lapsen synttäreihin meni 300e

[QUOTE="vieras";29065228]Siis oikeesti te laskette paljon menee rahaa lapsen synttäreihin?! Jotenkin todella kamalaa mun mielestä! Vaikka kuinka olisi tiukkaa rahasta, niin en ikipäivänä silti laskisi paljonko mene nyt rahaa tähänki :eek: Tulee vähän sillanen olo et "hiton mukula, ni tarvii täläsiä synttäreitäkin järkätä"[/QUOTE]

No toiset ihmiset vaan seuraa koko ajan rahankäyttöään, ehkä sinä lasket vain silloin, kun teet epämieluisia hankintoja. :)

[QUOTE="eee";29065607]Kyllä itse tekemälläkin rahaa menee helposti enemmän kuin tuo teidän seitsetmänkymppiä. Te olette tehneet tarjoilut todella edullisista raaka-aineista. Vaihdapa sokerikakkupohjainen täytekakku juustokakkuun ja jauhelihapiirakka kylmäsavulohipiirakkaan, niin summa nousee kertaheitolla huikeasti, vaikka kuinka itse tekisi :)[/QUOTE]

Toki. Siksi mie mietinkin ruokavaihtoehdot sen mukaan mikä maistuisi kaikille, mitä aineksia saa edullisesti jne. Ketjussa budjetointi lytätty, mutta itse olen pitänyt vain järkevänä miettiä miten paljon on rahaa käytössä, ettei juhlien jälkeen tartte pikavipeillä elää, koska bileisiin törsätty surutta.

Ainahan menusta saa hulppeamman, en sitä kiistä.

Toiselle on ja toiselle ei. Minulle se on tosi kallis. Itselläni ei ole varaa tuollaisiin lahjoihin.
Muoks! Luinkin otsikon nopeasti. Kyse olikin synttäreistä eikä lahjasta. Meillä lasten synttärit on järjestetty edullisemmin.

Viimeksi muokattu:
Jos järjestäisi vain kotona, niin 300 euroa olisi paljon. Mutta Hoplop vie varmaan tuosta rahasta jo ison osan?

Minä en ole itseasiassa ikinä laskenut synttäreiden budjettia. Luulisin, että maksimissaan 150 euroa olisi mennyt kaveri- ja sukulaissynttäreihin yhteensä.

Yhteistyössä