7-vuotiaalla tytöllä on molluskoja AIVAN JOKAPAIKASSA

Monesti jo tulehtuneetkin (tosin sen jälkeen parantuneet), kokoajan niitä tulee uusia ja uusia. Onko mitään keinoa päästä niistä eroon?

Nyt oli tullut mahaankin yksi, monta ab-kuuria jo syönyt niihin, kun tulehtuvat :(

Rukoilijasirkka
No, kuulemma, kun heti ottaa pois ensimmäiset ilmestyneet, se hillitsee niiden tuloa. Mä oon ottanut lapsilta vaan heti ne pois jos on tullut.

Mutta tästä nyt ei sulle ole enää mitään apua.

Täytyy ladata kameran pattereita ensin hieman, mutta ne näyttävät siis sellaisilta vesipisaroilta, tulehtuessa ympärille tulee punainen läiskä ja molluska turpoaa. Joka kerta on vaatinut antibioottikuurin :( ei niitäkään voi jatkuvasti syödä

Hoitaja sanoi, että ne voisi nyppiä pois, mutta ei tuo sellaista antaisi tehdä, emlaa laitettaisiin ja molluskapihtien tms kanssa kaivettaisiin pois

Alkuperäinen kirjoittaja www:
eiks se osterivinokas ole lääke jota niihin käytetään
?? Tällaisesta en ole kuullukkaan. Lähteekö ne sillä siis pois? Tytöllä on ollut noita jo varmaan vuoden, jostain luin että vuoden ne yleensä on ja sitten lähtee pois, tuolle tulee lisää vaan kokoajan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja www:
eiks se osterivinokas ole lääke jota niihin käytetään
Nimenomaan!Osta apteekista osterivinokas-kapseleita,niillä ne lähtee TOSI pian pois!Rupeevat siis kuivumaan ja sit häipyvät.Meillä kokeiltu kahdella tytöllä ja toimivat=)

happis
Meillä ei osterivinokas auttanut =(. Tytöllä oli varsinkin polvitaipeessa sellasia isoja molluskoita, jotka tulehtui. Laitettiin tyttö makaan sohvalle karkkipussin kera. Ensin Emlalla puudutin ja sitte vielä kylmällä jääpalalla aina molluska kerrallaan ennen kuin injektioneulalla puhkaisin ja "nypin" pois pinseteillä. Sillä ne lähti eikä ole tulleet takas.

poikia3
Onko sillä tytöllä atooppinen tai kuiva iho? Sellaiseen ihoon tulevat helpommin, meillä on kahdella pienemmällä niitä ollut, vanhimmalla ei lainkaan. Ja kaksi nuorempaa on atoopikkoja. Meillä auttoi ihon rasvaaminen, eli siis ihon parempi kunto vähensi ja lopulta hävitti molluskat.

Osterivinokas saattaa toimia tai sitten ei. Näin mulle sanoi neuvolan terveydenhoitaja, meillä sitä ei kokeiltu, tuo rasvaaminen toimi meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mallanne:
meillä tyttö söi kaks laatikkoa vinokaskapseleita,kaikki molluskat poissa.Ja niin tehokasta oli,että ensimmäinen kapseli poisti molluskoita 19 kpl!

Meiän tyttö,2v4kk,annettiin yks kapseli/pv. liuotettuna tilkkaan vettä ja muutamana päivänä VAAN,niin rupes jo teho näkymään=)

SUOSITTELEN OSTERIVINOKAS-kapseleita!

Rukoilijasirkka
Mun mielestä kannattas heti nyppiä, kun näkee ensimmäisen, eikä antaa niitä tulla joka paikkaan. Aika inhottavaa vaikkapa kasvoissa. Ja sitten niitä on todella ikävää nyppiä, kun niitä on annettu tulla koko keho täyteen.

Meidän tytöllä on kyllä ajoittain sellanen atooppinen ihottuma,mut esim.nyt just ei oo!?Tuossa n.3kk taaksepäin oli kyllä niin punaset taipeet ja punasia laikkuja että olin ihan hermona mitä sen kanssa tehdään,kun tyttö ei halunnu rasvausta!Mutta nyt onneks iho ok ja molluskat häviimässä=)

Mun mielestä ennen ku rupee nyppimään niitä molluskoja,niin KANNATTAA ainakin kokeilla niitä kapseleita jos ne auttais vaikka=) Ei maksa niin kauheesti et'menis vararikkoon=)

poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meiän tytöllä kuiva iho, mutta ei mielestäni atooppinen ja hänellä muutama molluska. Onko tämä nyt sitten merkki atooppisesta ihosta ja allergioista?
Ei ole merkki siitä, mutta ilmeisesti siinä kuivalla iholla leviävät herkemmin.

Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Täytyy ladata kameran pattereita ensin hieman, mutta ne näyttävät siis sellaisilta vesipisaroilta, tulehtuessa ympärille tulee punainen läiskä ja molluska turpoaa. Joka kerta on vaatinut antibioottikuurin :( ei niitäkään voi jatkuvasti syödä

Hoitaja sanoi, että ne voisi nyppiä pois, mutta ei tuo sellaista antaisi tehdä, emlaa laitettaisiin ja molluskapihtien tms kanssa kaivettaisiin pois

näin meillä tehtiin. auttoi samantien, ei tullut niitä enää!

(ei niitä kaiveta pois vaan nyitään pinseteillä. emla puuduttaa, joten ei paljon tunnu missään).

Kannattaa kokeilla. Nuo muuten tarttuu helposti !

Yhteistyössä