42 -vuotias, kahden tytön (4 ja 2 v.) äiti, kolmas tulossa alkusyksystä. Myöhään siis päässyt "lapsentekoon", kun parempi puolisko löytyi vasta 8 vuotta sitten. Silloinkin aloitettiin aika pian, mutta pari keskenmenoa tuli, ennen kuin alkoivat pysymään sisällä.
Turussa asustellaan, eikä poiskaan ole kiire, kun vuokrakämppä hyvällä paikalla, lapsilla sopivat hoitojärjestelyt ja miehellä vakityö.
Humanisti henkeen ja vereen, hiukan keittiöfilosofin vikaa myös. Ammattina ja intohimona teatteri, joka myös sukurasite. Aikoinaan kapinoin suvun oletuksia vastaan ja luin maailmalla itseni tulkiksi, tienasin maltaita komennustöissä itärajan takana ja muuallakin, mutta lopulta annoin sisäiselle sielun poltteelle periksi ja nyt olen köyhä, mutta onnellinen freelance-teatteriohjaaja. Projektiluontoinen työ mahdolistaa osittaisen kotiäitiyden, mutta toisaalta vaatii päivittäin myös työaikaa. Siksi lapset osapäivähoidossa tarhassa ja leikkipuistossa.
Palsta koukutti heti, kun jostain tänne eksyin (nimimerkin mukaisesti) esikoisen hiekkalaatikkoiän aikoihin. Joskus tuskastun ja masennunkin joidenkin palstalaisten-useimmiten harmaiden- ilkeästä, yksioikoisesta ja ahdasmielisestä nettikäyttäytymisestä, mutta kun en itse provosoi ja olen (jopa liiankin) rehellinen ja oma itseni, niin taidan olla hiukan tylsä, enkä siis ole itse osakseni tätä ilkeilyä saanut.