Miksi eivät sovi? Ei pelkkä Amelia Martta olisikaan kiva mutta kolmannen nimen kanssa toimii minusta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Amelia ja Martta eivät sovi yhteen, joten nou laik.
Mikä "kaikki" on haluttu yhteen nimeen? Etunimi lapsen oma ja muut suvusta.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mä en tykkää, mutta ei ole mun lapsi
Kaikki nimet tosin yksinään kauniita, mutta en oikein tuosta yhdistelmästä tykkää, jotenkin sellanen että "kaikki" haluttu yhteen nimeen..
mustakin Amalia olis parempi.Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Mä tykkään, tosi kiva. Mutta Amalia olisi jotenkin helpompi kuin Amelia.
Amelia ja Martta ovat aivan eriparia. Ei sovi myöskään kolmannen nimenkään kanssa nuo yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi eivät sovi? Ei pelkkä Amelia Martta olisikaan kiva mutta kolmannen nimen kanssa toimii minusta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Amelia ja Martta eivät sovi yhteen, joten nou laik.
Peesi. Ja muutenkin tuo Amelia nimi on outo, Amelie tai Amalia parempia vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Amelia ja Martta eivät sovi yhteen, joten nou laik.
Amalia armas, kippuravarvas....(En tiä mistä oon tommosen rimpsun kuullut). Mun mielestä taas Amelia on parempi.Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Tuo Amelia ei oikein sovi suomailaseen suuhun, Amalia olisi parempi ...paitsi jos siihen keksii laittaa K:n eteen.