no aikas moni tuntuu äänestävän sillä periaatteella että lällällää...äänestänkin homoa ihan vaan kaikkien kiusaksi ja luulen olevani nyt jotenkin suvitsevainen...aika monella se suvaitsevaisuus sitten loppuu kuitenkin persujen tai uskovaisten jne.kohdalla....pientä tekopyhyyttä.
Toisille se seksuaalinen suuntautuminen ei vain ole iso juttu, kannatta huomioida myös se. Mulle on aika sama, onko meidän presidentti mies vai nainen, suhteessa vai ei ja minkä sukupuolen kanssa suhteessa. Saa olla naimaton, eronnut, leski, rekisteröidyssä parisuhteessa, avioliitossa jne. Tämä voi olla vaikeaa nähdä, jos itselle se seksuaalinen suuntautuminen on jotenkin suurempi tai kipeämpi asia.
Se on ihan totta, että kyllä Pekan kannattajistakin suvaitsemattomuutta löytyy. Toisilta enemmän ja toisilta vähemmän. Pekka on onneksi itse kunnostautunut siinä, ettei tuo kritiikkisi osu häneen, hänhän ei ole yhtä kuin osa kannattajistaan. Ennakkoluuloja varmasti löytyy kuitenkin Pekaltakin, kuten jokaiselta terveeltä ja tavalliselta ihmiseltä: Soinilta, Niinistöltä, minulta ja sinulta. Omista ennakkoluuloistaan on vain hyvä olla tietoinen, mutta kieltää niitä ei kokonaan voi.