Hakutulokset

1. T

minkä ikäisenä saitte esikoisenne?

36-vuotias.
  2. T

Ammattisi ja miehesi ammatti

Opettajia molemmat.
  3. T

raskausajan himot!

Ensimmästä odottaessani söin liki pelkästään appelsiineja. Sittemmin en olekaan appelsiineihin juuri koskenut... :x
  4. T

Kun opettajasta kuulee ettei hän pidä lapsesta.

Lapsen luonnetta ei tarvitse muuttaa, mutta lapselle voi opettaa, että koulussa opettaja on se, joka määrää tahdin.
  5. T

Opet: Kertokaa tarkemmin, minkälaisia tilanteita teille opettajille tulee vastaan? Minkälainen

Kyllä minun mielestäni on hankalimmat vanhemmat olleet sellaiset, joilla on täysin epärealistinen käsitys lapsensa lahjoista ja kyvyistä. Kaikista suurimman vahingon nämä vanhemmat tekevät juuri lapselleen kohtuuttomilla odotuksillaan koulumenestyksestä. Toinen mielestäni hankala ryhmä on...
  6. T

Jösses... Annoin työharjoittelijalle loppupalautteen-lopetti koulun..

Minulle ketjusta syntyi vaikutelma että ap:llä on töissäkin kirves kädessä.
  7. T

Kaksiteholasit

Viisas ratkaisu! Minä taidan tehdä saman ja lähteä nukkumaan. On taas alkanut arki, joten hyvää yötä! :)
  8. T

Kaksiteholasit

Joo tuo on kyllä ärsyttävää. Minähän olin silloin uusien kaksitehojen kanssa tappaa itseni, kun lähdin vähän pyöräilemään tuonne kaupungílle! |O Ei mitään käsitystä korkeuseroista sun muista. Kyllä iski hirveä pakokauhu niiksi sekunneiksi että pääsin pois pyörän selästä jotakuinkin terveenä...
  9. T

Kaksiteholasit

Minulla on nyt neljännet kaksitehot ja nyt tilanne alkaa olla sellainen, että ilman laseja ei enää juuri pärjää. Juuri tänä aamuna mietin asiaa, kun kävin saattelemassa ekaluokkalaisen koululle kävellen ja lasit meni ihan hirveään huuruun. Yritin kävellä ilman laseja, mutta tuli niin kamala...
  10. T

Mikä oli lapsena unelma-ammattisi ja oletko sillä alalla nyt?

Khrööööhm..... balettitanssija.. :laugh: :laugh: No, joskus yläasteiässä alkoi hahmottua tämä opettajan ammatti ja se nyt oli ihan realistinen tavoite.
  11. T

Joulukukista

Meillä on aina paljon joulukukkia. Lapset kasvattavat omat amarylliksensä jokainen, yht. 3kpl. Anoppi antaa aina muutaman kympin joulukukkarahaa, sillä ostetaan jotain. Kun joulua alkaa lähestyä, mies tuo melkein joka kaupunkireissulta aina muutaman hyasintin ja minä ostan tulppaaneja useampaan...
  12. T

Te, keillä ristiäisissä/nimiäisissä ollut ruoka...

Meillä on ollut kaikkien lasten ristiäisissä kuivalihakeitto. Teen sen aina itse, koska kukaan muu ei osaa tehdä siitä niin hyvää kuin minä! :D :p :p Ihan näin vaatimattomasti vaan asian ytimeen... :saint:
  13. T

Löytyykö äitejä jotka ovat jääneet kotiin vielä nuorimmankin täytettyä 3?

Jäin kotiin -99, kun esikoinen syntyi. Pojat syntyivät -01 ja -04, eli kuopus täyttää helmikuussa 5 vuotta. Olen ollut viime syksystä alkaen töissä 12 tuntia viikossa sellaisina aikoina, kun mies on vapaana omasta työstään. Eli lasten arki ei ole millään tavalla muuttunut töihin lähtöni myötä...
  14. T

Mitä haittaa jos konttaus jää välistä?

Voi kun minä muistaisin. Se meni jotenkin niin, että poika laitettiin istumaan ja siitä sitten kallistettiin hiukan etuviistosti sivulle. Autettiinkohan siinä vähän toista jalkaa konttausasentoon? Se tuli siinä vähän niinkuin itsekseen se konttausasento. Olisiko täällä joku jumppari, joka osaisi...
  15. T

Mitä haittaa jos konttaus jää välistä?

Meidän kuopus on pikkukeskonen, joten hänen kehitystään seurattiin muutama ensimmäinen vuosi oikein suurennuslasilla. Hän myös pyrki suoraan kävelemään ryömimisen jälkeen. Siinä vaiheessa fysioterapeutti määräsi heti muutaman ekstraterapiakerran juuri konttauksen opetteluun. Hän sanoi, että on...
  16. T

Mitä ostaisit lahjaksi

Kirjan. Esim. jonkun inkkareista kertovan tai dinosauruksethan ne on 4-vuotiaille mieluisia.
  17. T

Päivän ruokagalluppia kysyisin

Tervetuloa vain! Tuossa vähän förskottia maistoin suoloja :p - ja ilkeen kyllä arvoisalle vieraallekin tarjota! :p
  18. T

Päivän ruokagalluppia kysyisin

Olen juuri paistamassa 4. pannullista muikkuja. Paistamista odottaa vielä 13 siikafilettä. On sellainen päivä, että ketään ei tarvitse kehoitaa kahta kertaa ruokapöytään! :p :p
  19. T

Kertokaas hienovarainen ja kohtelias tapa saada yllätysvieraat poistumaan

Menet pisulle kännykkä piilotettuna taskunpohjalle. Sieltä sitten laitat minulle mayday-tekstarin ja simbsalabin: 10 minuutin päästä soi puhelin ja sinun on ihan pakko lähteä nyt juuri viemään yhdet työasioihin liittyvät paperit eräälle henkilölle. Vieraat kun tarjoavat kyytiä, et tietenkään...
  20. T

Luoja miten vanhan näköisiä me miehen kanssa ollaan .....

Tiedän tunteen. |O :D Juuri tuossa viikonloppuna kun meillä oli vieraita, niin heidän katsoessa hääkuvaamme kerroin heille että kun menimme naimisiin vähän yli 30-vuotiaina, niin mietimme että kannattaako meidän näin vanhoina ja kurttuisina mennä edes hääkuvaan. Kun kuvasta tulee kuitenkin...

Yhteistyössä