1800 kcl

• Viestiketjun aloittaja Kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Kysyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole ehkä liikaa mutta jos haluat tuloksia nopeammin niin 1600kcal ja liikuntaa vähintään 5krt / vko minimissään ½h per päivä.
Jos en ois työelämässä niin harrastaisin 5 pv vk, mut en halua sen takia etten väsytä itteeni loppuun, sit loppuis laihiskin.

Nalletar
Ei varmastikaan ole liikaa tässä vaiheessa. Otat vaan huomioon, että kalorimäärä pienenee laihtuessa. Mä pidän hyvänä ja maltillisena -500 kcal per päivä. Itse olen 153cm ja 62kg. Kalorilaskurin mukaan saan syödä 1800 kcal ilman liikuntaa niin etten liho enkä laihdu. Eli laihduttaessa siis 1300 kcal ilman liikuntaa.

tiiu
Kalorilaskurilla kävin äkkiä kattoos, niin (ikää en tienny jotain laitoin 25 :) ) voit syödä tänään 2241 kcal (tällä kalorimäärällä et laihdu etkä kasva) eli periaatteessa pitäs tuolla 1800 paino pudota. Liikuntaa en laskenu ollenkaa mukaan...

Kysyy
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Kalorilaskurilla kävin äkkiä kattoos, niin (ikää en tienny jotain laitoin 25 :) ) voit syödä tänään 2241 kcal (tällä kalorimäärällä et laihdu etkä kasva) eli periaatteessa pitäs tuolla 1800 paino pudota. Liikuntaa en laskenu ollenkaa mukaan...
1 v heitti B) 24v

Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja Mallanne:
1200 Kcal on laihduttavan naisen määrä! Terveyskeskuksen laihdutuspiirissä sanottiin!
Niin...Onhan tuo sinänsä hyvä yleisohje, mutta jos on isokokoinen nainen ja vielä liikkuvakin niin on se kyllä liian vähän. Ei sillä jaksa enää isompi liikkuakaan. Ja sellanen puoli kiloa viikossa (eli -500 kcal vrk) on hyvä maltillinen tahti pidemmän päälle. Hyvällä säkällä ei menetä lihasta vaan läskiä ja ei ehkä tule sen painon kanssa jojoiltua niin paljon.

Yhteistyössä