sain ilkeitä katseita kun tupruttelin röökiä maha pystyssä.

• Viestiketjun aloittaja "jummijammi"
  • Ensimmäinen viesti
"jummijammi"
eilen kävin kaupungilla ja alkoi niin tehdä mieli röökiä. en siis ole ikinä polttanut ja vaikka olen raskaana niin ei se yksi tupakka vauvalle mitään pahaa tee. tämä oli viimeinen kerta.

ryyppääjä
Minä sain taas ilkeän mulkaisun yhdeltä tätöseltä baarissa pari viikkoa sitten kun maha pystyssä kaadoin Kopparbergin siideriä itselleni isoon tuoppiin... oli muuten hyvää ja join kaiken!! Hymyilin iloisesti tälle tädille takaisin.. sekös innoitti tätä tätöstä papattamaan vielä enemmän kaverilleen jotain korvaan..

btw... se oli alkoholitonta päärynäsiideriä :D

• Tykkää
Reactions: InLove_
Alkuperäinen kirjoittaja ryyppääjä;26860665:
Minä sain taas ilkeän mulkaisun yhdeltä tätöseltä baarissa pari viikkoa sitten kun maha pystyssä kaadoin Kopparbergin siideriä itselleni isoon tuoppiin... oli muuten hyvää ja join kaiken!! Hymyilin iloisesti tälle tädille takaisin.. sekös innoitti tätä tätöstä papattamaan vielä enemmän kaverilleen jotain korvaan..

Mulla alko jo verenpaine huutaa erroia ennenkuin pääsin loppuu asti :D
Onneks luin loppuu ennenkuin avauduin :D

• Tykkää
Reactions: Katylina ja Halin
"vieras"

Et varmaankaan kertonut tätä, koska sinäkin halusit huomiota. Ok.
Saisin varmaan saman aikaiseksi laittamalla tyynyn puseron alle ja vetämällä kossua. Mut miksi?
Onko tuo reaktio jotenkin yllättävä?

Ryyppääjä
[QUOTE="vieras";26860695]Et varmaankaan kertonut tätä, koska sinäkin halusit huomiota. Ok.
Saisin varmaan saman aikaiseksi laittamalla tyynyn puseron alle ja vetämällä kossua. Mut miksi?
Onko tuo reaktio jotenkin yllättävä?[/QUOTE]

Kävin tuolloin kavereita moikkaamassa baarissa ja baarimikolle valittelin tiskillä ollessani, että tympii juoda raskaana ollessa ainoastaan limpparia tai mehuja baarissa käydessä. Baarimikko sitten sanoi, että onhan heillä alkoholitonta siideriäkin tarjolla.. ja pitihän sitä maistaa :) Ei siis ollut tarkoitus hakea ympäristöltä huomiota, satuin vain huomaamaan sen kaikkea muuta kuin huomaamattoman mulkaisun siltä tädiltä :D ..enkä minä nyt ala ventovieraille selittämään mitä minä juon ja miksi.. jos nyt joku sattui vetämään väärän johtopäätöksen asiasta, niin se ei ole minun ongelma.

Legu: Sori.. ei ollut tarkoitus nostattaa verenpainetta.. tai no ehkä vähän. :D :D

"huh"
Mutta on se jännä että jotkut tietoisesti aiheuttaa lapselle vaikka mitä tupakoimalla!!! Itte jouduin olemaan 2kk teholla lapsen vieressä taistelemassa hänen kanssaan elämästä. Ja tämä ei siis johtunut tupakoinnista tms. Mutta jos tällaisen joku tupakoiva näkisi niin tulisikohan toisiin ajatuksiin tupakoimisen suhteen...mitä voi lapselle käydä ja mitä hän voi joutua käymään läpi.

