2-vuotias kuoli auto-onnettomuudessa, ei ollut turvaistuimessa..

• Viestiketjun aloittaja aaapee
  • Ensimmäinen viesti
tuli heti tämä kauhea uutinen mieleen kun katoin kuinka yksikin äiti laittoi tänään päikyn pihassa noin kolmivuotiaan lapsen hienon Audin takapenkille. Ei ollut turvaistuinta eikä laittanut edes turvavyötä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25514471]syyllistää en halua, mutta itse en itseni kanssa pystyisi tuollaisen kauheuden aiheuttaneena elämään[/QUOTE]

Tarkoitatko että pystyisit jättämään toisen/toiset lapset äidittömäksi?

tuli heti tämä kauhea uutinen mieleen kun katoin kuinka yksikin äiti laittoi tänään päikyn pihassa noin kolmivuotiaan lapsen hienon Audin takapenkille. Ei ollut turvaistuinta eikä laittanut edes turvavyötä.
Juu, kyllä näitä valitettavasti vielä tänä päivänä näkee. Meidänkin tytön tarhakavereitten vanhemmissa on sellaisia, jotka eivät viitsi edes päikyn porttia laittaa kiinni. Niille vaan ei kehtaa mennä huomauttamaan yhtään mitään, kun ne alkavat huutaa "rasismista". : /

"ritu"
:'( Minä ajattelin,että oli tosi raju kolari jossa auto meni rusinaksi... vaan ettei edes ollut koko turvaistuimessa... mahtaa äidistä tuntua nyt hirveän hirveän pahalle :(

[QUOTE="ritu";25514530]:'( Minä ajattelin,että oli tosi raju kolari jossa auto meni rusinaksi... vaan ettei edes ollut koko turvaistuimessa... mahtaa äidistä tuntua nyt hirveän hirveän pahalle :([/QUOTE]

Ei varmaan taida äiti edes vielä ymmärtää mitä on tapahtunut.

Ja varmasti tulee syyllisyyttä tuntemaan, kun kaikki häntä tulevat asiasta syyllistämään vielä omien tuntojen päälle. Saattaa sitä paitsi mennä tutkintaan asti, jos todella natiaisen turvallisuutta autossa on laiminlyöty.

Yhteistyössä