Mustien esittäytymisketju

Täällä 31-vuotias 3-vuotiaan, (hirveän uhmaiän omaavan) tytön äiti. Toisen lapsen odotetaan syntyvän helmikuussa. Hoitoalalla työskentelen esimiestehtävissä. Pohjois-Savossa asustellaan ja aviomieskin löytyy. Palstailin enemmän vuonna 2009 kotona ollessani, muutaman vuoden tauon jälkeen eksyin tänne taas takaisin. Yleensä olen aika rauhallinen mielipiteissäni, mutta välillä kyllä kuohahtaakin.
 
25-vuotias kolmen lapsen äiti Espoosta :) Kaksi tyttöä,6v ja 3v sekä poika 11kk. Mies löytyy myös. Esikoisen olen tehnyt eksän kanssa joten olemme pienimuotoinen uusioperhe :) Kosmetologiopinnot loppusuoralla,ensi kuussa palaan takaisin vanhaan työpaikkaani päiväkotiin. Eksyin tänne esikoisen odotusaikana vuonna 2005 :)
 
Viimeksi muokattu:
42 -vuotias, kahden tytön (4 ja 2 v.) äiti, kolmas tulossa alkusyksystä. Myöhään siis päässyt "lapsentekoon", kun parempi puolisko löytyi vasta 8 vuotta sitten. Silloinkin aloitettiin aika pian, mutta pari keskenmenoa tuli, ennen kuin alkoivat pysymään sisällä. :) Turussa asustellaan, eikä poiskaan ole kiire, kun vuokrakämppä hyvällä paikalla, lapsilla sopivat hoitojärjestelyt ja miehellä vakityö.

Humanisti henkeen ja vereen, hiukan keittiöfilosofin vikaa myös. Ammattina ja intohimona teatteri, joka myös sukurasite. Aikoinaan kapinoin suvun oletuksia vastaan ja luin maailmalla itseni tulkiksi, tienasin maltaita komennustöissä itärajan takana ja muuallakin, mutta lopulta annoin sisäiselle sielun poltteelle periksi ja nyt olen köyhä, mutta onnellinen freelance-teatteriohjaaja. Projektiluontoinen työ mahdolistaa osittaisen kotiäitiyden, mutta toisaalta vaatii päivittäin myös työaikaa. Siksi lapset osapäivähoidossa tarhassa ja leikkipuistossa.

Palsta koukutti heti, kun jostain tänne eksyin (nimimerkin mukaisesti) esikoisen hiekkalaatikkoiän aikoihin. Joskus tuskastun ja masennunkin joidenkin palstalaisten-useimmiten harmaiden- ilkeästä, yksioikoisesta ja ahdasmielisestä nettikäyttäytymisestä, mutta kun en itse provosoi ja olen (jopa liiankin) rehellinen ja oma itseni, niin taidan olla hiukan tylsä, enkä siis ole itse osakseni tätä ilkeilyä saanut.
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25542445:
Olen 28- vuotias nainen Etelä-savosta, miulla on kohta 9- vuotias poika ja mies löytyy myös. Olen ammatiltani puutarhuri. Meillä on kaksi pölijää kissaa :D Olen palstaillut noin 6 vuotta, en yhtään muista miten tänne päädyin enkä myöskään tiedä miten täältä pääsee pois :D
Ei täältä pääsekään pois. Yritetty on :D
 
"vieras"
Reilu nelikymppinen kahden lapsen yh yläsavosta. Palstalla pyörinyt kymmenisen vuotta ja eihän tuota näytä eroon pääsevän vaikka yritystä välillä ollut. Jonkun verran osallistun keskusteluihin ja teen itse aloituksia, enimmäkseen tulee luettua mitä toisilla on sanottavaa. Olen joskus rekisteröitynytkin mutta enpä juurikaan mustana ole palstaillut. Tykkään kirjoitella tälleen anonyymisti.
 
  • Tykkää
Reactions: orion's belt
keittikselle
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25539423:
Moi vaan :wave: Mä olen 50 v äiti Vantaalta. Lapsia kaksi, tyttö 25 v naimissa jo, poika 20 v asuu vielä samassa taloudessa kanssani. Lisäksi perheeseen kuuluu 2 kissaa. Palstaillut olen jo toistakymmentä vuotta...mitä lie pikaliimaa täällä silloin oli, kun en ole poiskaan lähtenyt :D
Haha, vaikka niiiiiiin teit lähtöä suureleisesti "omiesi joukkoon", ha ha, no, ei suuret sanat suuta halkaise.....
 
