Haavistohan on tehnyt jo töitä tuollaisissa maissa ja sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät homoutta hyväksy. Ei ole ollut ongelmia. En usko että isoja ongelmia tulee jatkossakaan, pienet ongelmat ovat ihan tervetulleita ja tarkoitettu voitettaviksi, niin se maailmakin pääsee kehittymään eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Väyrynen nro.4;25490479:Päätin että en äänestä Haavistoa. Miettikääpä nyt miltä se näyttäis kun Suomen presidenttipari menis edustamaan Suomea maahan, missä on homous lailla kielletty? Taitais jäädä edustusvierailut tekemättä. Tai jos itsenäisyyspäivän vastaanotolla olis kaks miestä ottamassa vieraita vastaan. Myöskään Niinistö ei ole hyvä vaihtoehto, koska haluaisi kieltää työntekijöiltä oikeuden mennä lakkoon palkka ym. neuvotteluissa. Arhinmäki taas on vielä toistaiseksi liian nuori presidentiksi.
Ääneni menee siis Väyryselle sen takia, että Haavisto ei pääsisi toiselle kierrokselle.
En missään nimessä. Musta olis hienoa, että Suomella olis ihka aito turtles nose-pressa.Alkuperäinen kirjoittaja pitithän se arvata;25490469:Eipä tullut yllärinä, että Björn keskittyy valitsemaan ehdokkaansa ulkonäön mukaan. =)
Biaudet on ulkoisesti edustava ja molemmat kotimaiset ainakin sujuvat mutkitta. Mua harmittaa siinä sen käytös esim. vaalikeskusteluissa: hermostuu helposti, keskeyttää, menee henkilökohtaisuuksiin... Kaipaisin jämptimpää otetta ja viilipyttymäisyyttä. Näissä mun mielestä Haavisto on ansioitunut tosi hyvin, käytöksensä ja ulosantinsa ansiosta se tulee otetuksi vakavasti ja myös kuunnelluksi, mikä on musta tärkeää presidentissä, kun kyse on kuitenkin isosta edustustehtävästä.En kyllä Arhinmäkeä äänestäis pressaksi, huhhuh. Haavisto menettelee, harkitsen.
Biaudet olisi edustavin.
Björnillä on mennyt nää kaks äänestystä sekaisin. Eli Björn, nyt ei äänestetä missiä tai Mr. Finlandia, vaan presidenttiä.Kaikki ihan normaalinnäköisiä suomalaisia miehiä, tässä ketjussa mainitut siis. Missikisat on sitten ens viikolla
No vaikka juuri siksi! Kuka kaipaa presidentiksi jotain "valtakunnan pelleä"? Mä taas en tajua miksi pressan pitäisi olla joku viihdyttäjä! Sari tai Sauli on ainoat oikeat =)Pekalle meni ääni ja en millään ymmärrä niitä henkilöitä jotka Niinistöä äänestävät. Eilinen Korkojen kera vahvisti että ei ole kovin huumorimiehiä ainakaan Sauli.
Kyllä se posti on sinulle äänestysoikeudesta ilmoituksen tuonut, jos äänioikeutettu olet.Alkuperäinen kirjoittaja Tymätymä;25490556:Anteeksi että olen urpo, mutta olen nyt pudonnut kärryiltä miten äänestää pressanvaaleissa ja missä. Posti ei ole tuonut minulle mitään lippulappuja asiasta Voiko käydä äänestämässä ilman niitä ja missä tahansa äänestyspaikalla, vai miten tämä nyt menee? Huomasin meidän Prismalla jonkun äänestyspaikan, kelpaisikohan ääneni siellä? Kiitos jos joku valaisee nuorta ja sivistymätöntä, joka ei ole kärryillä näissä jutuissa.
KVGAlkuperäinen kirjoittaja Tymätymä;25490556:Anteeksi että olen urpo, mutta olen nyt pudonnut kärryiltä miten äänestää pressanvaaleissa ja missä. Posti ei ole tuonut minulle mitään lippulappuja asiasta Voiko käydä äänestämässä ilman niitä ja missä tahansa äänestyspaikalla, vai miten tämä nyt menee? Huomasin meidän Prismalla jonkun äänestyspaikan, kelpaisikohan ääneni siellä? Kiitos jos joku valaisee nuorta ja sivistymätöntä, joka ei ole kärryillä näissä jutuissa.
