29v kotiäiti Pohjois-Pohjanmaalta, 3 tytärtä on siunaantunu. Miestä ei oo eikä koiraa.
[video=youtube;e_mPrhwpZ-8]http://www.youtube.com/watch?v=e_mPrhwpZ-8[/video]Sulla on vihreä gerbiili joka haluaa hallita koko maata?
Saako kysyä, mihin ammattiin olet vaihtamassa?37-v Hämeenlinnasta (en kylläkään syntyperäisiä, ihan stadissa synnyin ), mies, kolme lasta: tytöt 12 ja 10 ja poika 5, farmariauto, omakotitalo ja koira. Ja kani, joka on nyt hajasijoitettu. ammattia vaihtava hörhö:saint:
Saa kysyä! Pistin firman pystyyn, teen aromaterapiaa ja reikihoitoja. Näin alkun. Kukkatipat ja O.T.E.-hieronta kiinnostais kanssa, ja kuumakivihierinta ja jalokiviterapia ja.. ja...Saako kysyä, mihin ammattiin olet vaihtamassa?
Ei! Ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25546197:Luulo ei ole tiedon väärti muru..
Tänne kun tulee niin ei ole pois pääsyä. Olen käynyt täällä 11v. ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25543742:Ikuisesti nalkissa palstalla Tiiä onko se nyt niin huono asia, luultavasti on
Hahaa! nyt mä tiedän mistä mustasta täällä aina puhutaan!! Mulle kun rekkautuneiden nimimerkit näkyy sinisinä ei, mun silmissä ei oo mitään vikaa *viheltää*
Mä oon aika outo tapaus, 36v ylikypsä ja romu äiti Vantaalta. Lapsia on neljä, pojat 15v, 12v ja 11v, sekä likka 10v. Kissakin löytyy ja luvattoman suuri kenneli villakoiria sohvan alta. Miestä ei ole, mutta ihastus löytyy.
Harrastan palstailua, netissä surffaamista, virasto-voimistelua, byrokratia-balettia, lomake- lambadaa, fysioterapiaa ja WoWia
Niin juu ja mä tykkäilen aina kauheesti kaikista ja kaikesta täällä, varisnkin näin iltaisin
Kiitos :ashamed:Sä oot kyllä vaan niin ihailtavan ihana. Miten sä voit nyt, viittaan siihen salaisuus-ketjuun.
Katos vaan, ehdit kuvailla siinä samassa jo mutkin :xmas:Pilkkuaviilaava besserwisser ja jokapaikan hönö. :wave:
Kiitos :ashamed:
Vointi on kaikesta huolimatta loistava tällä hetkellä ja opettelen kovasti kirjoittamaan kaiken vasurilla kun oikee ei toimi
Nyt vasta huomasin vissiin joo kaikesta vihreestä se tykkää ja on neuroottinen että pakko kontrolloida "terraario maailmaa" ja tätä ihmisasumusta pomppu showllaanSulla on vihreä gerbiili joka haluaa hallita koko maata?