ootteko vertailleet eri pankkeja,ja onko teillä ollut omaisuutta,tai takaajia...
tässä olisi nyt hinku laittaa lainahakemusta...
tässä olisi nyt hinku laittaa lainahakemusta...
tarvitsette todennäköisesti lainalle joko jonkun takaaja tai omia säästöjä hiukan. Pankki saattaa myöntää tuon maksullisen omatakauksen, mutta teidän tapauksessa en usko, koska sinun työllisyys ei ole ns. taattu. Mitä alaa opiskelet, jos hoitoala niin silloin saattaa onnistua.Moi täällä yks tyhmä kyselee myös;
Onko meillä mitään mahdollisuutta saada asuntolainaa kun minä olen nyt äitiyslomalla ja sen jälkeen jatkan vielä jonkin aikaa opintojani. Mieheni kyllä on töissä ja ihan kohtuullinen palkka.
Niin kiinostaisi vain tietää, että onko meillä mahdollisuutta lainalle ?
Tosiaan mä nimenomaa opiskelen lähihoitajaksi ! Mutta kehdataanko edes mennä pankkiin juttelemaan vai nauraako ne meidät ulos ?Alkuperäinen kirjoittaja mepäme;26840092:tarvitsette todennäköisesti lainalle joko jonkun takaaja tai omia säästöjä hiukan. Pankki saattaa myöntää tuon maksullisen omatakauksen, mutta teidän tapauksessa en usko, koska sinun työllisyys ei ole ns. taattu. Mitä alaa opiskelet, jos hoitoala niin silloin saattaa onnistua.
Riippuu paljon siitä miten isoa lainaa olette ottamassa ja mitä lainalla on tarkoitus ostaa. Pankki arvioi vain teidän takaisinmaksukykyä ja sitä miten todennäköisesti saa rahansa pois kohteesta jos ette pystykään lainanlyhennyksiä hoitamaan.Tosiaan mä nimenomaa opiskelen lähihoitajaksi ! Mutta kehdataanko edes mennä pankkiin juttelemaan vai nauraako ne meidät ulos ?