Oletko joskus elämäsi aikana ollut jossain mediassa (esim paikallislehdessä ala-asteella)?

• Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
harrastelija näyttelijä
Paikallisissa sanomalehdissä useampaankin kertaan ihan lapsesta aikuisikään asti. Suurin osa näistä harrastukseni (teatteri) kautta. Siis kymmeniä kertoja sillai että on mainittu nimi ja usein kuvakin ollut. Telkkarissa uutisissa kerran meidän kesäteatterista oli pätkä jossa vilahdin. Ylä-asteella olin tet:ssä paikallisradiossa niin siellä tein oman "ohjelman". Nämä nyt ainakin...

"yyhoo"
Juu olen, lehdessä useammankin kerran ja telkussakin kerran. Tai siis itse asiassa useammankin kerran sielläkin, koska se mainos pyöri muistaakseni 10 tai 15 kertaa telkussa (paikallis-tv).

Juu, onhan tuota muutamia lehtikuvia meikäläisestä olemassa - joskus 80-luvulla laskiasena pulkkamäessä kun laskin kaverin ja sen pikkusiskon kanssa mäkeä.
Tässä meidän kylän lehdessäkin muutamia kuvia on ollut ja joskus jotain haastatteluakin olen antanut.
Ollut myös radiossa. Telkkariin en onneksi ole eksynyt - toki kerran mua on nelosen yllytyhulluun kuvattu - eiku näkyköhän mua siinä en muista.
Ja olenpa ollut 90-luvun lopulla 2+ssakin

"vieraana"
Telkussa siinä passi ja hammasharjassa:D uujeah... Lapsena montakin kertaa paikallislahdessä urheilun tiimoilta. Ja olikohan se Apu lehdessä kun voitin tapaamisen Pelle Hermannin kanssa, parin muun muksun kanssa:D

Linssilude
Useammankin kerran useammastakin syystä on nimi ja/tai pärstä ollut esillä paikallislehdessä. Opiskellessani viestintää luin radiomainoksia paikallisradiolle ja muutaman myös yhdelle maakunnan silloiselle eduskuntavaaliehdokkaalle. Telkkarissa olin vuonna kirves ja vasara kun Yle kuvasi yhtä tiettyä urheilulajia koskevaa pätkää ohjelmaansa :)

Yhteistyössä