En jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja SaaNaa
  • Ensimmäinen viesti
SaaNaa
En tiedä mitä tänne kirjottaisin mut jotenki tuntuu et nyt on saatava purkautua jonnekkin... Oon niin loppu tähän kaikkeen,miehen kanssa meillä ei oo enää mitään kontaktia toisiimme,ainoa yhdistävä tekijä on lapset ja asuntolaina. Musta tuntuu et mua ei arvosteta,kukaan ei välitä,kaikki vaan odottaa et mä siivoon,teen ruokaa,käyn kaupassa jne. kaiken mihin rahaa tarvii hoidan minä! Nyt tilanne et olen aika pa ja olen sen ilmoittanut miehelleni niin hän paskat nakkaa,apua ei heru ja tuskin hän sitä ruokaa kaappiin hakee,tiuskii ja äyskii keksii kaikkee et voi häipyä jonnekkin,ottaa lapset kyllä mukaan mutta mua vahingossakaan pyydetä minnekkään... Mä oon niin kyllästynyt tähän oloon,oon tosi yksinäinen tällä hetkellä ja väsynyt tähän kaikkeen paskaan! Lasten kanssa on kiva touhuta kun ollaan keskenään mutta ku ukko on paikalla ei mikään toimi :-( mä oon niin loppu tähän ja itken vaan koko ajan,mulla ei tunnu nyt olevan ketään kelle tätä oloa purkaa joten siksi teen sen täällä.

"vieras"
Minusta on aina yhtä kamalaa luettavaa se, että mies ei osallistu yhteisten lasten ruonkintaankaan rahalla.
Mutta sä joko itsekses mietit mitä oikein odotat teidän parisuhteelta, ja otat asian puheeksi, tai sitten kärsit vielä lisää.

........
Jos lohduttaa niin täällä samanlainen mies. Tai no, kyllä se kaupassa käy ja töissä, mutta lupailee kaikkea mitä ei aiokaan toteuttaa. Oma napa vaan lähinnä hällä.
En oikein tiedä miten sinua auttaisi, itsellänikin vaikeaa tällä hetkellä.
Enpä tiedä miten niitä "hyviä" miehiä edes saisi ainakaan eronneena perheellisenä vajavaisena.
Yhden tiedän hyvän miehen ottaneen, taisi ottaa sen kun oli toisen kanssa suhteessa, eli pettäen. Tuo mies oli vapaa ja nainen varattu. Ei ollut lapsia kummallakaan silloin ja nainen 9v nuorempi miestä. Ei mikään täydellinen nainen todellakaan.

muuan mies
Itkeskelevä, vaativa ja valittava nainen jolla on lapsia. Hmm, siinäpä todella oivan ja houkuttelevan kuuloinen saalis vapaalle hyvälle miehelle!

Ei muuta kuin verkot veteen! Tai sitten voit täyttää lottokupongin. Tai alkaa miettiä nykyistä suhdettasi, katsoa peiliin ja pohtia olisiko itsessäkin jotain muutettavaa eikä kaikki olisi AINA yksinomaan miehen syytä niinkuin palstalla aina annetaan ymmärtää.

Itkeskelevä, vaativa ja valittava nainen jolla on lapsia. Hmm, siinäpä todella oivan ja houkuttelevan kuuloinen saalis vapaalle hyvälle miehelle!

Ei muuta kuin verkot veteen! Tai sitten voit täyttää lottokupongin. Tai alkaa miettiä nykyistä suhdettasi, katsoa peiliin ja pohtia olisiko itsessäkin jotain muutettavaa eikä kaikki olisi AINA yksinomaan miehen syytä niinkuin palstalla aina annetaan ymmärtää.
Tuo aina-sanan käyttö vie uskottavuuden. Joko luet hyvin valikoivasti juttuja täällä tai sitten kuulut niihin marttyyriosaston miehiin.

Tsemppiä ap! Sun täytyy itse lähteä etsimään muutosta, joko yrität saada mieheesi keskusteluyhteyden ja puhutte vakavasti tilanteesta tai haet itsellesi tukea kodin ulkopuolelta ystävästä tai ammattiauttajalta ja teet päätöksesi, kun olet valmis.

SaaNaa
Kun asiat olisikin niin helppoja ja yks selitteisiä... Keskusteluyhteys on hukassa joten voiko tässä paljon muuta kuin yrittää ratkoa asiat suuntaan tai toiseen,joko yksin tai ammattiauttajan avulla... En sano etteikö meillä olisi hyviäkin hetkiä,mutta todella vain hetkiä. Pääasiassa tuntuu että on vaan sitä riitaa ja huutamista milloin mistäkin... Enkä todellakaan sano etteikö minussa ole vikaa,mutta minä sentään yritän luoda keskusteluyhteyttä johon en vaan saa vastakaikua,kyllä se ottaa päähän yksin aina vaan yrittää ja yrittää... Rajansa kaikella!

Yhteistyössä