestä on jo kohta 12 v :whistle: joten tää on vähän niinkun esikoista odottais :D se synnytys käynnistettiin 42+3,joten varmaan tämäkin kaveri sitten pitelee kynsin ja hampain yksiöstään kiinni,niin kauan kun mahdollista :D ekan synnytys oli kyl helppo ja nopee ( 5 t 19 min ) ja vedin luomuna,tämäkin ajattelin vetää sitten samaan tapaan :whistle:
Toivottavasti ei ihan noin pitkälle mene sulla tällä kertaa :)
 
"vieras"
Kyykötä jalat mahdollisimman levällään,kuulemma auttaa :D
2004 synnytin 42+2 pojan.Pääsin vielä aatoksi kotiin,kun kaikki oli ok.Oli silloin sellanen tatti otsassa että ei vallan tosikaan :D
 
Mä teen varmaan kesäkuussa tällaisen avauksen :D

Tämänhetkinen kuopus syntyi 41+3 ja jossain vaiheessa alkoi jo vituttaa...etenkin kun mun piti synnyttää 2005 ja sitten olikin jo vuosi 2006 & mulla muksu yhä mahassa.

Mikä on tilanne nyt, ap? :)
 
"sipsi"
Mä teen varmaan kesäkuussa tällaisen avauksen :D

Tämänhetkinen kuopus syntyi 41+3 ja jossain vaiheessa alkoi jo vituttaa...etenkin kun mun piti synnyttää 2005 ja sitten olikin jo vuosi 2006 & mulla muksu yhä mahassa.

Mikä on tilanne nyt, ap? :)
No ihan kuin minun kertomaa :) Pelkäsin etukäteen, ettei ainaskaan jouluaattona syntyisi - ja mahassa oli vielä loppiaisena...
 
"dee"
Kymmenen pientä varvasta,
pienen pientä ja somaa.
Kymmenen pientä sormea,
pienen tytön ikiomaa.
Kaksi on silmää, nenä ja suu.
Hui! Kuinka siihen rakastuu.
On kodissa uusi kukka,
tyttönen silkkitukka! Paljon onnea!! :)
 

Yhteistyössä