Ihmiset! On antijytkyn aika! Äänestetään Pekka presidentiksi!

Tymätymä
Kiitos heille, jotka asiallisesti neuvoivat. Koska posti ei syystä tai toisesta ole minulle noita lippulappusia tuonut tai on ne jonnekin kadottanut, niin en nyt ole varma mikä äänestyspaikkani on. Meinaan, että milloin ne laput ovat tulleet, sillä muutin juuri kuun vaihteessa eli onko äänestyspaikkani entisen osoitteen mukainen vai nykyisen? Katsoin netistä sen verran, että molemmat on valitettavan kaukana näin mattimyöhäiselle.. mutta ehkä sitten toisella kierroksella, jos se tulee.

Minna Maria
Minä äänestän huomenna Pekkaa. Mieheni on jotenkin väinpitämätön koko vaalien suhteen; yritän saada hänet äänestämään (ylipäätään) JA äänestämään Haavistoa -jos ei muusta syystä niin siksi, ettei Väyrynen pääse toiselle kierrokselle. Itselläni on siis ihan muut motiivit äänestää Pekkaa (hän on tehnyt minuun suuren vaikutuksen henkilönä), mutta tuleehan siinä sitten bonuksena sekin että Väykkä jää rannalle kurnuttamaan kurjuuttaan.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
"vieras"
[QUOTE="äitee";25490721]Seuraava presidenttimme on Paavo Väyrynen,ei se Haavisto ylle minnekkään muutamalla palstamamman äänellä :)[/QUOTE]

Viimeisimmän gallupin mukaan Haavistoa äänestää 12%, kieroilija Väyrystä vain 10%. Kyllä siihen 12 %:iin tarvitaan kuule paljon muitakin ääniä, kuin palstamammojen.

Mutta Niinistöstähän se pressa tulee. Ei korkkiruuvin kierosta Väyrysestä.

Ketkupolkka harmaana
Ainiin ja piti sanomani, että aloittajan tyyli ilmaista tämä asia saa ainakin minut negatiiviselle mielelle.
Tulee sellainen mielikuva, että app pitää itseään (ja vihreitä) jotenkin paremman luokan kansalaisena!
Eli tämän perusteella an ainakaan änestäisi Haavistoa, (en tosin muutenkaan)..

Väyrynen nro.4
[QUOTE="vieras";25490665]No, laitapas nyt linkkiä, missä Niinistö on sanonut noin![/QUOTE]

En tähän nyt löytäny sitä missä siitä oli puhetta, mutta tässä on kuitenkin eri ammattiliittojen vastineita Niinistö idealle. Sen verran täytyy omaa muistia epäillä, et oliko siinä puhe lakkojen kieltämisestä vai pelkästään lakkosakkojen korottamisesta.
Mut tässä tämä linkki, toivottavasti toimii...
Niinistön lakkopuheet liikaa ay-pomoille | Presidentinvaalit | Iltalehti.fi

Ainiin ja piti sanomani, että aloittajan tyyli ilmaista tämä asia saa ainakin minut negatiiviselle mielelle.
Tulee sellainen mielikuva, että app pitää itseään (ja vihreitä) jotenkin paremman luokan kansalaisena!
Eli tämän perusteella an ainakaan änestäisi Haavistoa, (en tosin muutenkaan)..
Mulle tuli aloituksesta mieleen että nämä itseään kovin suvaitsevaisina pitävät eivät suvaitse että joku on eri mieltä.

• Tykkää
Reactions: Björn
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Väyrynen nro.4;25490768:
En tähän nyt löytäny sitä missä siitä oli puhetta, mutta tässä on kuitenkin eri ammattiliittojen vastineita Niinistö idealle. Sen verran täytyy omaa muistia epäillä, et oliko siinä puhe lakkojen kieltämisestä vai pelkästään lakkosakkojen korottamisesta.
Mut tässä tämä linkki, toivottavasti toimii...
Niinistön lakkopuheet liikaa ay-pomoille | Presidentinvaalit | Iltalehti.fi
Tuossa artikkelissa oli kyse laittomista lakoista. Että sillee.

Jos Niinistö olisi todellakin sanonut noin, että haluaa kieltää työntekijöiltä oikeuden mennä lakkoon...

Siitä olisi noussut iso haloo!!! ja sen jälkeen hänen mahdollisuutensa olisivat menneet Suomen pressaksi.

-.-
Plaah, voi kun tietäskin ketä äänestäis. Tai, olen sentään saanut jo rajattua Arhinmäkeen ja Haavistoon. Olen vasemmistolainen kyllä juu, mutta onko Arhinmäki kuitenkaan tarpeeksi edustava. Hänen ikänsä nyt tökkii eniten, onko hän tarpeeksi vakuuttava ja arvovaltainen Suomen keulakuvaksi.

"vieras"
Plaah, voi kun tietäskin ketä äänestäis. Tai, olen sentään saanut jo rajattua Arhinmäkeen ja Haavistoon. Olen vasemmistolainen kyllä juu, mutta onko Arhinmäki kuitenkaan tarpeeksi edustava. Hänen ikänsä nyt tökkii eniten, onko hän tarpeeksi vakuuttava ja arvovaltainen Suomen keulakuvaksi.
Onko hänellä todellisia haluja ja mahdollisuuksia päästä toiselle kierrokselle?

Lunatic
Äänestäisit nyt Arhinmäkeä. Ei siitä kuitenkaan presidenttiä tule. Tuen vuoksi.

Lunatic
[QUOTE="vieras";25491392]Ei vaan juuri siksi kannattaisi äänestää Haavistoa, jos haluaa vaikuttaa siihen, kuka toiselle kierrokselle ja mahdollisesti pressaksi pääsee.[/QUOTE]

Mää en tykkää tommosesta ajattelusta, galluppeihin tuijotellaan ja äänestellään sen mukaan suosikeita.

"hei"
Haavisto on jo meidän perheestä pari ääntä saanut!

En ole koskaan edes kuvitellut äänestäväni vihreää puoluetta, mutta onneksi Pekalla on hyvä sitoutumattomien joukku mukana ja ehdokas ei ole mikään ituhippi.

Fiksu ja asiansa hyvin esittävä mies, joka on ulkopolitiikan asioista samaa mieltä kanssani.

Monet ei edes tiedä kaikkea Haavistosta ja silti tuomitsevat :D

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä