Hakutulokset

1. M

voiko miestä kosia?

Mä kosin aktin aikana ja miehellä lopahti samantien :D . Mutta vastasi myöntävästi.
  2. M

Sangria ohjetta

http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/juomatarjoilu/boolit.php Tuolla on erilaisia booliohjeita ja alaspäin selaamalla löytää alkoholittomiakin.
  3. M

Sangria ohjetta

Mä olen tehnyt "sangriaa" sekoittamalla punaviiniä, Hartwallin lime-greippilimua ja sokeria. Se on hyvää! :p
  4. M

Sangria ohjetta

Unohdin vielä sanoa, että siihen voi panna myös väkeviä joukkoon.
  5. M

Sangria ohjetta

Oikeaan sangriaan tulee punaviiniä, kivennäisvettä ja sitrushedelmiä.
  6. M

Miten te reagoitte tällaiseen, minusta tää on noloa?!

Sehän riippuu henkilöiden iästä. Mun mielestä jos nuoremman ikä on 25 prosenttia vanhemman iästä niin ikäero on jo aika suuri.
  7. M

Lehtimyyjien kyselyt

Lehtimyyjillä on jokaisella oma vakiokusetus, jolla he saavat ihmisen kuuntelemaan, mitä he aikovat sanoa.
  8. M

kaverin puolesta kyselen *kytkykauppa*

Kännykkäyhtiöt eivät avaa edes uutta liittymää luottotietonsa menettäneille uusille asiakkaille elleivät he sitten maksa panttia (yleensä monta sataa euroa).
  9. M

Kannattaako korkokaton ostaminen asuntolainaan?

Tällä hetkellä Suomessa on ollut ylipitkä nousukausi ja korot alhaalla. Jossain vaiheessa tulee taas laskukausi ja korot nousevat huimasti. Jos teidän laina-aikanne on pitkä niin suosittelen korkokaton ottamista.
  10. M

Ennen kun herkuttelette liikaa juhannuksena niin katsokaa tämä

Mä tiedän tapauksen, jossa suomalainen äiti on syöttämässä lastaan samaan kuntoon. Tyttö painaa 2½-vuotiaana yli 20 kiloa. He ovat käyneet sairaalassakin tytön ylirasituksesta vääntyneiden jalkojen takia ja silti äiti jatkaa herkkujen antamista ja pakko syöttöä (äidin annostelema lautanen aina...
  11. M

Varoitus Carenan pehmeän kantokassin käyttäjille.

Hay-D! Ota yhteyttä suoraan valmistajaan tai maahantuojaan. Varmasti saat uuden lukitusosan.
  12. M

tuhma poika

Se nyt on vain fysiologisesti mahdotonta, että lapsi tuon ikäisenä ymmärtäisi oikeaa ja väärää tai edes empatiaakaan. Ihmisten aivot ovat syntymän jälkeen vielä aivan keskeneräiset ja sen verran monimutkaiset etteivät ne parissa vuodessa kehity. Itse asiassa aivot rupeavat olemaan "valmiit"...
  13. M

HUOM! AURINKO RASVOISTA....

Mä suosittelen kanssa noita Meditexin vaatteita. Ainakin niille, jotka viettävät kesän veden äärellä. www.meditex.fi
  14. M

Rintamaito kelpaa,mut tavallinen maito ei!!!!

Meidän pojalle ei ole kelvannut tavallisista maidoista muu kuin täysmaito.
  15. M

nalle puh kakku?!

http://www.perhekerho.net/leivonta/nalle_puh_kakku.htm
  16. M

Huvitutteilu tissillä

Naurettavaa väittää, että vauva osaisi jotenkin erityisen hienosti säädellä painonnousuaan syömisen määrää muuttamalla! :laugh:
  17. M

Alkoholi ja imetys

Imettäähän voi silloin, kun on imetyskunnossa. Ei se ole ton vaikeampaa. Jos olet ihan räkäkännissä niin maidossa on jo jonkin verran (0,5% :D ) alkoholia, mutta suurempi vaara sille vauvalle on humaltunut äiti kuin humaltuminen. Annosten laskeminen on kyllä siinä mielessä hyödyllistä, että...
  18. M

Hammasharja vauvalle?

Meillekin sanottiin, että hammastahna sitten, kun poskihampaat puhkeavat. Sitä harjaan niin pieni nökö kuin siitä tuubista saa puristettua. Huom! Jos ette käytä hammastahnaa niin lapselle on annettava fluoritabletteja. Muuten hammastahna ei ole täysin pakollinen aikuisillakaan. Harjaustavalla...
  19. M

d-vitamiini annoksen puolitus?

No saattaahan se riittääkin, mutta mä en silti riskeeraisi. D-vitamiinin turvallinen päiväannos on paljon suurempi kuin mitä ohjeistetaan. Tänne oli mun mielestä koottu hyvin tietoa asiasta http://www.phpbbplanet.com/korvikemutsit/viewtopic.php?t=132&mforum=korvikemutsit

Yhteistyössä