Olen kanssa periaatteessa tyytyvainen omaan ikaani, ei sen puolen. Mutta lapsista nakee sen ajankulun niin alyttoman hyvin, jollei sita muuten osaa tajutaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Hyvää syntymäpäivää esikoiselle =)
Mun esikoinen täyttää kesällä 22v ja mä olen jo mummokin.
Tunnen itseni silti paljon nuoremmaksi kuin kymmenen vuotta sitten.
Elämä alkoi vasta nelikymppisenä...
Ihanaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mallanne:Huomenta kaikille Mulla vanhin lapsi,poika,täyttää 21 ja nyt kantelen maha-asukkia,"hyyryläistä" rv 10+4. Aika on kulunut siivillä. Illalla menenkin hoitamaan tyttären poikaani joka on jo 3 viikkoa vanha .Harjoittelen tulevaa varten :heart:
Elämä on niin kummallista,lapset vanhenee mutta ite ei lainkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen kanssa periaatteessa tyytyvainen omaan ikaani, ei sen puolen. Mutta lapsista nakee sen ajankulun niin alyttoman hyvin, jollei sita muuten osaa tajutaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Hyvää syntymäpäivää esikoiselle =)
Onnea paljon toiselle skorpionille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Onnea päivänsankarille! :flower:
Mun toisiks vanhin viettää tänään 17v synttäriään :wave:
Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Onnea paljon toiselle skorpionille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Onnea päivänsankarille! :flower:
Mun toisiks vanhin viettää tänään 17v synttäriään :wave:
Se on janna miten tosiaan sita ollaan samalla viivalla jo melkein omien vanhempien kanssa. Aidilla ja minulla on 20 v ikaeroa, ja tuntuu, ettei se ole ikaero eika mikaan.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Elämä on niin kummallista,lapset vanhenee mutta ite ei lainkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen kanssa periaatteessa tyytyvainen omaan ikaani, ei sen puolen. Mutta lapsista nakee sen ajankulun niin alyttoman hyvin, jollei sita muuten osaa tajutaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Hyvää syntymäpäivää esikoiselle =)
Mun isä sanoi kun täytin 40v että hei likka,sähän meet kohta iässä mun ohitteni
Minun on vaikea käsittää, että oma äitini on pian 70.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Elämä on niin kummallista,lapset vanhenee mutta ite ei lainkaan =)
Aivan,mä olen saanu äidistä tosi hyvän ystävän,kauan se kesti ennenkuin äidin murkkuikä meni ohi,mut helpotti ku mä täytin 40Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Se on janna miten tosiaan sita ollaan samalla viivalla jo melkein omien vanhempien kanssa. Aidilla ja minulla on 20 v ikaeroa, ja tuntuu, ettei se ole ikaero eika mikaan.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Elämä on niin kummallista,lapset vanhenee mutta ite ei lainkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen kanssa periaatteessa tyytyvainen omaan ikaani, ei sen puolen. Mutta lapsista nakee sen ajankulun niin alyttoman hyvin, jollei sita muuten osaa tajutaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Hyvää syntymäpäivää esikoiselle =)
Toi on niin totta Ja minusta tuntuu, etta sita muistuttaa omaa aitiansa paiva paivalta enemman.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Aivan,mä olen saanu äidistä tosi hyvän ystävän,kauan se kesti ennenkuin äidin murkkuikä meni ohi,mut helpotti ku mä täytin 40Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Se on janna miten tosiaan sita ollaan samalla viivalla jo melkein omien vanhempien kanssa. Aidilla ja minulla on 20 v ikaeroa, ja tuntuu, ettei se ole ikaero eika mikaan.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Elämä on niin kummallista,lapset vanhenee mutta ite ei lainkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen kanssa periaatteessa tyytyvainen omaan ikaani, ei sen puolen. Mutta lapsista nakee sen ajankulun niin alyttoman hyvin, jollei sita muuten osaa tajutaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Hyvää syntymäpäivää esikoiselle =)
Kummasti ymmärtää äitiään päivä päivältä enemmän.