Mustien esittäytymisketju

Tuli mieleen tuosta ketjusta, missä joku kysyi palstalaisten ikiä..että kerättäiskö tähän ketjuun pieni vapaamuotoinen kertomus itsestämme, me siis jotka ollaan mustina. Itse ainenkin toivoisin tätä, koska olen täällä uusi ja tässä saisi nopeasti pienen tutustumiskierroksen =) jokainen voi kertoa sen mitä itsestään haluaa. ELI;

Minä oon 28v.yksinhuoltajaäiti etelä-pohjanmaalta. Mulla on kaksi poikaa, joista toinen kouluikäinen ja toinen 2v. =) palstailen lähinnä sen vuoksi, että haen täältä tietoa ja kokemuksia ja huvia. Tarvittaessa kysyn neuvoa mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: orion's belt
36v. kotiäiti, kolme lasta ja mies. Lapset 8 v., 6 v. ja 11 kk. Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Muoks. Lisään vähän juttuja :) Olen ammatiltani lto ja harrastelen liikuntaa. Eksyin palstalle jo 10 vuotta sitten, mutta ekan lapsen myötä jäin tänne koukkuun. Taukoa oli tässä välissä, mutta nyt kotona ollessa on taas aikaa roikkua täällä ;)
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Meikä on 36-vuotias lapseton nainen Etelä-Suomesta, ja olen tullut palstalle n. viikko sitten. Käväisen täällä lähinnä hakemassa tietoa, ja huvia sekä neuvoa mieltäni vaivaaviin kysymyksiin. Joista muuten tässä yksi: mitä tarkoittaa mustat ja harmaat tällä palstalla?
Mustat on rekkautuneita ja harmaat vierailijoita. Tietääkseni nuo nimitykset juontaa juurensa aikaan ennen palstauudistusta ja senaikasiin värimaailmoihin. Tervetuloa palstalle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: orion's belt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25539058:
Mustat on rekkautuneita ja harmaat vierailijoita. Tietääkseni nuo nimitykset juontaa juurensa aikaan ennen palstauudistusta ja senaikasiin värimaailmoihin. Tervetuloa palstalle. :)
Paljastan ehkä tyhmyyteni, mutta mä otin sen sanonnan tuosta kun mun nimimerkki näkyy mustana ja joillakin ei rekisteröityneillä on tollanen harmaampi :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: orion's belt
20-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti. Entinen yh-mamma, nykyään avovaimona vantaalla 22-vuotiaalle miehekkeelleni. Omaan paljon mielipiteitä ja jaan niitä ilomielin joka paikassa pahemmin välittämättä muista ihmisistä. Miksi olen täällä? Hyvä kysymys. Tähän kakplussan palstaan tuppaa törmäämään aina, kun etsii mitä kummallisempia tietoja, joten tuli sitten joskus rekkauduttua. Nyttemmin tuhlaan täällä päivittäistä tylsistymisaikaani sen sijaan että hankkisin jotakin kongreettista tekemistä. Tavallaan tämä toimii terapian tylsistymistä vastaan, joka on vaivannut jo pidempään. Ihmisten ärsyttäminen vaan yleisesti on mukavaa, mutta toisaalta uutta tietoakin täältä on saanut ihan kiitettävästi.
 
Miekin tahon! Tuli hyvään saumaan kun itekin vasta viime viikolla rekisteröidyin, muutaman kuukauden pyöriny täällä "harmaana". Oon kolmikymppinen just rouvistunu pohjois-pohjanmaalainen, vauvajuttujen perässä tänne tulin mutta koukutuin tähän palstaan :) Ensimmäisestä haaveillaan, mut eipä tässä vielä kiire ole. Perheeseen kuuluu meidän lisäksi kaks karvakuonoa.
 
20-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti. Entinen yh-mamma, nykyään avovaimona vantaalla 22-vuotiaalle miehekkeelleni. Omaan paljon mielipiteitä ja jaan niitä ilomielin joka paikassa pahemmin välittämättä muista ihmisistä. Miksi olen täällä? Hyvä kysymys. Tähän kakplussan palstaan tuppaa törmäämään aina, kun etsii mitä kummallisempia tietoja, joten tuli sitten joskus rekkauduttua. Nyttemmin tuhlaan täällä päivittäistä tylsistymisaikaani sen sijaan että hankkisin jotakin kongreettista tekemistä. Tavallaan tämä toimii terapian tylsistymistä vastaan, joka on vaivannut jo pidempään. Ihmisten ärsyttäminen vaan yleisesti on mukavaa, mutta toisaalta uutta tietoakin täältä on saanut ihan kiitettävästi.
Bagteeri, gölgi, kongreettinen... :xmas:
 
Keittiönoita
Moi vaan :wave: Mä olen 50 v äiti Vantaalta. Lapsia kaksi, tyttö 25 v naimissa jo, poika 20 v asuu vielä samassa taloudessa kanssani. Lisäksi perheeseen kuuluu 2 kissaa. Palstaillut olen jo toistakymmentä vuotta...mitä lie pikaliimaa täällä silloin oli, kun en ole poiskaan lähtenyt :D
 

Yhteistyössä