Hakutulokset

1. LeGu

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Tosiaan mä en tänne kovin paljoo kirjoittele, mutta välillä voisin aina fiilistellä teidän mukana täällä :) Mä jo kerkesin salaa vähän innostua, että pikkukakkonen olisi ollut tuloillaan mutta tänään aamulla se into sitten laantui :( Juteltiin miehen kanssa, että jos syksyllä/talvella...
  2. LeGu

Kilahdin tänään neuvolassa!

siis 5v syö tuttia? No en ihmettele, että neuvola hoitaja huolestuu jos ei osaa puhua ja on jo kuitenki liki koulu ikäinen ja syö tuttia, tutti on mielestäni VAUVOILLE.
  3. LeGu

Mistä riitelette puolisonne kanssa? ja kuinka usein?

Rahan käyttö Yhteinen aika Kotityöt Siinä meidän yleisimmät.
  4. LeGu

Oot tavannu kaverin netissä, meet ekoille treffeille ja miehellä on

Jeeebjeebjeeeb... Oikea ihanne mies :stick:
  5. LeGu

16 vuotiaan seurustelusta

Noh siis... Mun mielestä vuosina ajateltuna tuo ei ole paha ikäero, mutta kun kyseessä vasta teini-iän saavuttanut 16v ja jo todennäköisesti aikuinen, armeijan käynyt, koulut käynyt, työssä käyvä mies niin mun mielestä ON ! Toki voivathan he olla samalla ''aaltopituudella'' ? En lähtisi...
  6. LeGu

Toivottavasti pääsen huomenna kuntosaalille....

4kk sitten synnytin ja nyt on paino tippunut jo alemmaksi mitä oli ennen raskautta o.O Kuukaus synnytyksestä niin olin samassa painossa. Pieni roikko maha mulla vielä on, mutta ei kyllä mikään arpinen löysä mahanen :D Ja siis mitään en ole itse asian eteen tehnyt. Tosin syksyä varten mun on...
  7. LeGu

Hei te kellä on ollu antibioottikuuri poskiontelotulehdukseen

Syöt kuurin nyt vaan loppuun jossei auta -> lääkäriin !!
  8. LeGu

Lapsen isä käyttäytyy sopimattomasti

Hahhah :D mitähän mielihyvää saa kun valehtelee tänne? Nooh tapansa kullakin, menis tonne mitäs nyttiin provoomaan :)
  9. LeGu

Kolmas raskaus nyt,jos en saa sektiopäätöstä varmasti, teen abortin.

Eikö se oo, et jos on 2 sektioo taustalla niin loput on automaattisesti sektioita? Näin olen joskus jostain kuullut? Aika hepposin perustein aborttiin päädyt -.-

Yhteistyössä