Keittiönoita
Haha, vaikka niiiiiiin teit lähtöä suureleisesti "omiesi joukkoon", ha ha, no, ei suuret sanat suuta halkaise.....
No äläpä muuta sano :D Tällä palstalla on näiden vuosien aikana syntynyt kuitenkin sellaisia ystävyyssuhteita - joko irl tai vain virtuaalisesti - että eipä niitä sittenkään halunnut heittää romukoppaan.
 
Tuli mieleen tuosta ketjusta, missä joku kysyi palstalaisten ikiä..että kerättäiskö tähän ketjuun pieni vapaamuotoinen kertomus itsestämme, me siis jotka ollaan mustina. Itse ainenkin toivoisin tätä, koska olen täällä uusi ja tässä saisi nopeasti pienen tutustumiskierroksen =) jokainen voi kertoa sen mitä itsestään haluaa. ELI;

Minä oon 28v.yksinhuoltajaäiti etelä-pohjanmaalta. Mulla on kaksi poikaa, joista toinen kouluikäinen ja toinen 2v. =) palstailen lähinnä sen vuoksi, että haen täältä tietoa ja kokemuksia ja huvia. Tarvittaessa kysyn neuvoa mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

:wave:tänään ensimmäistä kertaa koko Kaksplus-sivustolla. Eksyin vahingossa tänne, kun etsin ystävälle netistä tietoa keskustelupalstoista jne. Oli sen verran hyvät jutut keskusteluissa, että päätin sitten itsekin liittyä joukkoonne.=)

*muoks* Ja se tärkein tietysti unohtui: nainen Uudeltamaalta (saisipa vaihtopäitä :stick:)
 
Viimeksi muokattu:
Kepsis
:wave:tänään ensimmäistä kertaa koko Kaksplus-sivustolla. Eksyin vahingossa tänne, kun etsin ystävälle netistä tietoa keskustelupalstoista jne. Oli sen verran hyvät jutut keskusteluissa, että päätin sitten itsekin liittyä joukkoonne.=)

*muoks* Ja se tärkein tietysti unohtui: nainen Uudeltamaalta (saisipa vaihtopäitä :stick:)
Sä voit vielä karata, pelasta itsesi, tänne hukkuu ja koskaan et pääse enää normaalin ihmisen elämään kiinni :(
 
30v "reissukissa katti matikainen" :) Espoon mogadishu avenuelta lainatakseni palstan harmaiden terminologiaa.
Ollu ennenkin täällä välillä pois nytten taas elämänkouluja käyneenä vihdoinkin kipeemässä puuhun oikeinpäin eikä persus eellä..
Perheeseen kuuluu 10v poika ja mies sekä 2 gerbiili veljestä joista toisella on hieman "haavistomaisia" taipumuksia :LOL:
Kulutan aikaa, etsin tutkin ja haistelen..hyvä paikka "nollata aivot" ja virtuaali tukea löytyy ja palstan miehistä (ja naisista :D ) on ollut useammankin kuin kerran apua.
ja ite pyrin auttamaan jos vaan suinkin voin pyyteettömästi :)

(ammatiltani varastotyöntekijä, laitoshuoltaja ja tänä vuonna tai ens vuoden alussa merkonomi. Vielä jäis suoritettavaks joskus loppuun ne lentokoneasentajan paperit)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä idea! Mäkin esittäydyn siis.. En oikeestaan edes muista kauan oon täällä pyörinyt ja mistä löysin tän palstan. Mutta en mä hirveen kauaa oo rekisteröityneenä ollut (muistaakseni : /). Tää on mulle tällästä tylsistymisen karkoittamista..kun telkkarista ei tuu mitään eikä jaksa lukea :)
Mulla on kohta 3-vuotias tyttö ja toinen lapsi vielä mahassa, syntyy varmaan helmikuun aikana. Mieskin on (vielä tällä hetkellä..). Ainiin, ja koira. 24-vuotias ja Helsingistä..mitäs muuta? Hmm..no, ehkä siinä oli kaikki oleellinen tällä kertaa :)
 

Yhteistyössä