Mustien esittäytymisketju

Gittan
Minä olen ollut jo pitkään työkyvyttömyyseläkkeellä, kuten miehenikin. Yksi ihana poika on. Olen syntynyt Helsingissä, asumme Espoossa. Harrastan filateliaa, sukututkimusta, sotakirjallisuutta ja piirustusta.
 
24-vuotias yh-äiti Pohjois-Pohjanmaan eteläosasta. Poika on pian 11kk. Lähihoitaja olen ammatiltani. Palstalle tulin heinäkuussa 2010 tehtyäni raskaustestin joka olikin positiivinen ja olin ihan kauhuissani ja kyselin täällä että mitä teen :D Sitten eksyin maaliskuisten 2011 pinoon ja aloin kirjotella myös täällä Mitäs Nyt:in puolella :) Eläimiä meillä ei oo, mutta kissa ois toiveissa :)
 
Minäkin täällä! :wave: Olen 25-vuotias kahden pojan, pian 3-vuotiaan ja vajaa 11-kuisen, äiti Itä-Suomesta. Nurkissa pyörii myös kaksi kissaa ja yksi aviomies. ;) Olen eksynyt palstalle Googlen kautta, joskus jotain hakenut ja sitä kautta päätynyt(addiktoitunut) keskusteluja seurailemaan. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla, mutta "oikeassa elämässä" opiskelen töiden ohella. Harrastan käsitöitä.
 
Hahaa! nyt mä tiedän mistä mustasta täällä aina puhutaan!! Mulle kun rekkautuneiden nimimerkit näkyy sinisinä :D :D :D ei, mun silmissä ei oo mitään vikaa *viheltää*

Mä oon aika outo tapaus, 36v ylikypsä ja romu äiti Vantaalta. Lapsia on neljä, pojat 15v, 12v ja 11v, sekä likka 10v. Kissakin löytyy ja luvattoman suuri kenneli villakoiria sohvan alta. Miestä ei ole, mutta ihastus löytyy.

Harrastan palstailua, netissä surffaamista, virasto-voimistelua, byrokratia-balettia, lomake- lambadaa, fysioterapiaa ja WoWia :D

Niin juu ja mä tykkäilen aina kauheesti kaikista ja kaikesta täällä, varisnkin näin iltaisin :LOL:
 
Fanisi
Hahaa! nyt mä tiedän mistä mustasta täällä aina puhutaan!! Mulle kun rekkautuneiden nimimerkit näkyy sinisinä :D :D :D ei, mun silmissä ei oo mitään vikaa *viheltää*

Mä oon aika outo tapaus, 36v ylikypsä ja romu äiti Vantaalta. Lapsia on neljä, pojat 15v, 12v ja 11v, sekä likka 10v. Kissakin löytyy ja luvattoman suuri kenneli villakoiria sohvan alta. Miestä ei ole, mutta ihastus löytyy.

Harrastan palstailua, netissä surffaamista, virasto-voimistelua, byrokratia-balettia, lomake- lambadaa, fysioterapiaa ja WoWia :D

Niin juu ja mä tykkäilen aina kauheesti kaikista ja kaikesta täällä, varisnkin näin iltaisin :LOL:

Sä oot kyllä vaan niin ihailtavan ihana. Miten sä voit nyt, viittaan siihen salaisuus-ketjuun.
 
Pilkkuaviilaava besserwisser ja jokapaikan hönö. :wave:
Katos vaan, ehdit kuvailla siinä samassa jo mutkin :xmas:
Olen reilusti 30 paremmalla puolella 2 lapsen anti-mamma (en keksiny parempaa termiä, olen toki lasteni äiti mutta äitiys saati "mammuus" on hyvin kaukana varsinaisesta minusta). Ukko pyörii nurkissa, talo maaseudun (piinaavassa) rauhassa sisäsiittoisessa pikkupitäjässä. Työ alipalkattua duunarointia. Kutakuinkin päin helvettiä menee ja mun lempiaiheita onkin valittaa siitä:kieh:
 
32-vuotias naimisissa (oikeasti onnellisesti) oleva nainen täällä!
Meillä yksi lapsi, toukokuussa täyttää kuusi.
Täällä olen vuositolkut palstaillu.. Syytä en tiedä...
Palstailussa pidin paljon taukoa ja nytkin täällä harvakseen käyn
 
Heippa kaikille! Nimimerkin takaa löytyy 28v, Porilainen avoliitossa elävä "puunhalaaja" :). Rekisteröidyin tänne muistaakseni 2006 Tammikuussa vauvakuumeen kourissa. Edelleen kuumeilen, mies vaan vaihtunut välillä ja nyt lupa saatu että keväällä alkaa meillä yritys! :p .
Ammateiltani olen Puutarhuri sekä Sisustusartesaani. Olen 5-lapsisesta perheestä, itse toiseksi nuorin. Olen erittäin kiinnostunut vanhoista rakennuksista, niiden kauniista arkkitehtuurista ja oikeanlaisesta kunnostamisesta; Haaveilenkin lukevani tässä elämässä vielä kolmannen ammatin, (Hieno)puuseppä taikka Restauroija. Asumme 1929 rakennetussa hirsirunkoisessta vanhassa kaunottaressa jota tässä samalla kunnostamme.
Harrastan huonekalujen kunnostusta, tuunaamista, puutöitä, lintujen "bongaamista" ja hinku takaisin salille, Body Fitnessiä reenaamaan on kova. Minut on kasvatettu arvostamaan luontoa, joten kierrätämme kaiken mahdollisen, käytämme mahd paljon lähiruokaa, Luomu-, sekä reilunkaupan tuotteita ja käyn viikoittain tonkimassa Porin kirppurit läpi :)

Ja vielä, Meillä on kaksi pitkäkarvaista sisäkissaneitiä, lempivärini on valkoinen ja mulla on punaiset hiukset :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vanilja-Kirsikka
Mä oon kahen lapsen (tyttö 16 v ja poika 7kk) äiti ja avoliitossa asun. Nyt oon kotona, mutta työpaikka oottaa päiväkodissa. Kotona pyörii kaks ihanaa kattia myöskin. Haaveillaan miehen kanssa vielä yhestä lapsesta, mutta ei ihan vielä :)

Palstalle eksyin viime keväänä joskus, raskaana kun olin. Aluks lueskelin ja harmailin, nykyään aina mustana, mut enimmäkseen vaan lueskelen, joskus jotain kirjottelenkin.

Välillä tää on tosi viihdyttävää ja koukuttavaa. Välillä tuntuu, että keskustelut toistaa itseään, eikä jaksa lukea.

Jotkut mustat on jääny mieleen tosi mahtavan tuntuisina tyyppeinä!

Ja noista ystävät osioista oon löytäny pari suunnilleen samanikäisten vauvojen äitiä, kenestä oon saanu päiviksi seuraa ja ihan kavereitakin meistä on jo tullut :)
 
Heippa kaikki!

Olen yhden tytön äiti Keski-Suomesta. Olen kirjoitellut "harmaana" Minana, mutta niin on tainnut joku muukin. :) Nyt sitten sain viimeinkin rekisteröityä itselleni Mrs_Minan.

Olen tällä hetkellä kotiäitinä, työelämässä johtavassa asemassa liikealalla. Ikää on +35v...

Kaksplussa löytyi raskausaikana, kun googlettelin kysymyksiini vastauksia. Siitä asti olen ollut koukussa. :D
 

Yhteistyössä