rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

Oliskohan se minä :D Esikoinen syntyi sektiolla käynnistyksen päätteeksi rv 43+5. Kenenkään ei tietenkään ole pakko uskoa, mutta näin siinä vaan kävi :D
Jep, sinä se olit, muistan nyt! Onnea vielä ennätyspitkästä raskaudestasi! (Mä uskon kyllä!)

Ja oma viestini näyttää ihan sekopäiseltä, kun sen nyt luen: ei mulla ole kolmosia... :ashamed:
 
Yi menee
Kyllä saa :) Esikoinen täällä syntyi 40+6 ja kuopus 41+5 ja ei paljoa naurattanut enää varsinkaan kakkosen kohdalla.. Kolmas tulee sit aivan sata varmast myös 41 viikon tienoilla ja olen joutunut läheisiäkin jo "valmentamaan" että älkää ihmeessä sit kyselkö jatkuvasti, koska yli se menee ja varmasti tullaan ilmoitamaan asiasta kun poika on maailmassa :)
 
Kolmosen odottaja
Täällä 41+1 ja kyllä mua ainakin vituttaa. On vituttanu jo ainakin viikon. Ja joka aamu, kun omasta sängystä herää ilman minkäänlaisia tuntemuksia, niin vituttaa vielä vähän enemmän.
 
no sinne ei oo pitkä aika enää,toivottavasti saat jäädä synnyttämään sitten samalla :xmas:
Siihenkin oon ihan varautunut, että annetaan tiistaille tyyliin uusi aika, että katotaas nyt sitten vielä muutaman päivän päähän tms. ylen hauskaa. Nyt on sellainen pössis, että ihan sama, otetaan yksiön vuokrasta kaikki irti, mieluummin nauraa kuin itkee :D Viime yön nukuin ensimmäistä kertaa moneen vuorokauteen hyvin, kun otin tällaisen asenteen...

Kunhan istukka vaan pelaa, se tässä nyt vähän mietityttää... : /
 
No niin, naiset. Tänä aamuna alkoi tuntua siltä, että voisin tappaa. Eli niitä leikkimielisiä ja tehottomia helvetin käynnistysvinkkejäkin otan vastaan, kiitos. Nimim. Olen siivonnut, saunonut ja pannut alavartaloni tunnottomaksi
 
"vieras"
moikka. Mulla ei ole kukaan kolmesta tyttärestä päättänyt syntyä!!! Eka käynnistettiin 11 pv LAn jälkeen tipalla ja kalvojen puhkaisulla, toka leikattiin 9 pv *!n jälkeen, kun eisuvainnut syntyä, vaan kasvoi yli 4kiloiseksi, kolmas ei syntynyt käynnistämälläkään ja leikattiin....... Mulle on turha sanoa, että kaikki ne syntyy...
 
koita kestää huomiseen =) mä elättelin toivoa eilen illalla sen 2 tuntia,et pääsen synnyttämään ja paskat :D mies lähti sit yöllä 1.00 aikaan töihin ja kaikki "vaivat" loppu heti kohta sen jälkeen ja nukuin sikeästi kunnes mies tuli takas töistä :snotty:
 
"Mie"
Tulinen ruoka, nännien stimuloiminen, akupunktio, peräruiske.. nyt ei tule muita mieleen :D
Eli ensin vaan tulista ruokaa kiduksiin, sitten sopii toivoa että maha menee ihan yber sekasin ja sitten paskalla istuen vaan nännejä rutistelemaan :D No ei, ei ole oikeasti hauskaa tuo yliaika, olen itsekkin sen kokenut kolmesti.
 
koita kestää huomiseen =) mä elättelin toivoa eilen illalla sen 2 tuntia,et pääsen synnyttämään ja paskat :D mies lähti sit yöllä 1.00 aikaan töihin ja kaikki "vaivat" loppu heti kohta sen jälkeen ja nukuin sikeästi kunnes mies tuli takas töistä :snotty:
Paljonkos sulla nyt olikaan viikot? Tsemppiä sinnekin, hetki vielä :hug:

Tuota nännien räpeltämistä en muistanutkaan, tempasin heti liivit paidan alta pois ja aloitin tuon :D
 
no ei mulla ole kun "vasta" 39+2,mutta olisin ihan valmis jo synnyttämään :xmas:
No onhan sitä jo tuossa vaiheessa kuka tahansa melko kypsä vartoamiseen :D Olikos sulla mones lapsi tulossa? En muista kysyinkö tätä jo aiemmin...
On tässä pitkässä odotuksessa kyllä se erinomainen puoli, että tarpeeksi tuskaannuttuaan ei pelkää sitä koitosta enää. Mulla on melkein hävinnyt jo mielestä molemmat painajaismaiset synnytykset :xmas:
 

Yhteistyössä