Khyll maar!!!Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27175726:Alkaa mennä jo koomiseksi tämän yhden henkilön suoranainen tyhmyys
Khyll maar!!!Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27175726:Alkaa mennä jo koomiseksi tämän yhden henkilön suoranainen tyhmyys
Mille alalle vaihdoit?Mä olin tyhmä, kun koskaan halusin tolle alalle. Olin hyvä siinä, mutta se vie kaiken.. Ihan kaiken. Järjen päästäkin! Joten lähdin lujaa karkuun ja kouluttaudun ihan täysin muualle, enkä ikinä palaa!
Miksipä ei käyttäisi terveyspalveluita. Edelleenkin meillä on ilmainen terveydenhuolto. En väitä että suomessa on huono terveydenhuolto. Julkinen puoli toimii kun osaa luovia järjestelmässä.Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27175710:Siksi onkin ehdottoman tärkeää, ettet ikinäkoskaanmilloinkaan käytä maamme terveydenhuoltopalveluita =) Parhaimpaan tulokseen pääset, kun hoidat itse itsesi.
Ai niin, pahimmat valittajat löytyvät kyllä yleensä heistä, jotka näitä palveluita käyttää. Miksi käyttää, jos ei tykkää? Maassamme saa toistaseksi vielä ihan itse valita turvautuuko hoitajaan vaiko ei =)
Missä kukaan on kiduttanut aikuisia????
Nimimerkki Aamuäree tuossa suunnitteli potilaan kiduttamista tarpeetonta kipua tuottamalla ja nöyryyttämällä ja sinä tykkäsit hänen suunnitelmistaan. Rikoksen suunnittelemista ei vielä ole kriminalisoitu, joten sikäli olette selvillä vesillä. Suunnattomasta arvostelukyvyn puutteesta vain kertoo tuollaisesta hiiskuminenkaan. Toivottavasti väännätte pommivitsejä lentokoneissa ja saatte tuta, mitä suunsa avaamisesta väärässä paikassa seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27172143:Ole kiltti lähihoitajallesi- hän valitsee katatrisi koon ja mittaa lämpösi. Tiedäthän, että lämmön voi mitata myös monenlaisella mittarilla ja hyvin moninaisista paikoista ihmiskehoa....
No huhhuh, sun kanssas. Kuvitteletko siis tosissasi, että mä tai aamuäree toteutettas noita juttuja? Ootko koskaan oikeasti kuullu huumorista mitään?Nimimerkki Aamuäree tuossa suunnitteli potilaan kiduttamista tarpeetonta kipua tuottamalla ja nöyryyttämällä ja sinä tykkäsit hänen suunnitelmistaan. Rikoksen suunnittelemista ei vielä ole kriminalisoitu, joten sikäli olette selvillä vesillä. Suunnattomasta arvostelukyvyn puutteesta vain kertoo tuollaisesta hiiskuminenkaan. Toivottavasti väännätte pommivitsejä lentokoneissa ja saatte tuta, mitä suunsa avaamisesta väärässä paikassa seuraa.
Ota tää palstailu oppimisen kannalta!!!Multa on ainakin kaikki kuulat hukassa. Pitäs olla tekemässä lh-opintojen etätehtäviä, ja täällä mää vaa notkun mieluummin . Näin nää lh-opinnot etenee .
Multa on ainakin kaikki kuulat hukassa. Pitäs olla tekemässä lh-opintojen etätehtäviä, ja täällä mää vaa notkun mieluummin . Näin nää lh-opinnot etenee .
Minusta ne on reppanoita jotka eivät tajua edes valittaa. Ja niitä hoitajista löytyy paljon! Jos kaikki tajuaisi valittaa ja kovaa, ehkä saataisiin joskus asioita muuttumaankin.Miksipä ei käyttäisi terveyspalveluita. Edelleenkin meillä on ilmainen terveydenhuolto. En väitä että suomessa on huono terveydenhuolto. Julkinen puoli toimii kun osaa luovia järjestelmässä.
Pitäisi vain muistaa ettei Hoitsut ammattiryhmästä riippumatta, ole mitään maailmanpelastajia. He ovat työntekijöitä omilla tehtävänkuvauksillaan ja omilla oikeuksillaan. Ne reppanat yleensä eniten valittaa jotka eivät tiedä, eivät kysele tai viitsi perätä oikeuksiaan.
Osaamisala mielenterveys ja päihde menossano mut jos sulle tulee mielenterveys-ja päihdeopintoja niin täälä on hyvä notkuakki.. Saa hyvää osviittaa
Täälä kun on tullu hengattua ja lueskeltua näitä viestejä vuosia niin oon päättänyt et en aio ainakaan päiväkoteihin hakea töihin/harjotteluun. Ei ne lapaet mutta ne vanhemmat. Täältä on kyllä mukavasti saanu lukea siitä mitä ihmiset oikeesti vaatii ja ajattelee. Joo ei kiitos.
No nii, eli ihan hyvä vaan et oot sit täällä pörräilees!!! Opit paljon enemmän täältä ku kirjoista lukemalla!!Osaamisala mielenterveys ja päihde menossa
Minä olen yrittänyt useamman viestin verran paukuttaa teidän päähänne, että joistain asioista ei vitsailla julkisesti. Niin ei yksinkertaisesti tehdä. Alkaa jo pikkuhiljaa tuntua siltä, että tämä keskustelunjuonne vastaa osaltaan koko ketjun kysymykseen. Luovuttaisit jo, katuisit sanojasi ja lupaisit, ettet enää koskaan laske leikkiä vakavilla asioilla. Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja koko edustamasi ammattikunnan parhaaksi.No huhhuh, sun kanssas. Kuvitteletko siis tosissasi, että mä tai aamuäree toteutettas noita juttuja? Ootko koskaan oikeasti kuullu huumorista mitään?
