Kenelle luovuttaisit lapsesi jos olisi ihan

• Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Vastaan astrolabe ja Data. Meidän tyttö on tottunut elämään as-piirteitä omaavien, fantasiasta ja scifistä innostuneiden nörttien kanssa, joten siellä ehkä tuntisi olonsa kotoisimmaksi. Mutta koska nämä ovat ehkä käsitettävä yksikkönä, niin vastaan toiseksi vaihtoehdoksi Anatolia. Yleensä kasvatusta ja lasten kanssa elämistä sivuavissa ketjuissa häneltä kuulee järjen ääntä (= on samaa mieltä kuin minä).
Rakastan ajatusta Datasta ja minusta yksikkönä! Ja meillä varmasti lapsi viihtyisi. :)

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Saraldo
Mä en paljoa palstalaisia tunne enkä oikein muista minkälaisia ovat, mutta enshätään tulee mieleen Mummeliisa ja Anatolia. Mummeliisan elämäntyyli ja ajatusmaailma kuulostavat hyviltä lasta ajatellen ja Anatolia on monessa lastenkasvatusasiassa ollut mun kanssa aika samoilla linjoilla.

tartsika
Mä valitsisin Anatolian, koska sillä tuntuu olevan järki päässä lastenkasvatuksessa ja selkeät rajat (rakkautta unohtamatta). Oon myös saanut kuvan että osaa tarvittaessa puolustaa, olla lasten tukena eikä oo pipo liian tiukalla. Ja varmasti paljon muitakin hyviä puolia.

Mummeliisa vois olla seuraava vaihtoehto, mutta huolestuttaisi ehkä saisko lapsi tarpeeksi yksilöllistä huomiota kun lapsia ja lapsenlapsia on omasta takaa jo niin paljon.

Mä olen aina haaveillut suurperheestä, ajatus jonka olen joutunut jo hylkäämään tämän elämäntilanteeni vuoksi, mutta näyttäis siltä, että palstalaisilta saisin melko porukan lapsia :D Kiitos ja kumarrus vaan :D

Vaikea on kyllä sanoa kenelle antaisin lapseni.. Ehka Ultramariini, minun sieluni sukulainen olisi lähellä lapsiakin. Ja tietenkin Tytsi, joka kummitätinä nauttii tietynlaisista oikeuksistakin lapsia kohtaan.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä