Hakutulokset

1. H

Kirje käräjäoikeudesta. Itkettää!

On se kumma, että Suomi on olevinaan sivistysvaltio ja lapseen kajoamisesta ei saa tuon kummempaa rangaistusta! Mä en tiedä, pystyisinkö pitämään suutani kiinni törkmyksen henkilöllisyydestä. Mutta voimia ap:lle ja koko perheelle!
  2. H

Olisitko mieluiten rikas, kaunis vai viisas?

Tarkottaako kysymyksesi, että jos valitsee rikkauden, niin on tyhmä kuin saapas ja tosi ruma vai mitä noista ominaisuuksista haluaisi näihin olosuhteisiin lisää?
  3. H

lapsen synttäreihin meni 300e

No toiset ihmiset vaan seuraa koko ajan rahankäyttöään, ehkä sinä lasket vain silloin, kun teet epämieluisia hankintoja. :)
  4. H

Mä jään eläkkeelle parin kk:n kuluttua.

Voi ei, kuulostaa tosi rankalta. Voimia jokaiseen päivään! Toivon, että löydät tukevia ja ymmärtäviä ihmisiä lähellesi ja että saat tarvitsemasi avun. Vai että jumpalla se ratkeisi, aika loukkaavaa, vaikka johtuukin tietämättömyydestä.
  5. H

Mitä pidit uudesta kaudesta " Vain elämää" ?

Mä tykkäsin. Ensimmäinen kausi jäi vähäiselle katsomiselle, mutta tätä seuraan varmaan enemmän.
  6. H

Mä jään eläkkeelle parin kk:n kuluttua.

Mitä itse ajattelet asiasta? Onhan se aika puhuttelevaa, että 30-vuotias on työkyvytön. Toivon, että sairaus ei ole vienyt elämäniloa eikä rajoita mahdottomasti arkeasi, että saat tukea läheisiltäsi.
  7. H

lapsen synttäreihin meni 300e

Meillä ei ole vielä pidetty kaverisynttäreitä, se selittänee ihmetykseni :)
  8. H

Mitä mieltä miehestä?

Mun mielestä mies voisi vaatia, että ei tee aborttia. Tottakai molemmilla vanhemmista, niin isällä kuin äidillä on oikeus yrittää suojella pientä elämää. Eri asia on tietenkin se, tuleeko isä kuulluksi.. Mun mielestä on tosi vastuutonta ruveta itkemään, että ei halua vanhemmaksi, jos lapsi on...

Yhteistyössä