Eiku narise vapaasti.Huh.
Mä lopetan narisemiseni :xmas:
Eiku narise vapaasti.Huh.
Mä lopetan narisemiseni :xmas:
Jep, sinä se olit, muistan nyt! Onnea vielä ennätyspitkästä raskaudestasi! (Mä uskon kyllä!)Oliskohan se minä Esikoinen syntyi sektiolla käynnistyksen päätteeksi rv 43+5. Kenenkään ei tietenkään ole pakko uskoa, mutta näin siinä vaan kävi
Peesi, paitsi 42+0. Olen mä vaan niiiiin hyvä tyyppi :saint:Synnytin viikoilla 41+5 joten tiedän kyllä odottamisen jännityksen, mutta ei mua silti vituttanut, itse asiassa synnytyksen jälkeenkin vielä kaipasin mahaani.
tyhmä kysymys mutta syntyikö sun lapsi naikkarilla syyskuussa 08?Eiku narise vapaasti.
joko sä luovuit toivosta?41+3, ei oikeastaan enää vituta :xmas:
Joko on lähete polille?41+3, ei oikeastaan enää vituta :xmas:
Joo, aika pitkälle, olkoon siellä. Nyt on sellainen mieliala, että antaa p*skan olla. Paskalla en tarkoita lasta vaan tätä tilaajoko sä luovuit toivosta?
Lauantaina olisi kymmeneltä aika. Sinne vaan, on oltu ennenkin v. 2006 *tähän perseilevä ja tanssiva banaanihymiö*Joko on lähete polille?
no sinne ei oo pitkä aika enää,toivottavasti saat jäädä synnyttämään sitten samalla :xmas:Lauantaina olisi kymmeneltä aika. Sinne vaan, on oltu ennenkin v. 2006 *tähän perseilevä ja tanssiva banaanihymiö*
Siihenkin oon ihan varautunut, että annetaan tiistaille tyyliin uusi aika, että katotaas nyt sitten vielä muutaman päivän päähän tms. ylen hauskaa. Nyt on sellainen pössis, että ihan sama, otetaan yksiön vuokrasta kaikki irti, mieluummin nauraa kuin itkee Viime yön nukuin ensimmäistä kertaa moneen vuorokauteen hyvin, kun otin tällaisen asenteen...no sinne ei oo pitkä aika enää,toivottavasti saat jäädä synnyttämään sitten samalla :xmas:
Tiedän tunteen. Mä itkin epätoivosta tuossa toissapäivänä : / Kolmonen mullakin tulossa...Täällä 41+1 ja kyllä mua ainakin vituttaa. On vituttanu jo ainakin viikon. Ja joka aamu, kun omasta sängystä herää ilman minkäänlaisia tuntemuksia, niin vituttaa vielä vähän enemmän.
Paljonkos sulla nyt olikaan viikot? Tsemppiä sinnekin, hetki vielä :hug:koita kestää huomiseen =) mä elättelin toivoa eilen illalla sen 2 tuntia,et pääsen synnyttämään ja paskat mies lähti sit yöllä 1.00 aikaan töihin ja kaikki "vaivat" loppu heti kohta sen jälkeen ja nukuin sikeästi kunnes mies tuli takas töistä :snotty:
no ei mulla ole kun "vasta" 39+2,mutta olisin ihan valmis jo synnyttämään :xmas:Paljonkos sulla nyt olikaan viikot? Tsemppiä sinnekin, hetki vielä :hug:
Tuota nännien räpeltämistä en muistanutkaan, tempasin heti liivit paidan alta pois ja aloitin tuon
No onhan sitä jo tuossa vaiheessa kuka tahansa melko kypsä vartoamiseen Olikos sulla mones lapsi tulossa? En muista kysyinkö tätä jo aiemmin...no ei mulla ole kun "vasta" 39+2,mutta olisin ihan valmis jo synnyttämään :xmas: