Minä ainakin,jostain luin että keski ikä olisi tällä kaudella korkeampi mikä kuulostaa mukavalta;)
"masi" 07.08.2012 #1 Minä ainakin,jostain luin että keski ikä olisi tällä kaudella korkeampi mikä kuulostaa mukavalta
Lentokala 07.08.2012 #4 Emmä nyt kuumeisuudesta tiedä, mutta varmaan seuraan tätäkin kautta kuten aiempiakin.
ansarikukka 07.08.2012 #6 En nyt varsinaisesti kuumeisesti, mutta ajattelin seurata tänä vuonna, kun kaksi edellistä kautta jäi väliin
En nyt varsinaisesti kuumeisesti, mutta ajattelin seurata tänä vuonna, kun kaksi edellistä kautta jäi väliin
LeGu 07.08.2012 #8 Mä vihaan sitä formaattia koko sydämestäni, mutta niin vaan löysin viime vuonakin itseni tuijottamasta BB 24/7 -.- Säälittävää(kö) ?!
Mä vihaan sitä formaattia koko sydämestäni, mutta niin vaan löysin viime vuonakin itseni tuijottamasta BB 24/7 -.- Säälittävää(kö) ?!
mamatsu 07.08.2012 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala: Näytä alkuperäinen viesti Emmä nyt kuumeisuudesta tiedä, mutta varmaan seuraan tätäkin kautta kuten aiempiakin. Click to expand... Näin joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala: Näytä alkuperäinen viesti Emmä nyt kuumeisuudesta tiedä, mutta varmaan seuraan tätäkin kautta kuten aiempiakin. Click to expand... Näin joo.