35v pääkaupunkiseudulta, 3 pojan äiti josta nuorimmaiset on kaksoset. Naimisissa.
LTO, kerään piparkakkumuotteja ja keittokirjoja
LTO, kerään piparkakkumuotteja ja keittokirjoja
Viimeksi muokattu:
tulin ekaa ketaa tänne 7v sitten,en tosin muista enää nicciä.vuoden verran oon ollu mörkömäinen oon ollu vakkari koko 7v.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25539463:heips,oon 29v kotiäiti.mun mies on 38v peltiseppä.meillä on uusioperhe,6lasta.miehellä oli ennestään kolme ja mulla kaksi,ja bonuksena saatiin yksi yhteinen lapsi.rakastan lapsien läsnäoloa ja isoa perhettä,tykkään tuntea itteni kiireiseneä lapsien kanssa.ihan heti ei ole työelämä mielesä,vaikkakin nuorin poikanen on 6kk.ja siitä puuhen ollen olen ääretömän ylpee siitä kun ihmisten päät kääntyy kaupassa kun kuljen 5 pojan kanssa siellä ja neuvottelen päivän ruuasta,tulee semmonen pollee olotila ja sit on tämä yksi rimpsessa jolle saa ostaa ihania pampuloita ja muita pinnejä ja röyhelöitä
Mie luin että kapitalistipaska....=) Mä oon ollut hetero jo 7-vuotiaasta kun eka ihastus tuli, mutta en julkihetero kuin vasta ekan seurustelusuhteen alkaessa 16-vuotiaanaOikeistolainen kapitalistisika. Julkihetero jo kymmenvuotiaasta.
Kappas.27v. äiti-ihminen Laukaasta, Keski-Suomesta. Perheeseen kuuluu myös ukkeli 32v., mun tyttö 6v. ja miehen poika 10v., haaveilen perheenlisäyksestä.
Mies on sairaseläkkeellä ja mie olen töissä Alkossa.
Palstalle eksyin joskus 4-5 vuotta sitten ja siitä saakka ollu vakkaripalstailija.
Ei sen niin väliä, ainakin ihmiset pysyy viihdytettyinä. Tosin en paljon pyri provoamaan, lähinnä ilmoitan mielipiteitäni, mitä ne ikinä ovatkaan.mutta muistathan ettei kukaan tykkää provoajista=)