Hakutulokset

1. M

Olipa kiva taas kuulla kunniansa :-(

Ja itse mummuna,pidän pikku-ukkoa 3kk,silloin tällöin yön yli.Nautin suunnattomasti meidän yhteisestä ajasta.Jos ei pikku maahinen käy mummulla päivittäin,mummulla on oikeus,ei velvollisuus,käydä katsomassa poikaa kotona.Pääsee vielä salaa kasvamaan...JOKAISESTA yhdessä vietetystä hetkestä...
  2. M

Olipa kiva taas kuulla kunniansa :-(

Minun,jo edesmennyt äitini,haki poikani JOKA IKINEN PÄIVÄ,piti monta kertaa viikossa yötä,kysymättä MINULTA.Enkä pannut pahakseni ollenkaan.Ihan riittävästi olen lapsieni kanssa saanut siitä huolimatta olla.Ap: jos sun lapsilla kerran on isovanhemmat/vanhempi,älä kiellä heiltä heidän yhteistä...
  3. M

1800 kcl

1200 Kcal on laihduttavan naisen määrä! Terveyskeskuksen laihdutuspiirissä sanottiin!
  4. M

Mitä tykkäätte nimestä

Ihana nimi! Mulla vauvalle papereihin nimet,tytölle: Lilja Marja Aurora ja pojalle: Onni Heimo Antero :)
  5. M

Putkitetut korvat: tulehduksesta ja putken irtoamisesta

putken irtoamista ei huomaa jos et satu löytään semmosta pientä vihreää lankarullan näköistä kapistusta. meillä neljät putket tytöllä,ennen ku kierre loppui. lopputuloksena oikean korvan 30% kuulon aleneminen :(
  6. M

Ensimmäistä kertaa paloi pinna joululomalla

meillä ei ole pakolla eikä kiristämällä syöty.lapsilleni olen syömättömyydestä todennut: mulle ei jää nälkä,vaikka te ette söisikään.jos eväs ei ole kelvannut,olen korjannut pois ja sitte on katottu seuraavalla ruoka-ajalla asia uudelleen.ja niin on kelvannut kalat ja hernekeitotkin :) ja...
  7. M

Mun mieheni alkaa inssistä nuohoojaksi.

oikiasti?? kympin äijä! ei vamasti tarvi enää työttömyyden kans asuulla :)
  8. M

Mitä miettisitte jos kummi ei muista lastasi jouluna?

meidän tytön kummitäti löysi "elämänsä miehen",siihen loppui kummitytön muistaminen.neljäs joulu menossa,ei edes korttia tahi tekstiviestiä. surku,ystäväni tappio. jos suhde joskus kariutuu,turha yrittää uida mukaan meidän eloomme!
  9. M

Voiko mihinkään lahjoittaa käytettyjä pussilakanoita?

minä voin vastaanottaa myös. :)
  10. M

Kuinka paljon pakkasta ja missä?

-22, Kauhava
  11. M

Mitä, meidän aikuisten mielestä hassuja asioita, teillä on pelätty/pelätään?

Itse aikoinani olen pelännyt höyheniä :)
  12. M

Vanhin lapsista tanaan 18 v

Elämä voi joskus olla :hug:
  13. M

Vanhin lapsista tanaan 18 v

Huomenta kaikille :) Mulla vanhin lapsi,poika,täyttää 21 ja nyt kantelen maha-asukkia,"hyyryläistä" rv 10+4. Aika on kulunut siivillä. :) Illalla menenkin hoitamaan tyttären poikaani joka on jo 3 viikkoa vanha .Harjoittelen tulevaa varten :heart:
  14. M

Leonberginkoira vai Newfoundlandinkoira

Nöffi. Ehdottomasti! Itsellä oli aikanaan,eikä ihanampaa halinallea ole. Rakasti lapsia, rauhallinen seuralainen. Nyt mulla on sekarotuinen leo,eikä meinaa huumori tän otuksen kans riittää.Tietenkin jokainen koira on yksilö. Onnea valintaan! :)
  15. M

Tästä ei vissiin voi erehtyä?

Iso hali! :flower:
  16. M

7-vuotiaalla tytöllä on molluskoja AIVAN JOKAPAIKASSA

meillä tyttö söi kaks laatikkoa vinokaskapseleita,kaikki molluskat poissa.Ja niin tehokasta oli,että ensimmäinen kapseli poisti molluskoita 19 kpl!

Yhteistyössä