isiä ja lapsia ja ja ja

• Viestiketjun aloittaja elliii
  • Ensimmäinen viesti
elliii
apua, kun on ensirakkaudenkanssa 1 lapsi.... sittemmin rakastunut ja ollut naimisissa ja saanut 2 lasta... kuitenkin tullut ero kun narsistinen mies ja ahdistusta oli useita vuosia... sitten päässyt erosta yli ja jossainvaiheessa löytänyt "sen oikean", mitäs kun hällä ei ookkaan lasta..... itse aattelen, että en VOI 3nen ihmisenkanssa tehdä enää lasta vaikka miltä tuntuis, en vaan jotenkaan voi...tuntisin itseni jo ihan joksikin, horoksi..... =(

diih... No mitäs tähän sanomaan jos susta itsestäsi tuntuu tolta?
Itse olen tehnyt päätöksen, että vain yhdelle miehelle teen lapseni (toki enhän mä OIKEESTI voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan), mutta sen mukaan elän nytten.

Onhan se totta, että 3 eri miehelle lapsia niin on aika paljon? Mutta minkäs tunteillesi mahdat? :)

Oletko minkä ikäinen ?

elliii
joo..elämän kulkua ei tosiaan aina voi arvata.... ensirakkaudenkanssa oltiin yhdessä 7v, alkaen noin 14vuotiaina...no siinä oli pettämistä yms mille ei siten mitään mahtanut... toinen oli mahtava tyyppi pari ekaa vuotta mutta kun tuli omia lapsia, muuttui ääni kellossa.... olen yli 10 ja alle 40..

"vieras"
Mun mielestä on kuitenkin eri asia, jos on ollut pitkissä (vuosia kestävissä) suhteissa, kuin jos niitä lapsia on yhdelle jos toisellekin vain yhden illan jutuista tms.

elliii
joo 7v toinen ja toinen vähän enemmän... ja tokihan luulin avioon mennessäni, että se tulee loppuelämäni kestämään...mutta fyysinen terveys alkoi jo pettää henkisen paskanvuoks...

"hmm"
Meillä kaikilla on vain yksi elämä. Elä se niin kun sydän sanoo, äläkä rakenna elämää toisten mielipiteiden mukaan :) Tulevaisuudesta ei voi ikinä tietää, miten tulee käymään. Rohkeutta ja hyvää jatkoa sinulle & lapsillesi =)

"vieras"
Itse taas en ymmärrä, miksi pitää olla jokaisen suhteen kanssa tekemässä lasta. Ei vaan käsitä, ei. Mulla takana 2 pitkää suhdetta, mutta vasta nyt kolmas pitkä suhde johti siihen, että tehtiin lapsi yhdessä.

Yhteistyössä