Hakutulokset

1. T

Te, joiden lapsella on nimessä se kuuluisa c-kirjain!

Ottamatta lainkaan kantaa nimiasiaan vastaan sinulle että ehkäpä siksi, että aloituksessasi nimenomaan kysyit että mitä lisäarvoa nimeen tulee c-kirjaimesta.
  2. T

Mun tyttö ei tuu pääseen ekaluokalle vuoden päästä...

Meidän ekaluokalla oleva poika on juuri tuollainen haaveilija. Lähes joka aamu on oltava hirveä hoputus, että ehtii isänsä ja siskonsa mukaan koulutielle. Syöminen tapahtuu kyllä sitten hiukan reippaammin, mutta pukeminen tosiaan on ihan raivostuttavan hidasta. Alkuviikosta oli pojan...
  3. T

Mä en saa lapsia hoitoon mihinkään kun meen synnyttämään ;-( Kamala stressi kun ei kukaan voi ottaa siksi aikaa.

Miehesi pärjää varmasti lasten kanssa ne sairaalapäivät. Jos hän ei saa laitetuksi koululaista ja eskaria kouluun, niin mitään peruuttamatonta ei tapahdu vaikka olisivat ne päivät kotonakin. Ruoan kanssa on niin, että vaikka lapset söisivät ne päivät pelkkää voileipää ja maitoa, niin siinäkään...
  4. T

luetteko ja laulatteko te lapsille?

Luen ja laulan. Molemmissa skaala on hyvin laaja. Meidän lapsilla on tosin sellainen pienoinen rajoite, että ovat välillä kamalan herkkiksiä ja silloin ei kestä sen enempää laulaa kuin lukeakaan kovin kaihomielisiä tekstejä. Viime aikona meillä on ollut villityksenä juomalaulut. :ashamed: Tässä...
  5. T

Ihan vaan tiedoksi

Siis eihän toki minun taitava mieheni ole riitelykyvytön! Pois se hänestä! Päinvastoin: hänhän osaa sotkea riitoihinsa tarvittaessa koko oman sukunsa ja vielä osan minunkin sukua ikään kuin kaupantekijäisinä! :xmas: On suuri ilo omistaa sellainen kyvykäs ja taitava mies! :heart: :saint:
  6. T

Ihan vaan tiedoksi

:flower: Taitava mies sinulla on. Minäkin olen usein ihan ääneen ihaillut miehelleni hänen autonajotaitoaan, hän kun osaa kääntyä risteyksistä ilman vilkun käyttämistä. :saint: Osaa hän paljon muutakin, mutta tuosta taidosta olen aivan erityisen ylpeä! :xmas:
  7. T

Kerro kolme asiaa missä olet

Samanlainen: - samanlainen värimaku - kovia käsityöihmisiä molemmat - hyviä ruoanlaittajia ja säilöjiä molemmat Erilainen: - äiti on ahkera, minä laiska - äiti on suunnitelmallinen raha nkäyttäjä, minä impulsiivisempi - äiti on sitkeä, minä uskon vähemmälläkin
  8. T

toiveena häälahjaksi rahaa...miten sen voi fiksusti ilmaista kutsukortissa?

Jos eurot kirstuun kilahtaa, niin hääpari matkalle vilahtaa! :D :D Tosin mielestäni tuollaista asiaa ei yksinkertaisesti voi fiksusti ilmaista. Mielestäni on noloa pyytää rahaa lahjaksi.
  9. T

Onko kenelläkään astianpesukonetta talvisin kylmillään olevala mökillä?

Suurkiitokset kattavasta tietopaketista! :flower: Taidamme viedä kotoa vanhan koneen mökille. Oikein vesi herahtaa kielelle, kun ajattelee että taas saa vähän lisäaikaa laiskotteluun! :p :D
  10. T

Onko kenelläkään astianpesukonetta talvisin kylmillään olevala mökillä?

Kun ei jaksaisi millään tiskata käsin.... :ashamed: :ashamed: Tai paremminkin tulee käytettyä liikaa kertakäyttöastioita ihan laiskuussyistä. |O Kestääköhän astianpesukone pakkasta, jos siitä tyhjennetään syksyisin kaikki vedet pois? Onko kenelläkään kokemusta? :)

Yhteistyössä