Kenelle luovuttaisit lapsesi jos olisi ihan

• Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Oho kiitos teille jotka mainitsitte nikkini, olen ihan häkeltynyt! :D
Tämä oli kyllä mukavin kohteliaisuus minkä olen täällä kuullut!

Toivottavasti nyt kuitenkin saadaan omat lapsemme pitää eikä palstalle tarvi luovuttaa.:xmas:

• Tykkää
Reactions: as if
"Harmaana"
Keittis, Anatolia, Chef ja Mummeliisa olis täällä vaihtoehdot. Ja muutama tuolta "suljetulta" puolelta, mutta koska eivättäällä Mitäs nytin puolella pyöri niin jätettäköön heidän laskuista. :)

Hypoteettinen kysymys mun olemattoman lapsen mahdollisesta jälleensijoituksesta :D

Hmm, ehkä Ultramariinille, tenava saisi kuninkaallisen kasvatuksen :xmas:

Tai metsänpeitolle, koska se tajuaa mun kankeat sanaleikit ja epäselvät viittaukset :D

Shwddd
[QUOTE="hehe";26852792]Huono palstalainen jos ei tule nikkejä mieleen kuin kaksi. :D[/QUOTE]

Tarkoitin että ei tullut mieleen muita joille voisin kuvitella lapseni luovuttavani :D

[QUOTE="piutpaut";26700419]mummeliisa, keittiönoita[/QUOTE]

Aivan samat valitsisin. keittis ensimmäisenä. on aivan ihana ihminen. parina joiluna luisti tytärtäni. Viime joulunakin olisi mutta en palstaillu kun meillä vaikea elämänyilanne eikä vietetty varsinaista joulua ollenkaan. Meni vähän sivuraiteelle. mut tulipahan perusteluitakin vähän
:snotty:

Ihan sama, kunhan joku huolii! :saint:

Oikeasti Keittis ja astrolabe& Data ovat mukana listalla, muitakin ehdokkaita olisi, mutta mainitsemani nikit tietävät hieman, millaisia epeleitä muksuni ovat. Ei tulisi niin suuria kulttuurishokkeja.

Yhteistyössä