K/B-komposti 2.0

vierailija
Kun välillä väitetään ettei Bojanilla olis kemiaa naisten kanssa, niin youtubessa on Metropolitan Slovenijan tekemä haastis, mitä ei ole vielä käännetty. Pitkä haastis ja vaikuttaa hyvältä, odotan kovasti käännöstä. Katsoin huvikseni alkua jonkun verran ja musta on nyt kyllä B:llä kemiaa tuon haastattelijan kanssa. En ajattele että olis mitään juttua heillä siis, mutta hyvät kemiat kuitenkin. Naisen puolelta selvästi kyllä, mutta väittäisin että myös B:n. 😘

vierailija
Voit uskotella itsellesi niin.
Pidän vainoharhaisena puheena, ihan olen voinut vapaasti ilman hyökkäämisiä kirjoitella kaikkiin ketjuihin. Etkä discordissakaan tiedä kuka minä niistä noin sadasta nimimerkistä olen ja olenko kirjoitellut sinne vaiko en. Mutta tää ketju nyt ei edes vaikuta niin kiintoisalta minusta, jos täällä on lähinnä H shippiä.

vierailija
Kun välillä väitetään ettei Bojanilla olis kemiaa naisten kanssa, niin youtubessa on Metropolitan Slovenijan tekemä haastis, mitä ei ole vielä käännetty. Pitkä haastis ja vaikuttaa hyvältä, odotan kovasti käännöstä. Katsoin huvikseni alkua jonkun verran ja musta on nyt kyllä B:llä kemiaa tuon haastattelijan kanssa. En ajattele että olis mitään juttua heillä siis, mutta hyvät kemiat kuitenkin. Naisen puolelta selvästi kyllä, mutta väittäisin että myös B:n.
Samaa mieltä kaikesta mitä sanot tässä.

vierailija
Pidän vainoharhaisena puheena, ihan olen voinut vapaasti ilman hyökkäämisiä kirjoitella kaikkiin ketjuihin. Etkä discordissakaan tiedä kuka minä niistä noin sadasta nimimerkistä olen ja olenko kirjoitellut sinne vaiko en. Mutta tää ketju nyt ei edes vaikuta niin kiintoisalta minusta, jos täällä on lähinnä H shippiä.
Toki voit ihan vapaasti kirjoitella. Miksi kukaan hyökkäisi sun kimppuun, jos et riko ketjun sääntöjä? Kyllä sut silti yleensä tunnistaa. Vai väitätkö, ettet muka ole toisessa komposti-ketjussa ennustajaksi nimetty kirjoittaja? Itse en ole discordissa, joten sen jutuista en tiedä mitään.

vierailija
Kyllä sut voi tunnistaa ihan ilman mitään hyökkäämisiä.

vierailija
Kun välillä väitetään ettei Bojanilla olis kemiaa naisten kanssa, niin youtubessa on Metropolitan Slovenijan tekemä haastis, mitä ei ole vielä käännetty. Pitkä haastis ja vaikuttaa hyvältä, odotan kovasti käännöstä. Katsoin huvikseni alkua jonkun verran ja musta on nyt kyllä B:llä kemiaa tuon haastattelijan kanssa. En ajattele että olis mitään juttua heillä siis, mutta hyvät kemiat kuitenkin. Naisen puolelta selvästi kyllä, mutta väittäisin että myös B:n.
En oikein ymmärrä, että mistä tämä väite on peräisin, ettei B:llä olisi kemiaa naisten kanssa? Eikö sitä vaan haluta nähdä?

vierailija
Voi kuule, kyllä sut tunnistaa!

vierailija
No mä en kyllä pystyis tosta sanomaan juuta eikä jaata, eihän niitä edes näy samassa kuvassa. Ihan hyvin näyttää tulevan juttuun keskenään, ehkä ne tuntee ennestään? Mutta että kemiaa, nyt menee vähän epätoivoiseksi

vierailija
No mä en kyllä pystyis tosta sanomaan juuta eikä jaata, eihän niitä edes näy samassa kuvassa. Ihan hyvin näyttää tulevan juttuun keskenään, ehkä ne tuntee ennestään? Mutta että kemiaa, nyt menee vähän epätoivoiseksi
Mitä epätoivoista siinä olis kun en edes tiedä kuka se haastattelija on, enkä ajattele että heillä olis
suhdetta tai mitään muutakaan. Mutta kemiaa omaan silmääni on. 😄

Yhteistyössä