Hakutulokset

1. H

Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Voiko olla mitä vaan vai tarkoitatko esim. leivonnaisia tai muuta syötävää?
  2. H

Miksi mies torjui?

Kannattaiskohan sun mielummin miettiä, miksi haluat pettää miestäsi kuin miksi toinen mies ei halua osallistua siihen pettämiseen?
  3. H

Alicia vai Leyla?

Leyla
  4. H

onko meillä vanhemmilla oikeutta tutkia lasten viestejä?

Kyllä mun mielestä vanhempien on syytä pitää silmällä lasten tekstiviestiliikennettä tai jopa velvollisuus. Tosi paljon nykyään kiusataan puhelimen avulla ja miten voit puuttua, jos lapsi ei itse uskalla kertoa tms. Tai tuskin lapsi myöskään itse näyttää puhelintaan, jos on itse se kiusaaja.
  5. H

Miksi mies torjui?

No ehkä mies haluaa oikean suhteen sen sijaan, että olisi jonkun salarakas. Ehkä hän ei pidä sinua kovin luotettavana naisena, kun olet valmis pettämään miestäsi.
  6. H

Mies näköjään aktiivinen deittipalstalla kävijä edelleen. Missä vaiheessa teidän mielestänne pitäisi lopettaa?

Onkohan vähän pelimies, ei tajua pysähtyä vaan jatkaa tietynlaista elämäntapaa. Olisi varmaan hyvä jos puhuisitte, niin tietäisit, missä mennään, kuinka vakavasti on liikkeellä, onko tapaillut samalla muita jne. Tosi kurja huomata tuollaista, kun omat ajatukset ja tunteet ovat jo ilmeisesti...
  7. H

pesettekö paistinpannun käsin vai astianpesukoneessa?

Mä olen niin laiska, että tungen kaiken koneeseen (paitsi valurautapannut ja puulastat.) eli myös tefloninen pannu menee sinne.
  8. H

Minkä ikäisen päästäistte Kanarialle isovanhempien kanssa viikoksi?

Kouluikäisen. Noudatan sitä periaatetta, että yö/ikävuosi on sopiva tahti olla erossa äidistä. Tilanne olisi ehkä eri, jos isovanhemmat olisivat päivittäin lapsen kanssa tekemisissä. Meillä asuvat isovanhemmat kaukana.
  9. H

oppilashuoltoryhmä

Mun tietääkseni koulun ei tarvitse kysyä lupaa lapsen asioiden käsittelemiseen oppilashuoltoryhmässä, mutta on velvollisuus ilmoittaa käsittelystä huoltajille. Huoltajilla on aina mahdollisuus osallistua oppilashuoltoryhmän palaveriin, kun oman lapsen asioita käsitellään. Eli jos olet paikalla...
  10. H

Turku + jalkahoito?

Osaisiko joku suositella Turun suunnalta jotain hoitolaa, johon voisi viedä raskaana olevan ystävän baby shower -hengessä?
  11. H

Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

Sitä vielä, että haluatko kertoa itse vai odotatko/pelkäätkö, koska joku muu kertoo.. Ja vaikka kirjoitinkin, että muun porukan tai kaason olisi pitänyt pitää huolta, niin ei se sulje pois sitä, että itse olet kuitenkin vastuussa loppujenlopuksi omasta juomisesta ja vastuussa myös siitä, miltä...
  12. H

Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta kommentoin kuitenkin.. Musta kyllä kummallista, jos morsian on juonut itsensä tolkuttomaan tilaan eikä kukaan ole pitänyt morsiamesta huolta. En ole koskaan ollut sellaisissa polttareissa, jossa ei ole ketään sellaista paikalla, joka katsoisi...
  13. H

Oon pilannut kaiken... ihan kaiken..mitenköhän saisin anteeksi

Niin no, mietin siitä näkökulmasta, että saa elää sen ainutkertaisen elämän eikä sitä mahdollisuutta riistetä. Ja minulla on lähipiirissä adoptoitu lapsi, tiedän sen ihmetyksen ja hämmennyksen, mitä lapsi kokee ja että on pitkä prosessi hyväksyä oma tausta ja hylkäämiskokemus. Eihän tässä...
  14. H

Tori.fi ym. Eikö tavara enää vaihda omistajaa?

Huutonetissäkin on hiljennyt. Mutta Facebookin kirppareilla kauppa käy, ainakin lastenvaatteet menee kaupaksi hyvillä hinnoilla.
  15. H

Mikä on miehissä junteinta, mitä tiedät?

Ruma kielenkäyttö (kiroilu ja alapääsanasto)
  16. H

Minkä nimen antaisit, jos saisit nyt pojan?

Oliver, Joonatan, Vilho, Eino, Oiva, Aaro(n), Mikael Toiseksi nimeksi Simeon:)
  17. H

En jaksa enää

Tuo aina-sanan käyttö vie uskottavuuden. Joko luet hyvin valikoivasti juttuja täällä tai sitten kuulut niihin marttyyriosaston miehiin. Tsemppiä ap! Sun täytyy itse lähteä etsimään muutosta, joko yrität saada mieheesi keskusteluyhteyden ja puhutte vakavasti tilanteesta tai haet itsellesi...
  18. H

Lista harmaista nimimerkeistä joita ei saa käyttää

Mä en tajua tätä aloitusta, anteeksi tyhmyyteni. Mutta siis, kuka nyt voi harmaita varata?
  19. H

Oon pilannut kaiken... ihan kaiken..mitenköhän saisin anteeksi

Parempi kuitenkin, että lapsesi sai elää ja vanhemmat, jotka halusi hänet.

Yhteistyössä