Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ostin piparkakkutaloja ja autoja jotka oli suhteellisen edulliseksi hinnoiteltu. Autot oli sellaisia kuorma-autoja jossa lavalla karkkia. Viemiseksi ja kotiin. Ostin myös luomuvalkosipuleita.

"milla"
en ostais leivonnaisia(tuskin kestää jouluun asti hyvänä,mutta villasukkia,lapasia ja jotain joulukoristeita kransseja yms.voisin ostaa.Meidän pojan luokka tekee koulun joulumyyjäisiin jouluisesti koristeltuja tulitikkurasioita 50snt/kpl.

tämmöisiä
Mä olen ostanut joulumyyjäisistä vuosien varrella: villasukkia, patakintaita, taatelikakkuja, hedelmäkakkuja, pähkinäkakkuja, kuivattuja sieniä, karpalomehua ja koristeltuja joulupiparkakkuja, koristekransseja ja lyhteen linnuille.

Ja olen tehnyt joulumyyjäisiin joskus niitä kakkuja, pipareita ja kransseja. Mutta mieluummin oon ostajapuolella.

"vieras"
Ostaisin tavallista pullaa, joka olisi tehty ilman kardemummaa ja kanelia (olen niille allerginen). Voisin ostaa myös vaaleita siirappipiparkakkuja, ilman piparimausteita. Villasukat kelpais tai lapaset. Lapsille ostaisin suloiset pipot.

Ostaisin sellaisia kauniita, naisellisia, virkattuja (tms.) heijastimia. MONTA! Nuo tuollaiset kovat, muoviset on niin rumia. Tiedän, että jotkut osaa tehdä itse heijastimia virkaten, mutta en ole niitä kenenkään nähnyt myyäisissä koskaan myyvän.

Mä haluaisin niitä omiin takkeihini sekä laukuihini. Lisäksi haluaisin niitä lastenkin vaatteisiin vinot pinot.

"..."
Käsitöitä ja leivonnaisia. Tykkään ostaa noista joulumyyjäisistä ihan kokonaisia kuivakakkuja tai muita piirakoita, ei tarvitse olla jouluisia vaan meillä kyllä mies ja lapset tuhoaa ne heti. Joulukransseja itseasiassa juuri tarvitsisin parikin joten jos tänään olisin menossa niin sellaisia muutaman. Villasukkia teen itse mutta jos on kauniita kirjoneuleilla tehtyjä sukkia niin ostan jos vastaan tulee.

Yhteistyössä