Hakutulokset

1. LeGu

Yhden kerran onnistuin provossa! Ketjuun tuli noin 100 sivua tekstiä

Haha no jossei nyt kuitenkaan tulla ? :D mut joo kyllä oon samaa mieltä Triplaisänkaa :D
  2. LeGu

Nuoret äidit tupakoivat muita enemmän

Jeps samaa mieltä ! Ärsyttää, että aina se ikä ja koulutus revitää näihi keskusteluihin ?? Joo tietysti itse myös kannatan sitä, että raskaus aikana EI tupakoitaisi, mutta en mä lähde sormella osoittamaan niitä jotka toimii toisin kuin minä...
  3. LeGu

Yhden kerran onnistuin provossa! Ketjuun tuli noin 100 sivua tekstiä

Mollimelooni; mikä muka?? :D
  4. LeGu

Nuoret äidit tupakoivat muita enemmän

Kertokaas nyt te täydelliset korkeesti koulutetut äidit, että mikä v*ttu on "täydellinen/hyvä äiti?" miten joku voi sanoa olevansa parempi äiti lapsilleen, kuin joku toinen omilleen?
  5. LeGu

paljonko ootte saaneet asuntolainaa,ja millä tuloilla?

Tosiaan mä nimenomaa opiskelen lähihoitajaksi ! Mutta kehdataanko edes mennä pankkiin juttelemaan vai nauraako ne meidät ulos ? :laugh:
  6. LeGu

paljonko ootte saaneet asuntolainaa,ja millä tuloilla?

Moi täällä yks tyhmä kyselee myös; Onko meillä mitään mahdollisuutta saada asuntolainaa kun minä olen nyt äitiyslomalla ja sen jälkeen jatkan vielä jonkin aikaa opintojani. Mieheni kyllä on töissä ja ihan kohtuullinen palkka. Niin kiinostaisi vain tietää, että onko meillä mahdollisuutta...
  7. LeGu

olkaa onnellisia te keillä on hyvä mies!!

Pakko sano, että juu'u olen onnellinen koska minulla on mies joka ei koskaan arvostele minua, ellei sitten toki ole aihetta siihen. Hän kyllä tupakoi ja välillä sauna kaljan ottaa, mutta se ei meidän perhe elämää häiritse :) Oletko puhunut miehellesi, että miltä sinusta tuntuu ?
  8. LeGu

Ostatteko käytettyjä vaatteita?

Käyn hyvin usein lasten kirppareilla. Sieltä löytyy usein hyvä kuntoisia, liki uusia vauvan vaatteita. Itse en näe mitään järkeä ostaa monilla sadoilla euroilla uusia kalliita bodyja vauvalle kun joku 56cm menee n. 1kk ? Ja muutenkin musta on ihana tehdä löytöjä halvalla :) Ymmärrän, että...
  9. LeGu

En ikinä opi ymmärtämään tätä toisten ajattelutapaa (liittyen lasten sairasteluun)

jeps ! Ja mua ärsyttää aivan suunattomasti se, että soitetaan ''voidaanko tulla käymää/tuletteko käymään'' sitten hyvää hyvyyttä kyläillään jomminkummin päin ja KAPPAS VAIN tämän kutsuja perheen lapsella nokka vuotaa, kauhee yskä, niin ja pari hassua kertaa hehe oksenti -_- yms. Miksi pitää...
  10. LeGu

Mitä mieltä olette nimestä JOONATAN?

Joonatan on oikein kaunis pojan nimi :) Tulee sellainen kohtelias, nätti poika mieleen :D Yksinkertainen, muttei kuitenkaan liian suosittu :) ! I LIKE :)
  11. LeGu

isiä ja lapsia ja ja ja

njähhh ! No itse mä nyt en lähde tuomitsemaan, jokainen tekee tavallaann :) Toivottavasti löydät oman kultaisen keskitiesi =)
  12. LeGu

Mistä löydän ystävän?

Mikä siinä sitten on, että sinulla ei nytten ole ystäviä? :( Uusi harrastus mahdollisesti toisi uusia ystäviä? Ja kyllä mä oikeesti uskon siihen, että netistäkin voi löytää ystävän tai ainakin kaverin :) :hug:
  13. LeGu

Aiotteko mennä kattomaan neste rallia?

Nä'ääää vaikka olisin halunnut :(
  14. LeGu

Miesten tavoista..

:laugh: :headwall: :laugh: KUULOSTAA NIIN TUTULTA Pidemmän päälle aivan saatanan rasittavaa, mut mun mies on niin kettu, että on viikon tekemättä ja TADAAAAA TAAS se on kuin uusi vitsi :stick:
  15. LeGu

isiä ja lapsia ja ja ja

diih... No mitäs tähän sanomaan jos susta itsestäsi tuntuu tolta? Itse olen tehnyt päätöksen, että vain yhdelle miehelle teen lapseni (toki enhän mä OIKEESTI voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan), mutta sen mukaan elän nytten. Onhan se totta, että 3 eri miehelle lapsia niin on aika...
  16. LeGu

muita joilla ns.helppoja vauvoja

kyllä on helppo vauva meille :) Nukkuu yöt eikä turhista kitise. Tosin terve ei ole ollut, koko ajan korvatulehdus tai jtn muuta vastaavaa ! Mutta muuten kaikki on mennyt hyvin, ja mielelläni sitä toista jo odottelisi ;)
  17. LeGu

Mexico city ja talvi lento hinnat. Onko edullista vai kallista

Meidän perheelle 5000€ lentoliput ovat sietämättömän KALLIIT, mutta 5000€ mexikoon asti 6 ihmiseltä joilla on paaaaljonpaaaaljon ''ylimääräistä'' rahaa on kai ihan kohtuullinen hinta? Kun itse tiedän tuttava perheen missä 5henkilöä lähti kuubaan ja lentoliput maksoivat 2000€/hlö eli eikö se tee...
  18. LeGu

Miten sukulaiset ym suhtautuu lastemme nimeen , kyseessä kaksoset , mitä mieltä te ootte ? Onko rumat nimet , on tai ei

Todella erikoiset ja ihanat :) Ja tuo, että aikuiset haukkuvat nimiä on toooodella ala-arvoista! Lapsilta on hyväksyttävää, että ihmettelevät erikoisia ja vaikeita nimiä !
  19. LeGu

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

:heart: :hug: Onnea kaikille plussanneille ! Sanokaahan ihan rehellinen teidän mielipide siihen, että meillä tosiaan on vasta 4kk ikäinen pikku hurmuri kotona ja nyt jo kuumeilen ? Tyhmä kysymys ehkä, mutta onko tää teidän mielestä ''fiksua'' ? :laugh: Mitenkä tässä ryhmässä toimii tuo...

Yhteistyössä