meillä kyllä muistaa, tosin lahjat on aina sellaisia käytännöllisiä, kuten autonrenkaat viimeksi ja Dyson-imurinkin sain yhtenä synttärinä. Olen kyllä onnellinen noista.
Muistaa kyllä, mut ei kyl lahjoja osaa ostaa ellen kerro hyvin tarkkaan mitä haluan.
Tosin tässä eräänä äitienpäivänä mua pidettiin outona kun halusin lahjaks kompostorin Ihan itse sen kyl sit lopulta hain, mut se oli mulle valmiina odottamassa miehen toimesta.
Meillä mies ei yleensä edes muista koko päivää Tänä vuonna heti aamusta onnitteli ja oli niin ylpeä kun muisti, mut ei tajunnut edes pientä kukkapuskaa silti tuoda.
Meilläkin mies muistaa sen verran, että onnittelee aamulla. Pyysin häntä viimeksi leipomaan mulle kakun. Lupasi kyllä, mutta sitä kakkua ei vielä ole näkynyt ja synttäreistäni on aikaa kohta 2kk. Itse muistan häntä joka vuosi kakulla, paketilla ja lapset piirtää kortit. Enmä pakettia tarvitse, mutta itse tehty kakku olis kiva.
Ei muista, ei aina edes onnittele mutta eipä tuo mua haittaa. Me ei olla koskaan juhlittu aikuisten synttäreitä oikein mitenkäänn, ei edes tasavuosia. Itsekäään en muistanut miehen synttäreitä viime viikolla.
Äitienpäivän kyllä muistaa, on kakut ja aamupalat ja kukkaset.
Aamupalan saan sänkyyn sekä äitienpäivänä että syntymäpäivänä. Se on kiva ele, tosin mie herään meillä yleensä ensimmäisenä ja sit jalat ristissä oottelen sängyssä muka nukkuvana . Mies ei koskaan hommaa lahjaa synttäreiksi, vaan aina on ollu niin kiire, ettei ehdi. Saan kyllä sit jotain myöhemmin. : /
Se on miten sovitaan. Joskus kiellän ostamasta mitään. Esim tänä vuonna, kun olen kotiäitinä ja rahasta tiukempaa enkä oikeasti tartte mitään. Äitienpäivä on heti perään ja silloin tulee ainakin kukkia ja yleensä koruakin<3