Jos ei kerran vakavilla asioilla saa vitsailla julkisesti niin miksi sitten on myynnissä paitoja ja muuta krääsää jossa on juurikin mainittuna esim aamuäreen "ole kiltti hoitajallesi hän määrää katikkasi koon" ja minun mottoni hoitotyöstä? Pitäisikö niiden myynti siis kieltää kokonaan?Minä olen yrittänyt useamman viestin verran paukuttaa teidän päähänne, että joistain asioista ei vitsailla julkisesti. Niin ei yksinkertaisesti tehdä. Alkaa jo pikkuhiljaa tuntua siltä, että tämä keskustelunjuonne vastaa osaltaan koko ketjun kysymykseen. Luovuttaisit jo, katuisit sanojasi ja lupaisit, ettet enää koskaan laske leikkiä vakavilla asioilla. Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja koko edustamasi ammattikunnan parhaaksi.
Oletko muuten käynyt hoitajat.net sivustolla lukemassa kirjoituksia. Ihan julkisesti luettavissa ilman kirjautumistakin. Siellä se huumorinkukka vasta kukkiikin!Minä olen yrittänyt useamman viestin verran paukuttaa teidän päähänne, että joistain asioista ei vitsailla julkisesti. Niin ei yksinkertaisesti tehdä. Alkaa jo pikkuhiljaa tuntua siltä, että tämä keskustelunjuonne vastaa osaltaan koko ketjun kysymykseen. Luovuttaisit jo, katuisit sanojasi ja lupaisit, ettet enää koskaan laske leikkiä vakavilla asioilla. Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja koko edustamasi ammattikunnan parhaaksi.
Ihan sieltä "avoimelta"alueelta minä niitä olen lueskellut huumoriosiosta ja linkitellään niitä mm.facebookissa. Hyvät naurut ollaan usein saatu. Huumori auttaa jaksamaan tässä työssä (muita kevennyksiä ei juuri löydy).Mainitsemasi sivuston ylläpito ymmärtää rajata arkaluonteisemmat keskustelut suljetulle alueelle. Vastaavaa ymmärrystä toivoisi joiltain kirjoittajilta tässä ketjussa.
Kerrohan mitä arkaluontoista tässä keskustelussa on nyt tullut ilmi, josta olet nyt noin kamalan suivaantunut. Mä en nää muuta kuin hoitajien välistä ylilyövää huumoria joka auttaa jaksamaan työssään paremmin.Mainitsemasi sivuston ylläpito ymmärtää rajata arkaluonteisemmat keskustelut suljetulle alueelle. Vastaavaa ymmärrystä toivoisi joiltain kirjoittajilta tässä ketjussa.
On eri asia, mitä painaa t-paitaan ja mitä sanoo julkisesti. Voit kokeilla sitä itse jonain kauniina kesäyönä. Mene nakkikiskalle norkoilemaan päälläsi t-paita, jossa lukee "VITTU MUA EI KANNATA ÄRSYTTÄÄ SAATANA". Tapahtuuko mitään ihmeellistä? Mene toisena yönä samaiselle nakkikioskille ja sano samat sanat kioskin luukulle jonottaville. Varoitus! Tämän empiirisen testin seurauksena saatat saada vaikeasti paranevia murtumia kasvojesi luihin.Jos ei kerran vakavilla asioilla saa vitsailla julkisesti niin miksi sitten on myynnissä paitoja ja muuta krääsää jossa on juurikin mainittuna esim aamuäreen "ole kiltti hoitajallesi hän määrää katikkasi koon" ja minun mottoni hoitotyöstä? Pitäisikö niiden myynti siis kieltää kokonaan?
Höllää nyt hyvä ihminen sentää tuota piposi narua ja naura enemmän!
Ja jos et usko niin mene käymään hoitajat.net sivuston verkkokaupassa ja pläräile sieltä paitoja muita tavaroita.
Eli nyt noi jutut onkin sitten hauskaa huumoria kun ne lukee paidassa, mutta voi herran kiesus sentää niist tulee kamalaa siinä vaiheessa kun joku sanookin jotain tuollaista ääneen. Tai vielä pahempaa, kirjoittaa niitä paidan tekstejä keskustelupalstalle!!! Siis APUVA-APUVA-AAPUUVAA!On eri asia, mitä painaa t-paitaan ja mitä sanoo julkisesti. Voit kokeilla sitä itse jonain kauniina kesäyönä. Mene nakkikiskalle norkoilemaan päälläsi t-paita, jossa lukee "VITTU MUA EI KANNATA ÄRSYTTÄÄ SAATANA". Tapahtuuko mitään ihmeellistä? Mene toisena yönä samaiselle nakkikioskille ja sano samat sanat kioskin luukulle jonottaville. Varoitus! Tämän empiirisen testin seurauksena saatat saada vaikeasti paranevia murtumia kasvojesi luihin.
Voisitko nyt kertoa mitä pahaa on laittaa samoja tekstejä tänne kuin mitä lukee t-paidassa? Mikä siitä sanomisesta tekee niin kamalaa, mutta paidassa lukiessa se on vain hauskaa huumoria?Ei näytä menevän järjen sana perille. No ei sitten.