Mikä on miehissä junteinta, mitä tiedät?

• Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
- ei voi kysyä eksyessään neuvoa

- "akka ratissa"-asenne

- homot on nou nou, lesbot on go go

- hihaton paita, salihousut ja jotku ihme läpyskät, jotka on ehkä joskus muistuttanut

etäisesti kenkiä

"vieras"
[QUOTE="vieras";29066662]Se ettei osaa pukeutua. Cittarin alennuksen keskisiniset kivikautiset muodottomat farkut ja ehkä joku ilmaiseksi saatu mainospaita.[/QUOTE]

Onko vaatteen funktio lämmittää vai koristaa pitäjäänsä?

"vieras"
Likainen suu julkisesti...

Vittua, pillua ja persettä, paskaa, piereskelyä ja mulkkuja.

Ihan käsittämättömän junttia kun kolmikymppinen nainen kertoo pilluvitsejä ja miten mies pani kakkosreikään.

yök.

Vierasmies
Jos nainen sanoo, että tekisi mieli kunnolla kullia tai suuseksiä niin sehän on vain aidon naisen eroottisuutta. Jos mies sanoo vastaavaa niin on irstas runkkarijuntti joka ei ymmärrä naisten tunteita.

Kuten joku jo sanoi, likainen suu on TODELLA junttia ja kertoo paljon miehen saamasta kotikasvatuksesta.

Oma appiukkoni, niin kiva kuin parhaimmillaan osaa ollakin, on niiiiiiin avuton vässykkä ja oikea " kammaripoika" joka ei osaa mitään ilman vaimonsa apua. Itse en katselisi tuollaista hetkeäkään... Rumasti sanottu omasta apesta, mutta olen huomannut että hän on todella saamaton ja avuton. Vaimon pitää kaikki asiat muistuttaa ja tehdä valmiiksi, kun "se Reino" on sellainen vässykkäpössykkä. Argh! Se on musta todella junttia.

junttarii
- se, että arvostellaan muita vaikkapa nössyköiksi. Sitten itse nuolee vaikka lattiat kun äiti käskee.
- Se että puuttuu ns. tilannetaju.. Loksauttaa joka paikassa typeriä "vitsejä", just jotain pillutissiperse juttuja.
- Ja ehkä sellainen ärsyttävä näsäviisaus? Pitää viisastella ja saada nolattua muut ihmiset. Vaikka todellisuudessa nolaa vain itsensä.

Yhteistyössä