Mitä miettisitte jos kummi ei muista lastasi jouluna?

• Viestiketjun aloittaja äityskä
  • Ensimmäinen viesti
meidän tytön kummitäti löysi "elämänsä miehen",siihen loppui kummitytön muistaminen.neljäs joulu menossa,ei edes korttia tahi tekstiviestiä. surku,ystäväni tappio. jos suhde joskus kariutuu,turha yrittää uida mukaan meidän eloomme!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äityskä:
Ei tullut edes tekstaria. Lapsi vasta 1v.
Minun kummilapseni asuu 60km päässä, kuitenkin käyvät mummillaan täällä viikoittain.

Joka vuosi minut jätetään kutsumatta synttäreille, kun yritän toimittaa synttäri- ja joululahjoja niin puhelimeen ei vastata, ja jos vastataan niin koskaan ei voida tulla kylään samalla kun käydään mummin luona, ei edes hakemaan lahjoja. Kummilapseni äiti ei kyllä tosiaan edes vastaa puheluihinikaan.

Minä olen kaikkeni yrittänyt, en siis laittanut enää tekstaria. Tätä on jatkunut jo niin kauan.

Sinulla on ap varmasti eri tilanne, olen sitä mieltä että jos siis hän ei ole edes yrittänyt ottaa yhteyttä niin lapsellehan se pahin mieli tulee :(

että tämmöstä
Meidän kummi ei ole muistanut vuosikausiin synttäreillä eikä Jouluna. Nyt nähtiin kaupungissa ja tökkäsi pojalle kympin. Kutsuimme myös keväällä oleviin rippijuhliin.

Hei ei mitään hätää. Meillä ei miehen vanhemmat muistaneet lapsenlastaan millään tavalla tänä jouluna. Kerkesivät kyllä tulla hakemaan meidän lahjat heille, mutta juu... Vituttaa. Ne ei edes tajua, mitä tekeevät omalla pojalleen. Ja joulukutsusta mummulaan oli myös ihan turha haaveilla. Sinne menee miehen veli vaimonsa kanssa ja miehen sisko. Jep jep.

minun kummilapseni perhe ei halua pitää yhteyttä ja minun mielestäni pelkkä lahja sen vuoksi että sattuu olemaan kummi ei mielestäni ole tapa olla yhteydessä kummilapseen. odotan että muksu on niin iso että voi päättää omista asioistaan ja toivon että haluaa silloin alkaa pitää yhteyksiä meidän kanssamme.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äityskä:
Ei tullut edes tekstaria. Lapsi vasta 1v.
Minun kummilapseni asuu 60km päässä, kuitenkin käyvät mummillaan täällä viikoittain.

Joka vuosi minut jätetään kutsumatta synttäreille, kun yritän toimittaa synttäri- ja joululahjoja niin puhelimeen ei vastata, ja jos vastataan niin koskaan ei voida tulla kylään samalla kun käydään mummin luona, ei edes hakemaan lahjoja. Kummilapseni äiti ei kyllä tosiaan edes vastaa puheluihinikaan.

Minä olen kaikkeni yrittänyt, en siis laittanut enää tekstaria. Tätä on jatkunut jo niin kauan.

Sinulla on ap varmasti eri tilanne, olen sitä mieltä että jos siis hän ei ole edes yrittänyt ottaa yhteyttä niin lapsellehan se pahin mieli tulee :(
Ei kannata edes mainita lapselle kun vähän tosta kasvaa että kummit ei tuonu sitten mitään....pitää sitä sitten ihan normaalina et "ok, kummeilla ei ole tapana lahjoa." Numeroo siitä ei ainakaan kannata tehdä, tai lapselle tulee tosiaan paha mieli.

t
Mä lähetin kummipojalle vaan kortin.. viime jouluna ostin viimesillä rahoilla lego lahjan jonka varmaan antoivat naapureille sit tai jotai.. ei sitä sillä lapsella näkynyt... tänä vuonna ei ollu rahaa ostaa mitää... ajattelin et suuttukoon jos suuttuu.. sillä perheellä on rahaa ku roskaa...

täh
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
minun kummilapseni perhe ei halua pitää yhteyttä ja minun mielestäni pelkkä lahja sen vuoksi että sattuu olemaan kummi ei mielestäni ole tapa olla yhteydessä kummilapseen. odotan että muksu on niin iso että voi päättää omista asioistaan ja toivon että haluaa silloin alkaa pitää yhteyksiä meidän kanssamme.
siis et halua muistaa häntä mitenkään. miten luulet hänen kasvettuaa sinua muistavan jos et ole mitenkään muisatnut häntä?

t
Malikka, meillä on välimatkaa 500km.. kävin eka kertaa kesällä... pariin otteeseen.. nyt menee varmaan ainakin vuosi ennen ku pääsen käymään.. ei oo koskaan käyny mun luona kylässä. tai siis meillä...

.
Nooh, meillä ei tytön isän suvusta KETÄÄN ostanut lahjoja saati tullut käymään tai laittanut korttia, isä soitti kyllä aamusta ja pahoitteli että ei ole ostanut lahjaa tms, ja hänen äitinsä on kanssa kuulemma pahoillaan että ei ole OSANNUT ostaa mitään eikä ehtinyt laittaa korttia tai muutakaan (tyttö reilu 1v)

vieras
Meillä toiset kummit eivät "muistaneet" lastamme, nyt siis lapsen eka joulu. Päättelin, että ehkä heillä se ei ole ollut tapana. Ei ole koskaan tullut tästä puhetta, joten näin oletan. Muuten kyllä pitävät yhteyttä, joten en näe mitään syytä ajatella asiasta sen kummempaa.

Yhteistyössä