"jummijammi"
eilen kävin kaupungilla ja alkoi niin tehdä mieli röökiä. en siis ole ikinä polttanut ja vaikka olen raskaana niin ei se yksi tupakka vauvalle mitään pahaa tee. tämä oli viimeinen kerta.
en ole aiemmin tehnyt mitään kiellettyä. tämä oli viimeinen kerta.Ja nyt haluat täältä jotain pään taputuksia? Kas kummaa kun tuojotettiin !
aika hyvältä mutta en silti aio jatkaa.No miltä maistui jos et ole ikinä polttanut...?
Mulla alko jo verenpaine huutaa erroia ennenkuin pääsin loppuu astiAlkuperäinen kirjoittaja ryyppääjä;26860665:Minä sain taas ilkeän mulkaisun yhdeltä tätöseltä baarissa pari viikkoa sitten kun maha pystyssä kaadoin Kopparbergin siideriä itselleni isoon tuoppiin... oli muuten hyvää ja join kaiken!! Hymyilin iloisesti tälle tädille takaisin.. sekös innoitti tätä tätöstä papattamaan vielä enemmän kaverilleen jotain korvaan..
btw... se oli alkoholitonta päärynäsiideriä
no ei kai kukaan. tuntemattomia olivat kaikki.Mutta moni niistä "tuijottelijoista" tuskin tietää sitä?
Vaikka mitä se kenellekkään kuuluu mitä toinentekee, mutta kyllä aina vihlasee kun näkee jonkun tupakoivan raskaana ollessaan !
Et varmaankaan kertonut tätä, koska sinäkin halusit huomiota. Ok.Alkuperäinen kirjoittaja ryyppääjä;26860665:Minä sain taas ilkeän mulkaisun yhdeltä tätöseltä baarissa pari viikkoa sitten kun maha pystyssä kaadoin Kopparbergin siideriä itselleni isoon tuoppiin... oli muuten hyvää ja join kaiken!! Hymyilin iloisesti tälle tädille takaisin.. sekös innoitti tätä tätöstä papattamaan vielä enemmän kaverilleen jotain korvaan..
Nyt menee asian ohi, mutta missä ihmeen baarissa annetaan asiakkaalle juoma tölkissä, jonka sitten saa itse kaataa tuoppiin? Vai oletko töissä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja Ryyppääjä;26860772:Kävin tuolloin kavereita moikkaamassa baarissa ja baarimikolle valittelin tiskillä ollessani, että tympii juoda raskaana ollessa ainoastaan limpparia tai mehuja baarissa käydessä. Baarimikko sitten sanoi, että onhan heillä alkoholitonta siideriäkin tarjolla.. ja pitihän sitä maistaa Ei siis ollut tarkoitus hakea ympäristöltä huomiota, satuin vain huomaamaan sen kaikkea muuta kuin huomaamattoman mulkaisun siltä tädiltä ..enkä minä nyt ala ventovieraille selittämään mitä minä juon ja miksi.. jos nyt joku sattui vetämään väärän johtopäätöksen asiasta, niin se ei ole minun ongelma.
Legu: Sori.. ei ollut tarkoitus nostattaa verenpainetta.. tai no ehkä vähän.
Se baarimikko antoi mulle tuopin ja jäitä siihen tiskille ja sen Kopparbergin tölkin ihmeteltäväksi (juu.. eipä ole tullut kaupoissa katseltua noita alkoholittomien "alkoholijuomien" hyllyä").. pyysin siis, että saisinko vilkaista tuoteselosteen siitä tölkistä. Itse sen juoman sitten kaadoin tuoppiin ja jätin tölkin siihen baarimikolle. Muuten baarimikko olisi varmaan vain kaatanut siiderin tuoppiin ja antanut juoman mulle..Nyt menee asian ohi, mutta missä ihmeen baarissa annetaan asiakkaalle juoma tölkissä, jonka sitten saa itse kaataa tuoppiin? Vai oletko töissä siellä?
Ilmiselvä ja huono provo mutta silti jotkut tuntuu tähänkin lankeavan :OOn muuten niiiiin huono provo, että jotain täytyy kommentoida:
*NARF, ZORG*
Ku on niin tylsää muuten. Ajattelin nimittäin just ryhtyä moralisoimaan, mutten nyt taida viitsiä.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26861551:Ilmiselvä ja huono provo mutta silti jotkut tuntuu tähänkin lankeavan :O
Minun on myönnettävä, etten useinkaan välitä siitä onko aihe provonäppylä kutisten kirjoitettu vai ei. Mikäli aihe on mehevä, hyvin tehty ja tarpeeksi todellisen oloinen se voi olla jopa piristävä lisä palstalle. Riittää minullekin luettavaa, ihmeteltävää ja iloa, koska olen yleensä aika laiska kommentoija. Niistä keskusteluista voi syntyä jopa jotain uutta ajateltavaa ja pohdittavaa, mikä on vain hyvä asia.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26861551:Ilmiselvä ja huono provo mutta silti jotkut tuntuu tähänkin lankeavan :O
Mikä siinä on niin hienoa hillua baareissa ja esittää juovansa alkoholia maha pystyssä?Alkuperäinen kirjoittaja ryyppääjä;26860665:Minä sain taas ilkeän mulkaisun yhdeltä tätöseltä baarissa pari viikkoa sitten kun maha pystyssä kaadoin Kopparbergin siideriä itselleni isoon tuoppiin... oli muuten hyvää ja join kaiken!! Hymyilin iloisesti tälle tädille takaisin.. sekös innoitti tätä tätöstä papattamaan vielä enemmän kaverilleen jotain korvaan..