Mustien esittäytymisketju

3 lapsen kotiäiti (häppee en oo töissä, tai edes töitä vielä tehnyt, juu siinähä auotte päätänne, niin paljon kun huvittaa). Ammatin olen sentään opiskellut.

30 v. Lapset 10 v poika, 7 v tyttö ja poika 1 v 5 kk. Pohjois-savosta.
Kaho sie savonmuan hilima :) ei se häppii oo..mie nii hankin ekan ammatin vasta 28vuotiaana ja nyt 30v:nä mulla on 2 ja kohta jos Luoja suo niin 3ammatti.
elämä-ssä on aikaa.
 
Itseasiassa multa jäi alussa mainitsematta tuo mitä useempi on kertonut nyt, eli siis mäkin palstan olen löytäny jo raskauksieni aikana, kun etin netistä tietoa mitä eriskummalisimpiin oireisiin, niin aina tiet johdatti tänne. Mutta nyt sitten kotiäitinä, kun aikaa meinaa olla välillä tylsyyteen asti, niin päätin jokin aika sitten rekisteröityä ja katsella sivuja hieman laajemmin :)
 
Nainen 28 vuotta (muistaakseni), asun Oulussa. Olen kihloissa ja meillä on 4-vuotias tyttö, 1,5-vuotias poika sekä kaksi kissaa. Mies on töissä, minä opiskelen, ollaan kotona viihtyvää sorttia. Pelaan, katselen tv-sarjoja ja elokuvia, luen - kaikenlainen eskapismi erityisesti fantasiaan, scifiin ja romantiikkaan maistuu, vaikka ei tässä omassa elämässä sinänsä mitään vialla ole ;).

Tutustuin näihin erilaisiin mammapalstoihin joskus kun tyttöä aloin odottamaan, tänne on tullut sitten tultua aina välillä takaisin. Kirjoittelen täällä aika on ja off, aina ei ehdi eikä huvita.
 
Heipä hei:wave:

Olen 37v. yhden 1v4kk poikaviikarin äiti täältä Oulun kupeesta. Perheeseen kuuluu lisäksi mies ja kaksi hullua hurttaa. Palstailen ihan huvin vuoksi, näin hoitovapaalla hyvää viihdettä ja ajankulua :) Harmaissa olin aluksi muutaman kuukauden ja sitten mustauduin, palstalla kaiken kaikkiaan melkein 2v. Työsarka (sitten tulevaisuudessa jälleen) sosiaalialalla.
 
Viimeksi muokattu:
Jospa minäkin sitten. Mustana olen täällä harvoin, lukemassa käyn kyllä muuloinkin ja joskus harmaana kommentoin. Olen siis kolmen ison lapsen yh äiti, asun Helsingissä, työssä, keskituloinen. Harrastan liikuntaa, kuten nimimerkistäkin voisi päätellä, vaikka en harrastuksissani suinkaan aina filassa istu.
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulissa
Mjaa. Mä olen 21-vuotias kissankasvattaja turun nurkilta. Alkuperäinen raumlaine ja muksuja on kaksi. Kolmas haaveissa. Kissoja on. Koirakin löytyy. Mieskin täälä arkea valaisee kivasti. Täällä omassa pikku talossa hiljaiseloa elellään ja naatitaan elämästä. :)

Ihanan töktöktökkivä esittely... :D
 
Yli kolmekymppinen mies Pohjois-Karjalasta. Kolme alakouluikäistä lasta, kaksi poikaa ja yksi tyttö. Lapset ovat vuoroviikoin minulla, paitsi vanhin on minulla pääsääntöisesti. Pidän scifistä ja fantasiasta. Käyn täällä vaihtelevalla intensiivisyydellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25539463:
heips,oon 29v kotiäiti.mun mies on 38v peltiseppä.meillä on uusioperhe,6lasta.miehellä oli ennestään kolme ja mulla kaksi,ja bonuksena saatiin yksi yhteinen lapsi.rakastan lapsien läsnäoloa ja isoa perhettä,tykkään tuntea itteni kiireiseneä lapsien kanssa.ihan heti ei ole työelämä mielesä,vaikkakin nuorin poikanen on 6kk.ja siitä puuhen ollen olen ääretömän ylpee siitä kun ihmisten päät kääntyy kaupassa kun kuljen 5 pojan kanssa siellä ja neuvottelen päivän ruuasta,tulee semmonen pollee olotila :) ja sit on tämä yksi rimpsessa jolle saa ostaa ihania pampuloita ja muita pinnejä ja röyhelöitä :)
en halunnu olla huonompi kun muut,eli Lohjalta oon kotosin :)
 

Yhteistyössä