rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

Synnytin kolmoseni 42+3. Joku kertoi tällä palstalla synnyttäneensä 43+jotain.

Joo, kenenkään ei ole pakko uskoa, mitä tällä palstalla kerrotaan...

Yritäs nyt kuitenkin kestää siellä vielä vähän aikaa. Tsemppiä!
 
Kuvittelin jo, että mut olisi koulittu olemaan kärsivällinen, kun ensimmäinen syntyi 41+5 ja seuraava 40+4. Mutta kylläpä vaan jaksaa ihan ohuesti vituttaa :heart:

Ihan vähän vaan, sen verran ettei juuri pelota enää ajatus tulevasta koitoksesta. Eikös se vitutus olekin siis ihan positiivinen asia, vai mitä :D
 
juu :)
Saa! Mulla syntyi 41+5 ja toka 41+2 (viime heinäkuun helteillä!!), joten tiedän miten ottaa päähän kun jotkut vinkuu viikolla 38 ettei jaksa enää odottaa! Kaverilla syntyi 42+2 kahden päivän käynnistelyn jälkeen (ja päättyi imukuppiulosauttoon, sektiovaara oli koko ajan olemassa) eli hänellä meni vielä pitemmälle kuin minulla.
 
Elähän nyt.. Miulla ja yhellä tutulla oli LA samalla viikolla, tällä tutulla maanantaina ja miulla perjantaina. mie synnytin viikkoo ennen laskettuu ja tää tuttu sit tasan kaks viikkoo miun jälkeen.. :) oli kuulemma ollu pitkät kaks viikkoo ootella. :)
 
Saa vähän. :) Mulla esikoinen syntyi 37+5 ja sitten kuopus "vasta" 40+2, ja vaikka syntyi siis vaan pari päivää lasketun ajan jälkeen niin kyllä se odotus silti jo alkoi vähän vituttaa... Etenkin ne pari päivää lasketun ajan jälkeen, kun ei vielä ainoatakaan supistusta edes ollut koko raskausaikana, olin ihan varma että vauva jääkin mahaan.

Mut pitkään sulla ei voi enää mennä, jaksamista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Viikate
Kyllä saa vituttaa ja saa jättää vastaamatta puhelimeen. Omat raskauteni on kestäneet viikoille 41+2, 42+3 ja 41+5, joten kokemusta noista piinaavista viimeisistä päivistä löytyy. Koita vaan keksiä ihan mitä tahansa itseäs kiinnostavaa tekemistä, jotta saat ajan kulumaan. Muutamien päivien kuluttua sulla jo kuitenkin on pieni nyytti sylissä!
 
Kyllä saa vituttaa ja saa jättää vastaamatta puhelimeen. Omat raskauteni on kestäneet viikoille 41+2, 42+3 ja 41+5, joten kokemusta noista piinaavista viimeisistä päivistä löytyy. Koita vaan keksiä ihan mitä tahansa itseäs kiinnostavaa tekemistä, jotta saat ajan kulumaan. Muutamien päivien kuluttua sulla jo kuitenkin on pieni nyytti sylissä!
Nimenomaan tuota mielekästä tekemistä oon koettanut tässä kovasti keksiä että kuluisi aika, lapsetkaan eivät ole tänään kotona...
 
mulla tosiaan esikoinen syntyi rv 39 ja kakkonen 37+4( onneksi oli verenpainen korkealla ym kivaa) ja kolmonen 38+1 tällöinkin vaarallisen korkea verenpaine kiusasi
Mulla ei ole periaatteessa mitään fyysistä kremppaa liitoskipuja lukuunottamatta, verenpaine on normaali eikä turvotuksiakaan ole, selkää ei hirveästi särje vaikka vatsa on iso... Lähinnä henkistä tämä turhautuminen ja väsähtäminen : /
 
Synnytin kolmoseni 42+3. Joku kertoi tällä palstalla synnyttäneensä 43+jotain.

Joo, kenenkään ei ole pakko uskoa, mitä tällä palstalla kerrotaan...

Yritäs nyt kuitenkin kestää siellä vielä vähän aikaa. Tsemppiä!
Oliskohan se minä :D Esikoinen syntyi sektiolla käynnistyksen päätteeksi rv 43+5. Kenenkään ei tietenkään ole pakko uskoa, mutta näin siinä vaan kävi :D
 

Yhteistyössä