Hakutulokset

1. Katy Johanna

Hiton kantapää

Mulla ollut kans useamman kuukauden. Eli en ole siis lääkärissä käynyt, vaan itse diagnosoinut vaivan. Sairaanhoitajaystäväni sanoi, ettei noita juuri hoideta. Googlesta löysin jotain pistoksia, joita voidaan antaa, mutta itse olen päässyt parempaan päin juuri noita pohjallisia käyttäen ja...
  2. Katy Johanna

Hiton kantapää

Mulla. Oletan tuon olevan luupiikki. Googlaa sillä enempi tietoa vaivasta. Ostin itse apteekista sellaset silikonipohjalliset vaivaan. On hieman auttanut.
  3. Katy Johanna

Mieheni käyttäytyy pelottavasti, mitä tehdä?

Miehelläsi menee nyt stressi ns. yli. Suostuisiko hän juttelemaan ammattiauttajan kanssa? Joka tapauksessa stressi pitää saada purettua. Nukkuuko hän tarpeeksi? Yritä saada hänet juttelemaan, rauhallisessa mielentilasa.
  4. Katy Johanna

Mistä linnusta pidät eniten?

Kyllä se varmaan on varpunen.
  5. Katy Johanna

Ihailetko ihmisiä, jotka uskaltavat elää

Kyllä me uskalletaan elää. Tiedän, että olemme puheenaiheina tällä ihanalla pikku kylällä. Mutta onneksi me tiedämme itse totuuden meidän elämästämme. Puheenaiheeksi ei ole kovin vaikea päästä. Tiedän mitä haluan ja tiedän mikä on oikein. Täällä meidän kylällä puheenaiheeksi riittää jo sana...
  6. Katy Johanna

Täytekakun koristelu

Mietin yleensä teeman kakulle ja mietin miten pystyn sen toteuttamaan. Käytän karkkeja, elintarvikevärejä, kermaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran vaahtokarkkitaikinaa, marsipaania. Esim. marsipaanista kaulin Hello Kittyn, tietty eri värejä. Värjätyllä kermalla tein meren ja pätkis-patukoista...
  7. Katy Johanna

Miten pärjäisitte, jos jäisit leskeksi? Oletteko jotenkin varautuneet?

Mie luotan siihen, että kaikki järjestyy. Tavalla tai toisella. Kait sitä jotenkin aina pärjää.
  8. Katy Johanna

G: Laitatko lapsistasi kuvia Facebookiin?

Ihan muutaman kuvan olen laittanut ja nekin huolella valinnut. Mieheltäkin olen luvan kysynyt, jos olen hänen kuvansa julkaissut.
  9. Katy Johanna

minkä ikäiselle lapselle vielä kaverisynttärit?

Tyttä kun täytti 9, niin vein hänet ja kolme kaveriansa uimahalliin ja sen jälkeen Mc Donaldsiin. Tarjosin keikan. Helpompi ja halvempi kuin 10 kaverin kaverisynttärit. Meil on ns. kaverisynttärit jääny taka-alalle kun on 9-10 v. täytetty. Vien sit mieluummin vaik muutaman kaverin just uimaan...
  10. Katy Johanna

Onko täällä muita joiden mies ei muista teitä mitenkään syntymäpäivänä? Onnittelee kyllä

Aamupalan saan sänkyyn sekä äitienpäivänä että syntymäpäivänä. Se on kiva ele, tosin mie herään meillä yleensä ensimmäisenä ja sit jalat ristissä oottelen sängyssä muka nukkuvana :D. Mies ei koskaan hommaa lahjaa synttäreiksi, vaan aina on ollu niin kiire, ettei ehdi. Saan kyllä sit jotain...
  11. Katy Johanna

Miellätkö säkin nimet ja jotkin käsitteet eri värisiksi?

Maanatai punainen, tiistai keltainen, keskiviikko ruskea, torstai tummanvihreä, perjantai vaaleankeltainen, lauantai vaaleanpunainen, sunnuntai tumman sininen. :D Plus paljon muuta outoa
  12. Katy Johanna

kuinka moni aikoo viettää halloweenia/ pyhäinpäivää?

Meilläpäin lapset käy karkkikierroksilla. Joskus ystäväperheen kanssa vietetty iltaa saunoen ja herkutelten. Saatettu jotain koristeitakin laittaa.
  13. Katy Johanna

Anoppi pitää lapsen syttärit!

Minunkin anoppi asuu naapurissa |O. Hänen tyyliinsäkään ei kuulu asioista ilmoittelu etukäteen, vaan hän saattaa todeta yhtäkkiä, että tänään pidetään puutalkoot. Ihanaa, kaikki yhdessä. No jos minä olen kerennyt sopia jo muuta menoa, siitähän meteli syntyy. Ollaan mahdollisimman vähän tekemisissä.
  14. Katy Johanna

HuOmenta !

Huomenta! Sateinen aamu, pyykinpesupäivä :D
  15. Katy Johanna

työvoimapoliittinen vai aikuiskoulutus?

Meillä on aikuiskoulutukset melkein kaikki päiväsaikaan tapahtuvia.
  16. Katy Johanna

Laita mies asialle...(kauppaan) :D

Meillä anoppi on jo paaponut miehen avuttomaksi. Hyvästä uudelleenkoulutusyrityksestäni huolimatta, ei pysty tuomaan kaupasta, kun suklaata ja sipsiä :D :heart:
  17. Katy Johanna

Mitä ruokaa et pysty syömään?

Kukkakaali, kesäkeitto, ruusukaali, parsa. :x
  18. Katy Johanna

saako kenenkään lapsi lapsen eläkettä?kysymys...

Meillä vanhin poika saa. Ei mulle ole tullut edes mieleen, että joku sitä valvois. Meillä menee ihan normielämiseen.
  19. Katy Johanna

Oletko käyttänyt/käyttäisitkö aterian korvikkeita painonpudotuksessa apuna?

Käytän osittain. Pari kolme ateriaa korvaan, mutta minusta on tärkeää syödä myös normaaliruokaa. Ja maitotuotteet sekä kuidut on tärkeitä. Keväästä asti olen noudattanut ja -10 kg. Syön myös tummaa suklaata palasen päivässä sekä suolapähkinöitä silloin tällöin. Viikonloppuisin herkuttelen...
  20. Katy Johanna

Miksi jotkut pitävät lähihoitajia tyhminä?

Osaamisala mielenterveys ja päihde menossa :D

Yhteistyössä