Ei sun ääni kyllä Prismassa enää käy. Huomenna käyt sitten äänestämässä.Alkuperäinen kirjoittaja Tymätymä;25490556:Anteeksi että olen urpo, mutta olen nyt pudonnut kärryiltä miten äänestää pressanvaaleissa ja missä. Posti ei ole tuonut minulle mitään lippulappuja asiasta Voiko käydä äänestämässä ilman niitä ja missä tahansa äänestyspaikalla, vai miten tämä nyt menee? Huomasin meidän Prismalla jonkun äänestyspaikan, kelpaisikohan ääneni siellä? Kiitos jos joku valaisee nuorta ja sivistymätöntä, joka ei ole kärryillä näissä jutuissa.
Samoin.Minä haluan neekereiden sijaan auttaa köyhiä ja pienituloisia, sairaita, vanhempia jne. Vihreät hassaavat rahat vain ulkomaille. Ja valehtelevat.
Voit äänestää ilman lappua, sitä ei tarvita! Tarvitset vain henkilöllisyystodistuksen. Ongelma on vain se, että sun täytyy selvittää, mikä on sun oma äänestyspaikkasi. Ennakkoäänestäminen onnistuu missä tahansa äänestyspisteessä, mutta huomenna eli varsinaisena vaalipäivänä täytyy äänestää oman alueensa äänestyspaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja Tymätymä;25490556:Anteeksi että olen urpo, mutta olen nyt pudonnut kärryiltä miten äänestää pressanvaaleissa ja missä. Posti ei ole tuonut minulle mitään lippulappuja asiasta Voiko käydä äänestämässä ilman niitä ja missä tahansa äänestyspaikalla, vai miten tämä nyt menee? Huomasin meidän Prismalla jonkun äänestyspaikan, kelpaisikohan ääneni siellä? Kiitos jos joku valaisee nuorta ja sivistymätöntä, joka ei ole kärryillä näissä jutuissa.
Hyvä, että aiot äänestää ja että uskallat kysyä. Sinulla on äänioikeus, jos olet täysi-ikäinen Suomen kansalainen. Äänestämiseen et tarvitse muuta kuin henkilöllisyystodistuksen (ajokorttikin kelpaa, passi tai poliisin myöntämä henkilökortti ns. viralliset vaihtoehdot). Äänestyspäivänä et voi kuitenkaan äänestää muualla kuin oman äänestysalueesi virallisella äänestyspaikalla, joka on kerrottu postin tuomassa äänioikeusilmoituksessa. Sinun pitäisi siis yrittää ottaa selvää, missä oma äänestyspaikkasi on.Alkuperäinen kirjoittaja Tymätymä;25490556:Anteeksi että olen urpo, mutta olen nyt pudonnut kärryiltä miten äänestää pressanvaaleissa ja missä. Posti ei ole tuonut minulle mitään lippulappuja asiasta Voiko käydä äänestämässä ilman niitä ja missä tahansa äänestyspaikalla, vai miten tämä nyt menee? Huomasin meidän Prismalla jonkun äänestyspaikan, kelpaisikohan ääneni siellä? Kiitos jos joku valaisee nuorta ja sivistymätöntä, joka ei ole kärryillä näissä jutuissa.
Asiaa!no aikas moni tuntuu äänestävän sillä periaatteella että lällällää...äänestänkin homoa ihan vaan kaikkien kiusaksi ja luulen olevani nyt jotenkin suvitsevainen...aika monella se suvaitsevaisuus sitten loppuu kuitenkin persujen tai uskovaisten jne.kohdalla....pientä tekopyhyyttä.
No, laitapas nyt linkkiä, missä Niinistö on sanonut noin!Alkuperäinen kirjoittaja Väyrynen nro.4;25490625:Mainitsinko tuossa jotain siitä, että presidentillä olisi valtuuksia lakkojen kieltämiseen? Tietääkseni en. Kertoo kuitenkin paljon ehdokkaan mielipiteistä suomalaisia työntekijöitä kohtaan.