Mulle lapsen sukupuolella ei todellakaan ole ollut mitään merkitystä enkä ole halunnut sitä kummallakaan kertaa edes kysyä ultrassa. En ole toivonut kumpaakaan vaan olen vaan toivonut, että odotus menisi hyvin loppuun asti. Minusta tuntui todella pahalta odotusaikana kun miehen vanhemmat ja sisko puhuivat koko ajan, että kyllä esikoisen täytyy olla poika. Esikoinen oli tyttö. Toisella kerralla he hokivat koko ajan, että voi kun olisi poika, pitäähän perheessä poika olla. Kummankaan raskauden aikana kukaan miehen suvusta ei kysynyt mitään raskaudesta, ei voinnista tai mitään muutakaan. Ainoastaan noita poika-kommentteja tuli. Kun toinen tyttäremme syntyi niin anoppi onnitteli aika vaisusti, appiukko ja käly eivät edes onnitelleet vauvan syntymästä. Ajatelkaa, että näin vanhanaikaisia ihmisiä on vielä olemassa. Ja ilmeet olivat näkemisen arvoiset kun sanoimme, että meidän perhe on nyt koossa ja he tajusivat, että poikaa ei tule. Meillä on kaksi maailman ihaninta ja mikä tärkeintä tervettä tyttöä ja tyytyväisempi en enää voisi olla. Olen erittäin tyytyväinen,että lapset ovat juuri tyttöjä, siis kommenttien kuulemisen jälkeen.