Mies näköjään aktiivinen deittipalstalla kävijä edelleen. Missä vaiheessa teidän mielestänne pitäisi lopettaa?

• Viestiketjun aloittaja "Sanniska"
  • Ensimmäinen viesti
"Sanniska"
Seurustella ei. Mielestämme tapailemme kuitenkin jo.. Noh syvällisesti? Siis oletan, että kiinnostus ja ihastus molemmin puolista ja aikaa vietetään yhdessä paljon.
Kävin tänään pitkästä aikaa deitissä poistamassa oman profiilini. Siellä näkyy ns "kaverilistalla" olevien historia. Mies näkyy käyvän edelleen päivittäin.
Mä muistin, että mulla on siellä toinenkin profiili, ei kuvallinen ja jonka salasanan kadotin joskus. Siksi tein uuden. Poistin senkin. Mies ei tiedä, että se on mun. Oli lähettänyt sinne flirtin viime viikolla?!

"Vieras"
Puhukaa herrantähren... Sano sille että olet alkanut viihtumään hänen kanssaan niin hyvin, että mitä jos oltaisiin ihan oikea pari ja poistettaisiin deittiprofiilit ja tapailemasta muita.

Onkohan vähän pelimies, ei tajua pysähtyä vaan jatkaa tietynlaista elämäntapaa. Olisi varmaan hyvä jos puhuisitte, niin tietäisit, missä mennään, kuinka vakavasti on liikkeellä, onko tapaillut samalla muita jne. Tosi kurja huomata tuollaista, kun omat ajatukset ja tunteet ovat jo ilmeisesti pidemmällä kuin toisella. :( Vai voiko vain olla, että se deittisivusto on sille vähän niinkuin facebook, että siellä vaan tulee roikuttua sen enempää ajattelematta. Ei se välttämättä ole sille tärkeä juttu. Puhukaa siis.

"vieras"
Onkohan vähän pelimies, ei tajua pysähtyä vaan jatkaa tietynlaista elämäntapaa. Olisi varmaan hyvä jos puhuisitte, niin tietäisit, missä mennään, kuinka vakavasti on liikkeellä, onko tapaillut samalla muita jne. Tosi kurja huomata tuollaista, kun omat ajatukset ja tunteet ovat jo ilmeisesti pidemmällä kuin toisella. :( Vai voiko vain olla, että se deittisivusto on sille vähän niinkuin facebook, että siellä vaan tulee roikuttua sen enempää ajattelematta. Ei se välttämättä ole sille tärkeä juttu. Puhukaa siis.
Roikkuminen on eri asia kuin se että lähettelee viestejä uusille naisille. Ei siinä kohdalla ole pysähtynyt sen tämänhetkisen kanssa mihinkään suhteeseen. Mun mielestä olis eri asia sekin jos lähettäisi viestejä muutaman sellaisen kanssa jotka on jo deittisivuston kautta tavannut. Mutta se jos hakee uutta seuraa, on selvä merkki siitä ettei nykysuhde ole riittävän vakavalla pohjalla.

.....
Noh, nyt ois varmaan hyvä paikka keskustella miehen kanssa, mitä mieltä hän on jutustanne ja tuleeko siitä vakavampaa jne. Haku päällähän miehellä tuntuu edelleen olevan, eli jotain päätelmiä siitä voi tehdä.

pettynyt deittaaja
Mä olen pistäny kiertoon jos mies on monen tapaamisen jälkeen vielä roikkunut aktiivisesti siellä.
Kyllähän sen kiinnostuksen muita kohtaan pitäisi loppua jo usean tapaamisen jälkeen jos on "oikealla mielellä" liikkeellä.
Useimmat netissä tapaamista miehistä on kyllä niitä joilla on koko ajan onki vedessä,parempaa saalista odottamassa.

Mä olen pistäny kiertoon jos mies on monen tapaamisen jälkeen vielä roikkunut aktiivisesti siellä.
Kyllähän sen kiinnostuksen muita kohtaan pitäisi loppua jo usean tapaamisen jälkeen jos on "oikealla mielellä" liikkeellä.
Useimmat netissä tapaamista miehistä on kyllä niitä joilla on koko ajan onki vedessä,parempaa saalista odottamassa.

en jaksa uskoa että naiset olisivat tässä asiassa yhtään kummempia

Yhteistyössä