Päivän ruokagalluppia kysyisin

lounaalla :Eilistä muussia, karjalanpsiatia ja nuudel jauheliha mössöö, 8 pakastimen tyhjennyspäivä)

Nyt iltapäiväruualla : Broilerkastiketta ( pakastesta löytynyt) ja makaroonia. hernemaissipaprikaa keitän pussillisen vaikka sitä ei muut syö kuitenkaan.

iltapalaksi sitten on lappapuuroo :p toivotavasti siitä jää aamuksikin

.
Meillä on täällä veden saastumisen takia jouduttu tekemään ruokaa jossa vettä ei tarvitse lainkaan, eli tänään oli ihan pakastepitsaa ja eilen oli lihapullia, herkkusienikastiketta ja pannulla paahdettua vaaleaa leipää.

Turkilmas
Broilerin filepihvejä, keitettyä perunaa, täysjyväriisiä ja tuoretta salaattia.

Illemmalla varmaan syödään joku tuhdinpi iltapala. Esim. itse väännettyä lihapiirakkaa, johon olen sangen ihastunut. Teen kevyestä itse väsätystä taikinasta kuoren ja täytteenä vähärasvaista jauhelihaa ja tuota täysjyväriisiä :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Olen juuri paistamassa 4. pannullista muikkuja. Paistamista odottaa vielä 13 siikafilettä. On sellainen päivä, että ketään ei tarvitse kehoitaa kahta kertaa ruokapöytään! :p :p
Oioioioioioi...ma tuun kans, jooks! :wave: :p
Tervetuloa vain! Tuossa vähän förskottia maistoin suoloja :p - ja ilkeen kyllä arvoisalle vieraallekin tarjota! :p

riisipuuro on "keittänyt itsensä" tuolla haudekattilassa ja makaroonilaatikko paistunut jotta ruokaa viimein olis huomisekskin....mä oon viettänyt tällasta "mäenteemitään" viikoloppua oon mä kyllä pessy pyykkiä ja siivoillu ja elukoista huolta pitäny ku ei meillä voi muuten äitee ihminen olla mutta pientä vapaa-ajan yritystä :D ;)

Yhteistyössä