Hakutulokset

1. LeGu

Näetkö sinä tässä jotain?

Miks tätä piti ees varmistaa täältä? Onha tuo ihan selkee yks viiva vaan ! Vaaaaai oliko täs nyt takaa ajatuksen, että aletaan kyselee, että miksi toivot niin kovasti vain yhtä viivaa? Noh kerrohan nyt ? :)
  2. LeGu

Näetkö sinä tässä jotain?

Mä nään 7 eli kaksoset sulle on tulos :) onnea !
  3. LeGu

Mitä vaippoja käytätte?

Selvä :) eli tänään meillä kokeillaan uutta vaippa mallia :)
  4. LeGu

Mitä vaippoja käytätte?

Täytyypi ihan kokeilla noita babycareja seuraavaksi :) Onko ne sellaisia "pehmeitä" ?
  5. LeGu

Mitä vaippoja käytätte?

Minkä hintaisia noi babycaret? Ja mistä koosta alkaen? :o
  6. LeGu

sain ilkeitä katseita kun tupruttelin röökiä maha pystyssä.

Mulla alko jo verenpaine huutaa erroia ennenkuin pääsin loppuu asti :D Onneks luin loppuu ennenkuin avauduin :D
  7. LeGu

Mitä vaippoja käytätte?

On ilmeisesti iho kestänyt lapsillasi? Onko ihan pienten vauvojen kokoa noissa? Minkä hintaisia? :)
  8. LeGu

Mutta moni niistä "tuijottelijoista" tuskin tietää sitä? Vaikka mitä se kenellekkään kuuluu mitä toinentekee, mutta kyllä aina vihlasee kun näkee jonkun tupakoivan raskaana ollessaan !
  9. LeGu

Ja nyt haluat täältä jotain pään taputuksia? Kas kummaa kun tuojotettiin !
  10. LeGu

Voiko teinin huone olla "saunakammarissa"?

Mun mielestä kuulostaa hyvältä, kunhan selvät säännötteette :) Olispa itellänikin ollut teininä mahdollisuus tuollaiseen :)
  11. LeGu

Mitä vaippoja käytätte?

Ja miksi juuri kyseistä? Meillä suositaan pampersia, liberoa välillä ja satunnaisesti muumia ! Meillä pikkuisella iho kestää hyvin ! Myös saa haukkua vaippa merkkejä, mutta kertokaa perustelu tälle ! :)
  12. LeGu

Parisuhteeseen.

Hieno kuulla :) Onnea kovasti tuoreelle rakastuneelle ;) ihanaa aikaa varmasti :) Hienoa myös kuulla, että aijot muuttaa jotain itsessäsi rakkautesi vuoksi, kunhan muistat kuitenkin pysyä omana itsenäsi :)
  13. LeGu

mikä lasketaan pettämiseksi?

Tottakai ! Mutta tarkoitinkin tolla just sitä, että jo halaus on pettämistä jos et pystyisi sitä tehdä kumppanisi silmien edessa u know??
  14. LeGu

mikä lasketaan pettämiseksi?

Se mitä et pysty kumppanisi silmien alla tehdä !
  15. LeGu

Mitä! Saiko Suomi oikein oikeasti mitalin?

No jo oli aikakin! :)
  16. LeGu

kuka jo odottaa kuumeisesti uutta BB kautta??

Mä vihaan sitä formaattia koko sydämestäni, mutta niin vaan löysin viime vuonakin itseni tuijottamasta BB 24/7 -.- Säälittävää(kö) ?!
  17. LeGu

Kenelle luovuttaisit lapsesi jos olisi ihan

Ööö mikäs se nyt on se... LeGu ;) Hmhmh... Oon aikas uus viel tääl ni en osaa sanoa :) josko vastaisin myöhemmin tähä ketjuun :)
  18. LeGu

Jos haluatte kommentoida mun blogia/ loukkantua sinne kirjotetuista asioista, tehkää se tänään!

Monessa asiassa olen kanssasi samaa mieltä, muutamissa asioissa tulee pieniä ristiriitoja oman ajattelu tapani mukaan. Mutta KYLLÄ mun mielestä pitää lapsi laittaa etusijalle jos sellainen on päätetty saattaa maailaam, toki myös mun mielestä äidin/isän ei tarvitse unohtaa myöskään omaa elämää ...
  19. LeGu

kuinka usein miehesi pääsee syömään päivällistä/illallista valmiisen pöytään?

Noin 4x/vk :) ei meil nyt välttämättä henkeviä puhuta, mutta lämmin ruoka ja hyvä seura <3
  20. LeGu

Yhden kerran onnistuin provossa! Ketjuun tuli noin 100 sivua tekstiä

Joo oon seurannu tota ketjua ja mikä tosiaan Parasta siel ei haukuta tai arvostella ! Varmasti yksi hauskimmista ketjuists mitä on :D

Yhteistyössä