Ihan vaan tiedoksi

• Viestiketjun aloittaja ylpeä miehestään
  • Ensimmäinen viesti
ylpeä miehestään
Minun mieheni on TODELLA taitava!!! Hän osaa riidellä jopa ihan yksinkin. Siis, uskokaa pois, ei tosiaan tarvitse siihen toista henkilöä. Minusta se on todella hieno saavutus. Olen todella ylpeä hänestä. Onko muilla NÄIN osaavia miehiä?

ylpeä miehestään
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
munkaan mies ei osaa riidellä, mutta mäki osaan riidellä, jopa yksinäni (tai kukan tai pyykkikoneen taitaitai.. kanssa..)
Hei! Minusta se on aika mahtavaa :)! Ajatelkaa, mitä energiansäästöä! Minun ei tarvitse vaivata päätäni provosoimalla tai keksimällä vastauksia, kun mies kykenee keskustelemaan kovaäänisesti yksinään lasten jumppakuljetuksista vajaat puoli tuntia (katsoin kellosta ;) ), vaikka en sanonut asiaan juuta enkä jaata, vaan olin kaikessa samoilla linjoilla. Pääsen paljon helpommalla :). Minä olen siis ylpeä miehestäni ja myös sinusta Koivunkäpy! Hienoa, jatka samaan malliin ;).

:flower: Taitava mies sinulla on.

Minäkin olen usein ihan ääneen ihaillut miehelleni hänen autonajotaitoaan, hän kun osaa kääntyä risteyksistä ilman vilkun käyttämistä. :saint: Osaa hän paljon muutakin, mutta tuosta taidosta olen aivan erityisen ylpeä! :xmas:

ylpeä miehestään
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
:flower: Taitava mies sinulla on.

Minäkin olen usein ihan ääneen ihaillut miehelleni hänen autonajotaitoaan, hän kun osaa kääntyä risteyksistä ilman vilkun käyttämistä. :saint: Osaa hän paljon muutakin, mutta tuosta taidosta olen aivan erityisen ylpeä! :xmas:
Hän onkin tosi urhea mies!!! Noin pelottomasta miehestä on tosiaan syytäkin olla ylpeä ;).

:flower: Taitava mies sinulla. Minä luulin eiliseen asti että minun mies ei osaa riidellä, mutta eilen kun teinit valitti, että täällä on paperiseinät ja jos riitelee, niin kuuluu naapuriin asti... niin mies sanoi, että ei täällä riidellä, täällä vaan keskustellaan näkemyseroista :D Sehän on ihan sama asia :whistle:

ylpeä miehestään
Alkuperäinen kirjoittaja apukuski:
osaa ajaa paaaaaljon paremmin autoa kuin kukaan muu tuolla liikenteessä :D
*ojennan miehellesi mitalin* Ymmärrän hyvin, että sinäkin olet ylpeä miehestäsi, mutta onko nyt tosiaan niin, että juuri minulle on osunut näin taitava mies, että riitelykin onnistuu ihan yksinään? Taidan olla aiempaakin ylpeämpi, koska mieheni on taidoissaan ainutkertainen. Mistä muuten löysitte nämä riitelykyvyttömät miehenne?

vaimoko
löytyi ihan tuolta kuljeksimasta ja mäkättelemästä itsekseen :D

Sitten tulin minä ja sanoin että keskusteltaisko eräästä asiasta ja hän siihen :"en mä jaksa riidellä" :D
(mun mieheni mielestä nimittäin keskustelu = riitely) :) voi toista :)

todella ylpeä miehestäni
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoko:
löytyi ihan tuolta kuljeksimasta ja mäkättelemästä itsekseen :D

Sitten tulin minä ja sanoin että keskusteltaisko eräästä asiasta ja hän siihen :"en mä jaksa riidellä" :D
(mun mieheni mielestä nimittäin keskustelu = riitely) :) voi toista :)
Meillä menee siis näin:

Mies: Tehdään tyylillä A
Minä: Joo, sopii mulle
Mies: Mutta viime vuonna kyllä tehtiin tyylillä B
Minä: No, ok. Kyllähän sekin käy.
Mies: Mutta ei me tiedetä mitä sanovat lasten kaverien vanhemmat
Minä: No, kysytään heiltä ja päätetään vasta sitten
Mies: Kyllä tehdään tyylillä A

jne. jne. Niin kauan, kun istun ja kuuntelen paikallani (ja yritän katsoa kesken olevaa tv-ohjelmaani). Tätä rataa kiihtyvästi siis sen puoli tuntia... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä miehestään:
*ojennan miehellesi mitalin* Ymmärrän hyvin, että sinäkin olet ylpeä miehestäsi, mutta onko nyt tosiaan niin, että juuri minulle on osunut näin taitava mies, että riitelykin onnistuu ihan yksinään? Taidan olla aiempaakin ylpeämpi, koska mieheni on taidoissaan ainutkertainen. Mistä muuten löysitte nämä riitelykyvyttömät miehenne?

Siis eihän toki minun taitava mieheni ole riitelykyvytön! Pois se hänestä! Päinvastoin: hänhän osaa sotkea riitoihinsa tarvittaessa koko oman sukunsa ja vielä osan minunkin sukua ikään kuin kaupantekijäisinä! :xmas: On suuri ilo omistaa sellainen kyvykäs ja taitava mies! :heart: :saint:

ylpeä miehestään
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä miehestään:

Siis eihän toki minun taitava mieheni ole riitelykyvytön! Pois se hänestä! Päinvastoin: hänhän osaa sotkea riitoihinsa tarvittaessa koko oman sukunsa ja vielä osan minunkin sukua ikään kuin kaupantekijäisinä! :xmas: On suuri ilo omistaa sellainen kyvykäs ja taitava mies! :heart: :saint:

No, hyvä! Löytyi sitten jokin kohta, jossa mieheni tulee päihitetyksi!! Hän ei osaa noita sukulaisia vetää mukaan. Minun murrosikäiset tyttäreni kylläkin välillä, mutta he saattavat osallistua riitelyyn, joten sitä en osaa pitää niin taidokkaana kuitenkaan! Mutta kieltämättä sinunkin miehesi kuulostaa erittäin kyvykkäältä - vielä kun lisätään tuo loistava autonajotaitokin kaupantekijäisiksi ;).

Yhteistyössä