Kolmas raskaus nyt,jos en saa sektiopäätöstä varmasti, teen abortin.

• Viestiketjun aloittaja en aio synnyttää enää
  • Ensimmäinen viesti
en aio synnyttää enää
Kuinka monelle on tehty suunniteltu sektio omasta halustanne?Itselläni 2 synnytystä takana ja kolmatta en todellakaan aio synnyttää alakautta.
En jaksaisi ravata jossain pelkopolilla vuodattamassa itkua ja rukoilemassa sektiota,mielestäni jokaisella joka haluaa sektion olisi oikeus se saada. Varsinkin kun olen 2 kertaa kokenut alatiesynnytyksen niin tiedän millaista se on. Olen nyt viikolla 10 vasta mutta olen jo nyt aivan kauhuissani tulevasta synnytyksestä. Olen todellakin päättänyt saada sektion koska teidän ettei suomessa voi ketään pakottaa synnyttämään luonnollisesti. Mihin tästä asiasta pitää olla yhteydessä?
Itselläni ei ole kivun suhteen pelkoa sinällään,ekassa synnytyksessä 8vuotta sitten pojan painoarvio oli 3,5 mutta painoikin 4,5kg. Synnytykseni kesti melkein 3pvää ja ponnistin 1,5tuntia poikaa jonka seurauksena hän kärsi hapenpuutteesta ja hänen aivot vaurioitu. Toisessa synnytyksessä minulta irtosi istukka joka oli revennyt ja ja vaikka synnytys meni paremmin ja tyttö syntyi terveenä niin olen saanut niin hirveät traumat

Eiköhän tuolla sun historialla sektio heltiä aika helposti. Kyllä niitä saa aika kätevästi, jos on aikaisempia synnytyksiä takana ja eivät voi vedota siihen, ettet tiedä, miten helppoa ja kivaa se on.

Mulla oli esikoinen perätilassa, joten sain ihan vapaasti valita synnytystavan. Valitsin sektion ja oli kyllä helppo juttu.

"onneli"
Varmasti voit saada sektion. Vaihdat sairaalaa, jos susta tuntuu ettei sua kuunnella.

Mulle tehtiin sektio pelon / kivun takia kesken synnytyksen.

Toinen synnytykseni ja olin varma että kuolen, kipu oli niin valtavaa ja en saanut enää hengitettyä, en voinut istua, en maata, jalat ei kantanut, tuntui että räjähdän ja halkean. Olin täysin paniikissa ja epätoivoinen. Olin myös henkisesti jo luovuttanut.
Kipulääkkeet käytetty ns. finaaliin asti. Sain sektion.
Valtava pettymys itselle, ettei musta ollut synnyttämään alakautta, mutta toisaalta muistan kirkkaasti kesken synnytyksen ajatelleeni, etten enää ikinä, koskaan, milloinkaan halua kokea tuota tuskaa enää, en vaikka mikä olisi.
Olen myös äärimmäisen kiitollinen synnytys-sairaalani lääkäreille ja kätilöille, jotka kunnioittivat minua ihmisenä ja potilaana ja armahtivat minut siitä kipu helvetistä, vaikka lääketieteellisesti ja kustannuksellisesti se oli heille tietenkin huono vaihtoehto (olin ollut osastolla siinä vaiheessa vuorokauden ja saanut kaikkea mahdollista kivun lievitystä ja tukea).

Eduarda
Ich treffe die erste Bedingung ffcr ein paar Tage. Mit dem zweeitn wahrscheinlich nicht, weil ich eine sehr bescheidene Blog haben wahrscheinlich nicht erffcllen ihre minimalen Qualite4tsanforderungen. Allerdings, Ich bete mit allen werfen Sie einen Blick auf, ob es nicht in der Auswahlliste enthalten sein.Grfcdfe.

Minneas
Mulle tehty kolme sektiota. Ensdimmäinen perätilan takia toiset kaksi pelon takia. En ole ikinä käynyt pelkopolilla vaan olen sanonut, ettei päätöstäni muuta mikään enkä lähde sinne aikaani kuluttamaan. Sektiopäätös on tullut helposti, kun olen itse sanonut painokkaasti etten muuta päätöstäni ja kaikkien aika menee hukkaan jos istun pelkopolilla. Sektioaika on annettu noin 2 vkoa etukäteen ja 1 vko ennen laskettua aikaa. Älä ole huolissasi äläkä ainakaan aborttia tee, sillä Suomen lain mukaan ei ketään voida pakottaa alatiesynnytykseen vastoin tahtoaan. Tsemppiä!

Yhteistyössä