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Ryyppääjä;26860772:
Kävin tuolloin kavereita moikkaamassa baarissa ja baarimikolle valittelin tiskillä ollessani, että tympii juoda raskaana ollessa ainoastaan limpparia tai mehuja baarissa käydessä. Baarimikko sitten sanoi, että onhan heillä alkoholitonta siideriäkin tarjolla.. ja pitihän sitä maistaa :) Ei siis ollut tarkoitus hakea ympäristöltä huomiota, satuin vain huomaamaan sen kaikkea muuta kuin huomaamattoman mulkaisun siltä tädiltä :D ..enkä minä nyt ala ventovieraille selittämään mitä minä juon ja miksi.. jos nyt joku sattui vetämään väärän johtopäätöksen asiasta, niin se ei ole minun ongelma.

Legu: Sori.. ei ollut tarkoitus nostattaa verenpainetta.. tai no ehkä vähän. :D :D
Nyt menee asian ohi, mutta missä ihmeen baarissa annetaan asiakkaalle juoma tölkissä, jonka sitten saa itse kaataa tuoppiin? Vai oletko töissä siellä?

Ryyppääjä
Nyt menee asian ohi, mutta missä ihmeen baarissa annetaan asiakkaalle juoma tölkissä, jonka sitten saa itse kaataa tuoppiin? Vai oletko töissä siellä?
Se baarimikko antoi mulle tuopin ja jäitä siihen tiskille ja sen Kopparbergin tölkin ihmeteltäväksi (juu.. eipä ole tullut kaupoissa katseltua noita alkoholittomien "alkoholijuomien" hyllyä").. pyysin siis, että saisinko vilkaista tuoteselosteen siitä tölkistä. Itse sen juoman sitten kaadoin tuoppiin ja jätin tölkin siihen baarimikolle. Muuten baarimikko olisi varmaan vain kaatanut siiderin tuoppiin ja antanut juoman mulle..

• Tykkää
Reactions: Lex
"pop"
Sama täällä. Päätin kiduttaa lastani vain yhden kerran näin raskausaikana kun teki mieli, tunteva lapseni joutui olemaan kiihtyneessä sykkeessä ja hapenniukkuudessa vain muutamia tunteja, ja tein tämän julkisella paikalla. Ihmettelen nyt, kun ihmiset siinä vieressä mulkoilivat pahasti, miksiköhän he tekivät niin?

"äiti"
Men tajua sitä että naiset, ihan vaan toisia naisia ärsyttääkseen, sotkevat syntymättömän lapsensa siihen mukaan. "Vittu mähän poltan jos mua huvittaa, senkus vittuilette, hahaa!"

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26861551:
Ilmiselvä ja huono provo mutta silti jotkut tuntuu tähänkin lankeavan :O
Minun on myönnettävä, etten useinkaan välitä siitä onko aihe provonäppylä kutisten kirjoitettu vai ei. Mikäli aihe on mehevä, hyvin tehty ja tarpeeksi todellisen oloinen se voi olla jopa piristävä lisä palstalle. Riittää minullekin luettavaa, ihmeteltävää ja iloa, koska olen yleensä aika laiska kommentoija. Niistä keskusteluista voi syntyä jopa jotain uutta ajateltavaa ja pohdittavaa, mikä on vain hyvä asia.

Sitten on ne huonot provot. :| Ne sattuu vain sydämeen.

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
Aivan,
yleensäkin ihminen joka ei ole koskaan polttanut tupakkaa alkaa himoita savuja ihan tuosta noin vaan. Varsinkin raskaana ollessaan. Joo ellei tuo ollut joku "raskaushimo" tietysti.
Ja aina se elämän ensimmäinen tupakka maistuukin niin hyvältä.

Se on vähän sama kuin se neitsyyden menettäessään harrastaa elämänsä parasta seksiä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi

Mikä siinä on niin hienoa hillua baareissa ja esittää juovansa alkoholia maha pystyssä?

En vain tajua tätä asiaa. Onko siinä kyse siitä että halutaan huomiota? :D

• Tykkää
Reactions: Katylina

Yhteistyössä