Seurusteleeko ne?
Mummeliisa ja Kepsis
Mummeliisa ja Kepsis
Rakastan ajatusta Datasta ja minusta yksikkönä! Ja meillä varmasti lapsi viihtyisi.Vastaan astrolabe ja Data. Meidän tyttö on tottunut elämään as-piirteitä omaavien, fantasiasta ja scifistä innostuneiden nörttien kanssa, joten siellä ehkä tuntisi olonsa kotoisimmaksi. Mutta koska nämä ovat ehkä käsitettävä yksikkönä, niin vastaan toiseksi vaihtoehdoksi Anatolia. Yleensä kasvatusta ja lasten kanssa elämistä sivuavissa ketjuissa häneltä kuulee järjen ääntä (= on samaa mieltä kuin minä).
Ei ainakaan miun tietääkseni. Siinä nyt on vaan 2 palstalaista. Kirjoitin ehkäpä vähän hölmösti tuonAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26700378:Seurusteleeko ne?
Oho! Menin ihan sanattomaksi! :heart:Tiirulle ja miehelleen.
Luovuttaisin lapseni pakon edessä jopa mieluummin heille kun kenellekään sukulaiselleni.
Sinisulka ja ammattivalittaja varmaan koulis mun lapsista kunnon trooppereita.
Ebin tulis semmonen pentu, joka kökkii vain tietokoneella päivästä toiseen ja selaa naurunappulaa.Mä vähän täydennän:
Joko Tepadj + Sinisulka tai
ammattivalittaja + Äkäinen Herra Majuri pareille.
Tulis hienoja pentuja.
Mäkin voisin harkita Anatoliaa ja Keittistä.Keittiönoidalle, Metikselle, tiirulle, Anatolialle, Majurille.. esimerkiksi.
EN koskaan antaisi lastani esim. Mummeliisalle, astrolabelle, datalle, nina TT:lle tai muille hörhöille.