Keittiönoita
Kertokaas mulle, miten tällaisiin tottuu. Kirjoittaessani katson aina väärällä linssinosalla ja tuolla liikenteessä olen rillien kanssa ihan urpo.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Ei me tiedetä me ollaan ihan teinejä vielä. =)
Mulla on vissin vähän sama vika. Kun eihän sitä äit- janaisimmeinen kerkee kuin millisekunniksi kerrallaan keskittää katsettaan ja jo vain pitää katsoa taas jotain muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:Jotkut vilkassilmäiset ei kai totu. Pää ei pysy silmän mukana. Esimerkiksi mun äiti. Näkee kuulemma sitten ilman laseja paremmin.
Kiitos tiedosta =) Mulla noi lasit olleet nyt 5 päivää ja olen ihan pijhalla niiden kanssa. Tänään meinasin mennä pää edellä porraskuilussa yläkerrasta alakertaan, kun en pystynyt hahmottamaan askelkorkeutta. Onneksi pidin kaiteesta kiinnui,l muussa tapauksessa saattaisin olla jo neliraajahalvaantunut. En yhtään tykkää näistä laseista. Elämä puolisokeana oli helpompaa kuin tämä.Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Minulla on nyt neljännet kaksitehot ja nyt tilanne alkaa olla sellainen, että ilman laseja ei enää juuri pärjää. Juuri tänä aamuna mietin asiaa, kun kävin saattelemassa ekaluokkalaisen koululle kävellen ja lasit meni ihan hirveään huuruun. Yritin kävellä ilman laseja, mutta tuli niin kamala oksettava olo että ei siitä mitään tullut.
Eihän sitä vieläkään voi lasien kanssa nopeasti päätään puolelta toiselle kääntää - siitäkin seuraa merisairaus - eikä srjäsilmällä seurata jotain nopeasti ohi kiitävää juttua. Ainakin minulla on hyvin lähellä kuvotus. Mutta enemmän olen jo näihin tottunut kuin tottumaton ja aikaa on mennyt tähän totutteluun 7 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiitos tiedosta =) Mulla noi lasit olleet nyt 5 päivää ja olen ihan pijhalla niiden kanssa. Tänään meinasin mennä pää edellä porraskuilussa yläkerrasta alakertaan, kun en pystynyt hahmottamaan askelkorkeutta. Onneksi pidin kaiteesta kiinnui,l muussa tapauksessa saattaisin olla jo neliraajahalvaantunut. En yhtään tykkää näistä laseista. Elämä puolisokeana oli helpompaa kuin tämä.Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Minulla on nyt neljännet kaksitehot ja nyt tilanne alkaa olla sellainen, että ilman laseja ei enää juuri pärjää. Juuri tänä aamuna mietin asiaa, kun kävin saattelemassa ekaluokkalaisen koululle kävellen ja lasit meni ihan hirveään huuruun. Yritin kävellä ilman laseja, mutta tuli niin kamala oksettava olo että ei siitä mitään tullut.
Eihän sitä vieläkään voi lasien kanssa nopeasti päätään puolelta toiselle kääntää - siitäkin seuraa merisairaus - eikä srjäsilmällä seurata jotain nopeasti ohi kiitävää juttua. Ainakin minulla on hyvin lähellä kuvotus. Mutta enemmän olen jo näihin tottunut kuin tottumaton ja aikaa on mennyt tähän totutteluun 7 vuotta.
Mä jätin jo suosista rillit tonne alakertaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Joo tuo on kyllä ärsyttävää. Minähän olin silloin uusien kaksitehojen kanssa tappaa itseni, kun lähdin vähän pyöräilemään tuonne kaupungílle! |O Ei mitään käsitystä korkeuseroista sun muista. Kyllä iski hirveä pakokauhu niiksi sekunneiksi että pääsin pois pyörän selästä jotakuinkin terveenä. Sieluun kyllä jäi vamma! :snotty:
Viisas ratkaisu! Minä taidan tehdä saman ja lähteä nukkumaan. On taas alkanut arki, joten hyvää yötä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä jätin jo suosista rillit tonne alakertaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Joo tuo on kyllä ärsyttävää. Minähän olin silloin uusien kaksitehojen kanssa tappaa itseni, kun lähdin vähän pyöräilemään tuonne kaupungílle! |O Ei mitään käsitystä korkeuseroista sun muista. Kyllä iski hirveä pakokauhu niiksi sekunneiksi että pääsin pois pyörän selästä jotakuinkin terveenä. Sieluun kyllä jäi vamma! :snotty: